Väkivaltainen exä, lapset kärsineet, kuinka toimin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua_tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MIKSI vaan odottelet, ihmettelen?
Soita johtavalle lastensuojelutyöntekijälle, kelle vain, että lapsi pois väkivaltaisetn eksän luota.
Vie itse asiakirjat poliisilta lasun nähtäville, näytä tulsoteet s-posteista , näytä viestit...

Lastensuojelu eli sossu B välinpitämätön. Ei ole soittanut vieläkään. Lisäksi sain kiinni jälleen uudestan valheesta ja hämäyksestä jolla exä yritti salaa tavata vanhemman lapsen. Ex on valehdellut jälleen kaikille ja mm. hänen vanhempansa alkoivat syyttää minua ja väittivät täysin totuudenvastaisen kuvan. Lisäksi sateli muita keksittyjä syytöksiä. Exän oman äidin suusta: "Laki on äidin puolella" ja nauroi päälle.

Soitan uudestaan ja vien todisteet. Lisäksi minulla on syytä pelätä että lapsi kaapataan ja kuljetetaan taas jonnekin paikkaan enkä yhtään tiedä missä on. On nimittäin aiemmin tehnyt kerran juuri niin - olin kuolla kauhusta, ikävästä ja surusta. En voi luottaa mitenkään sillä tällä on myös laaja tukijoukko joka on ennenkin avustanut näissä huijauksissa ja valheissa.

Sossu B alkoi syyllistää minua ja etsi syitä minua vastaan. Puhelun tallensin salaa jotta sain asiat todenmukaisesti talteen. Pahantekijä exän lukuisat viestit joissa myöntää syyllisyytensä ja ilmoittaa katuvansa pahoittelee jne. eivät näköjään merkkaa mitään. Totuus ei kelpaa. Tärkeintä on että järjestelmä on AINA naisen puolella. Suomessa ei toteudu tasa-arvo. Järjestelmä on mätä. Pahantekijä tekee mitä tahtoo ja syyttömät saavat kärsiä. Kukaan ei enää edes ajattele lapsia. Exä pahoittelee viesteissä myös lapsille aiheuttamaansa pahaa. Hyvä suomi, maailman "hienoin" maa. Kuten jo aiemmin sanoin, totuus ei kelpaa.

Yhteistyössä