Väkivaltaa kokeneet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piipiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piipiäinen

Vieras
Kaipaisin yhteydenottoja äideistä jotka olette kokeneet miehenne taholta niin fyysistä kuin psyykkistä väkivaltaa, sekä uhkailuja, ja kuinka selvisitte suhteesta ehjin nahoin pois??Tai miten aijotte selvitä jos olette nyt siinä tilanteessa??
Minä olin tästä lasteni isästä jo erossa, mutta hullu otin sen takaisin kun niin kauniisti lupaili ettei enää ikinä tee sitä virhettä että käy päälle, ja minä uskoin, mutta niin vain kävi! Ja nyt pelkään kovasti mitä tapahtuu kun lähden, olen etsimässä lapsille ja itselle uutta kotia! Ja nyt se taas lupailee muuttuvansa..joopa joo! Olen 31-v. ja tytöt on 8-v ja pian 10-v., ovat raukat nähneet ja kuulleet kaikenlaista!!
Kirjoitelkaa mulle, vaikkapa sähköpostiin tai ihan etana-postilla! Muutkin kirjeet ovat toki tervetulleita, kirjeenvaihto on mulle rakkain harrastus!!

Sähköposti on piippana74@hotmail.com

ja osoite (vanhempieni luo, varmuuden vuoksi!!!)

Piia-Riina Kärkkäinen
Kaivokatu 1 A 4
74120 Iisalmi

Hei!
Huomasin sinun ilmoituksen kaksplussan sivuilla ja ajattelin heti kirjoittaa. Itse ole \\n kokenut sanan. Aikaa kyll' on kulunut jo 6v,mutta jos lapsen is'st' on kiinni niin vaino ei lopu ikin'!! Mie olen 27v komen muksun mamma Kuopiosta. Olisi tosi kiva kirjoitella sinun kanssasi, voit kirjottaa mulle suoraan osoitteeseen katja.heinonen@gmail.com. En kirjoitanyt enenp'',kokska olemme Riikassa lomamal\\tkalla ja 'kki' vain tultiiin neittikahvilassa k'ym''n ja t'm' kone ei tottele mua.... mutta palaamme kotiin jo loppuvkosta, taas kaiken kaaoksen keskelle... Katja

Yhteistyössä