elli
HEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.
Ei kyllä tulisi mieleenkään ottaa vanhempaa naista panokaveriksi. Ihmettelen nykysuuntausta kun naiset asettelevat hakukriteerejä ikäistään jopa 10v nuorempiin. Mikä lapsen kaipuu naisilla nykyään on?HEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.
Kalun saa sisään heti, ja jos haluaa ja orgasmi tulee kun / jos naiselle sen haluaa antaa. Voi pitkittelläHEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.
Ihan samaa mieltä! Katsokaa milloin ketju alkoi - onko vuodet lisänneet ihmisten halua kritisoida ja arvostella tiukasti ja paheksuen kaikkea jonka he tuntevat vieraaksi?Antakaa ihmisten nauttia, se ei ole keneltäkään pois, on iät sit miten päin tahansa erikoisen tuntuisia. Eikä kukaan tiedä mistä toinen, vieras ihminen saattaa nauttia. Kun tuntuu että liian monilla ovat ne omatkin nautinnon tunteet hakusessa.
Maailmassa on paljon pahempiakin ihmettelyn aiheita kuin toisten seksualisuus, keskittykää nyt vaikka ensin niihin, kiitos.
Hei nössö, sohaisit tai sitten ei mutta seksuaalisuus tosiaan kuuluu kaikille. Muurahaispesää on sorkittu ihan tarpeeksi. Nyt nautitaan!Alkuperäinen kirjoittaja nössö;11606131:Ihan samaa mieltä! Katsokaa milloin ketju alkoi - onko vuodet lisänneet ihmisten halua kritisoida ja arvostella tiukasti ja paheksuen kaikkea jonka he tuntevat vieraaksi?
Missä on empatia ja ilo toisten onnesta? Seksuaalisuus kuuluu kaikille eikä mielestäni kaipaa arvosteluja puolin ja toisin (nyt kyllä taisin sohaista muurahaispesää huh?!)
vanhemmat naiset eivät ole niin hätäisiä vaan osaavat nauttia ja myös kestävä seisova kyrpä tekee hyvää. jaksaa hyväillä. nuolla ja panna. notkeuskin.HEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.