vaivaisenluun kipuilu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Millainen on ja onko kellään ollut? En oikein tiedä onko kyse siitä vai jostain muusta koska isovarpaani ei ole ole pahasti kääntynyt toisiin varpaisiin päin. Pieni kyhmy löytyy päkiän reunasta mutta se mikä kummastuttaa niin kyhmyn reunalla on kova pikkurillin pään kokoinen patti joka näkyy ihan selvästi. Päkiä ärtyy myös töissä ja sitä jomottelee:(

Mulla on vaivaisenluuhun taipuvaisuutta kun isovarpaat kääntyy paljon muihin varpaisiin päin. Toinen jalka on jatkuvasti kipeä. Harvat kengät on sellaiset ettei kipua tulis. Mutta ei mulla kyllä mitään pattia näy. Oisko se sit liikavarvas kun sehän on kai eri juttu kuin vaivaisenluu? :o
Kiitos 80-luvun kapeiden kenkien, nyt sit kärsitään :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Mulla on vaivaisenluuhun taipuvaisuutta kun isovarpaat kääntyy paljon muihin varpaisiin päin. Toinen jalka on jatkuvasti kipeä. Harvat kengät on sellaiset ettei kipua tulis. Mutta ei mulla kyllä mitään pattia näy. Oisko se sit liikavarvas kun sehän on kai eri juttu kuin vaivaisenluu? :o
Kiitos 80-luvun kapeiden kenkien, nyt sit kärsitään :kieh:
Kiitos kun vastasit:) Sitä mä just mietin et kuuluuko toi patti siihen vaivaisenluuhun et onko muilla sellasta? Mut siis se patti ihan kova ja ei liiku niinkun ois siinä luussa kiinni? Se näkyy törröttävänä ihon alla, eikä mietnkään iho ärtyneen oloinen. Hitsi, kun harmittaa kun just aloitin työt ja ei millään viitisis mennä heti työterveyteen:(

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Näköjään liikavarvas on yhtäkuin känsä. Voisko olla semmonen jos siinä kuitenkin selvä patti on? En usko että se mitenkään siihen luuhun kuuluu vaan on muuten vain niin "kiinteä".
Joo toivottavasti ei ole luussa kii, se vaan tuntuu siltä ja mieskin kun kokeili sitä ni sanoi et sulla kasvaa se luu jotenkin? Mulla on joskus ollut känsä mut tää ei ole semmonen patti. No kai mun täytyy tohtorille mennä jos kipu ei lakkaa. Kiitos avustasi.