Alkuperäinen kirjoittaja Minä kans:Minulla on sikäli sama tilanne, että osaan lukea ihmistä, kun tapaan hänet. Minä kutsun sitä hyväksi ihmistuntemukseksi ennemmin kuin "näkemisen lahjaksi" tai vaistoksi.
Peesaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä kans:Minulla on sikäli sama tilanne, että osaan lukea ihmistä, kun tapaan hänet. Minä kutsun sitä hyväksi ihmistuntemukseksi ennemmin kuin "näkemisen lahjaksi" tai vaistoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja lahjako:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No mitenkäs meillä menee?
Alkuperäinen kirjoittaja lahjako:Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:no entä minä??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Syrän harmaana:Onko minua koskaan mies pettänyt? (ei nykyinen, vaan entiset?)
Alkuperäinen kirjoittaja lahjako:Alkuperäinen kirjoittaja Syrän harmaana:Onko minua koskaan mies pettänyt? (ei nykyinen, vaan entiset?)
Alkuperäinen kirjoittaja lahjako:Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:entäs mun ukko? kerro kerro =)
entäs mä?