vaisto tulevasta partnerista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja horo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

horo

Vieras
Mulla on ollut useamman kerran vaisto, kun oon nähny jonku miehen ensimmäisen kerran, et ton kanssa tuun harrastaan seksiä. Joskus sit ite tehny sen eteen jotain tai sit ei oo mitään tarvinnu tehä ees ku on huomannu vaiston olleen taas oikeassa. Onko kellään ollut tämmöstä?

..siis joskus on tullu ihan et voi v.. Et eii ton kanssa.. En tarkota semmosta et tulee fiilis et nyt HALUA harrastaa ton kanssa seksiä vaan et tiedän että tulen harrastaan sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja horo:
..siis joskus on tullu ihan et voi v.. Et eii ton kanssa.. En tarkota semmosta et tulee fiilis et nyt HALUA harrastaa ton kanssa seksiä vaan et tiedän että tulen harrastaan sitä..

No siis.. sinähän sen päätöksen teet joten jos tuntuu et "eii! ei ton kans!" eiköhän vaan kannattais olla harrastamatta? Ei siis ole olemassa mitään suurempaa voimaa joka julmasti pakottaa sinut panemaan ihmisiä vasten tahtoasi.

no nää "voi ei" tapaukset on sit parin päivän päästä, ku jotain on tapahtunut, tuntunu iha kivalta.. En mä nyt vastentahtosesti oo seksiä harrastanu!

Ja idea tässä on se, et ku tuli aikanaan ihmeteltyä tätä, niin kunhan tuli mieleen kokeilla josko jollain muullakin olisi sattunut tällaista.