vaippoja käyttävät GALLUP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mjl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan vauvana meni sekä liberot että pampersit. Kun siirryttiin housuvaippoihin, niin oon tykännyt eniten liberon housuvaipoista. Mummulassa on aina Lidlin vaippoja ja nekin kyl istuu ihan hyvin, mutta eivät mun mielestä öisin pidä niin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja mjl:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja mjl:
kiitos vastauksista! sillä se varmaan selviää että kokeillaan eri merkkejä:) nuo pampersit ainaki eka ja sitte muita. halvin olis toki ostaa aina jättipaketti mutta ei ehkä uutta merkkiä kannata heti ostaa niin paljoa..

Aivan. Ja kyl se vauvan kasvukin vaikutti. Vastasyntyneelle rimppakinttuselle pallomahalle sopi erilainen kun isommallle ja pyöreäreisiselle jne...Pampers oli paras pikkuvauvalle.

jep. otin muuten nro 2 eli joka oli 3-6 kiloiselle eikä 2-5 kiloiselle olevaa nro 1:stä. eihän ne ole liian isoja heti alusta?

mun muksu oli 3,5kg ja nekin 1 oli alussa ison olosia. Mut niin se tuppaa olemaan noilla vastasyntyneillä. Jos vauva on syntyessään jo isohko niin ei varmaan se 2 oo liian iso.

no sen näkee sitten lähempänä, jos ovat ihan liian isoja, täytyy hakea pienempiä, eihän ne hukkaan kuitenkaan mene:)