Vaipparoskiksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertakäyttövaippailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertakäyttövaippailija

Vieras
Meillä on ollut käytössä nyt vuoden vaipparoskis. On kyllä tosi kätevä kerrostalossa. En kuitenkaan meinaa millään saada pois hajua. Onko kellään hyvää ideaa? olen kyllä pessyt sen kunnon aineilla, aina kun olen tyhjentynyt, mutta nyt tuntuu, että se siitä huolimatta vain haisee :( Apua!

Alkuperäinen kirjoittaja myös kertoilija:
no niin kestoilijat, nyt joukolla vaahtoamaan kuinka kestot ei haise jne.........

itse pidin roskiksessa muovipussia ja pussin alla raikastinnappia.

Ne kertikset haisee ihmeellisille kemikaaleille, mutta kestovaipat kuselle ja paskalle. Auttaskohan sama raikastin kuitenkin kuin kestovaippakoriinkin eli etikkavesi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu mä vaan odottelen, koska saan kuulla kunniani. Olen kans pitänyt muovipussia, mutta voisin kokeilla tuota raikastinta. Mitä raikastinta oikein käytit?

jotain minkä nyt kaupasta löysin, siis sellainen mikä oli sellofaanissa ja sitä kulmaa piti repäitäauki...onhan noita raikastimia.

Meillä oon heittäny kaikki vaipat - myös kakka - ihan tavalliseen roskikseen, keittiöön tai vessaan ja ikinä ei oo haissu :o 7kk näin on tullu tehtyä.
Mikähän siinä sit on et meil ei haise? jännä juttu..
Mua kiinnostas kans noi tuoksunapit, kellään tietoa niistä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja diidapaa:
Vaipparoskis on maailman turhin keksintö! :laugh: Tai yksi niistä..

Ootko asunu kerrostalossa ja käyttäny roskista?

Asun kerrostalossa 1.5-vuotiaan lapsen kanssa, hän kakkaa edelleen noin 2-3 kertaa päivässä ja useimmiten vaippaan. Kerran päivässä tyhjennämme roskiksen, ei mitään hajuongelmia.

Yhteistyössä