Vaippakausi alkaa olla ohitse, jee!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helemee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helemee

Jäsen
05.10.2006
349
0
16
Meillä 2v7kk tyttö käy jo omatoimisesti potalla, vielä yöllä on vaippa ja ulkoillessa ja tänään 1v7kk poika oppi potalle!

Laitoin poitsun aamulla potalle, että teeppäs sinne pissa, kun nousi potalta, pissa lirahti lattialle. Toisella kertaa tuli pottaan pikku tippa, kun ymmärsi asian, onhan sisko näyttänyt jo mallia. Kolmannella kerralla, olin puhelimessa... kun poika kantoi pottaa minulle missä oli pissa! Piti ihan kehua siinä tilanteessa, vaikka olin puhelimessa :laugh:

Kyllä tuota vaipparallia riittikin, kun melkein kaksi vauvaa oli yhtäaikaa... ei kiitos enää :)
 
Son hienoa ja helpottavaa kun laps sen oivaltaa. Meillä kans kolmas lapsi oppi niin helposti, melkees itestää potalle. Nyt jo kuukaus täysin ilman vaippaa, kesästä asti kotona päiväkuiva. Poika täyttää tällä viikolla 2v
 
Minä vielä aattelin, että näinköhän tuo poika malttaa ollenkaan pottaan tutustuakaan... että ei opi niinkuin tytöt. Mutta näyttäs siltä, että aina kun laittaa potalle istumaan, niin sinne lirautellaan...
 

Similar threads

Ä
Viestiä
12
Luettu
3K
Aihe vapaa
akateeminen äiti
A

Yhteistyössä