H
hbtq
Vieras
Voisitko ajatella rupeavasi yhteen miehen kanssa, jolla on vaippafetissi? Entä saattaisitko uskoa vauvan hoidon tällaiselle henkilölle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisitko ajatella rupeavasi yhteen miehen kanssa, jolla on vaippafetissi? Entä saattaisitko uskoa vauvan hoidon tällaiselle henkilölle?
Kiitos tästä, jollain järkeä päässä (tietysti eletään jo vuotta 2021)Meillä on kaksivuotias taapero eikä miehen vaippafetissi ole häirinnyt hoitoa mitenkään, miksi haittaisi ?
Aikuisten leikit hoidetaan silloin kun lapsi nukkuu, ei vaikuta lapseen mitenkään.
Mullakin on fetissi vaippoihin, tarkemmin sanottuna muovisiin vaippaliinoihin. Niillä on ihana hyväillä itseään ja sitten laueta. Ja paikat pysyy siistinä.Mä ite en oo oikeen muuta keksiny aikuisten vaipoista muuta kuin et ne on vaan kiva laittaa päälle ja valitettavasti mä tykkään tästä, pissata niihin ja laueta vaippa päällä, en ymmärrä miksi se on kivaa, mutta se on mun mielestä kivempi laueta vaippoihin kuin aluslakanoille tai kalsareihin, mutta mä oon lukenu wikistä, et on infantilismi, joka on tätä ns. "Manchild" menoa (en muista naisten infantilismin nimitystä, mutta mä ite näen ja tunnustan näkeväni sen aika lailla manchild-touhuna pitää vaippoja yllä, vaikka ei oo läketieteellistä syytä, mutta ei tälläsiin ihmisiin törmää joka päivä, niin ite oon vähän orgasmia vailla (ei seksiriippuvuus), mutta itelleni se on mielihyvän lähde, että nain (humping) vaikkapa dakimakuraani vaipoissa, niin ei leviä mälli tyynyn päälle tai mihinkään muuhun tekstiilimateriaaliin sängyssä. Mutta ei tää mikään idiootti fetissi tai sillee, mut fetisseistä ei ehkä kannata keskustella kumppanin kanssa paitsi jos haluatte edes jonkinlaista fetissiä harrastaa talossa, mutta siitä ei ehkä kannata kertoa koulu/työ/luokkakavereille, koska se voi olla kymmentä kertaa nolompi tilanne kuin harrastaa tätä kumppanin kanssa. Mut ite oonkin seurustellut muutaman kuukauden ja en ole kertonut fetissistäni, mutta omasta mielestäni harrastaisin tätä fetissiä silloin kun kumppani ei ole läsnä ellei hän pyydä/muuten halua. Mutta itsessäni ei haiskahda infantilismi ollenkaan, koska se on mun mielestä ehkä regressiota ja manchild käytöstä, joka ei miltään kantilta oo tavanomaisia mulle. Esim. Leluilla leikkiminen, peukalon imeskely, äidin maidon juonti jne. Nää ei kuulu mun fetissiin, eli en ole manchild, vaikka tykkään vaipoista. Ne ei sit tietenkään oo semmosia et mä seuraan niiden tuotantoa tai haluaisi luoda vaippojen ja muiden intiimituotteiden firmaa tai mitään, mutta käytän niitä, koska seksuaalinen mielihyvä.
Hakeudu hoitoon nopeasti!Mullakin on fetissi vaippoihin, tarkemmin sanottuna muovisiin vaippaliinoihin. Niillä on ihana hyväillä itseään ja sitten laueta. Ja paikat pysyy siistinä.
Vielä hienompaa on, kun laitan vaippaliinan pikkareihin ja vaimoni hyväilee minua. Ei mene kuin hetki laukeamiseen. Vaimo ymmärtää fetissini ihanalla tavalla!