Vaipat falskaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TuiKKu

Aktiivinen jäsen
04.06.2004
4 069
0
36
Joensuu
Hemmetti,mikähän noissa vaipoissa on? Onko ne liian pieniä meidän pojulle,vielä kun on tollainen hieman"vatsakas"? Sanokaas joku hyvä vaippa malli/merkki,joka ois hyvä yöllä pitää,jottei tarvis monesti vaihtaa eikä fuskais...ärsyttää aloittaa jo 3:s aamu sängyn "purkamisella"märästä lakanasta :/

Niin,käytössä siis Liberon vaipat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on käytössä pampersit, ihan tavalliset teippivaipat. Ei falskaa.

Mä käytin myös öisin pampersseja ja päivisin Lidlin vaippoja, jokskus öisinkin. Enpä muista että olis falskannu, kun pari kertaa koko aikana. Silloinkin lähinnä jos oli kakka vaipassa ja päälle lorahti pissa.

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
Hemmetti,mikähän noissa vaipoissa on? Onko ne liian pieniä meidän pojulle,vielä kun on tollainen hieman"vatsakas"? Sanokaas joku hyvä vaippa malli/merkki,joka ois hyvä yöllä pitää,jottei tarvis monesti vaihtaa eikä fuskais...ärsyttää aloittaa jo 3:s aamu sängyn "purkamisella"märästä lakanasta :/

Niin,käytössä siis Liberon vaipat.

Kun vaipat rupes meillä fuskaamaan, vaihdettiin seuraavaan vaippakokoon. Ongelma hävis joka kerta. Muuten ei ois älytty vielä vaihtaa, kun koko oli vauvan päällä sopiva, mutta imukyky ei ilmeisesti enää riittänyt.

Joo,mie oon kans miettinyt että jospa kävis päivällä hakemassa yöksi Pamperseja ja pitäis päivällä noita Liberoita. Mitenhän ne Active Fit ja Baby Dry eroaa toisistaan? :/

Olisko activeissa ne joustoreunat? Mä ostin aina babyja.

asian vierestä mutta... fuskaa? miten vaipat voi fuskata? fuskaaminenhan tarkottaa huijaamista ja vilpillistä toimintaa :o

eikös se oon ennemminki falskaamista jos vaipat ei piä tavaraa sisällä? eli sillon vaippa falskaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Joo,mie oon kans miettinyt että jospa kävis päivällä hakemassa yöksi Pamperseja ja pitäis päivällä noita Liberoita. Mitenhän ne Active Fit ja Baby Dry eroaa toisistaan? :/

Olisko activeissa ne joustoreunat? Mä ostin aina babyja.

Kun jostain lukee/näkee mainoksen,että yöksi Baby Dry hyvä imutehonsa ansiosta..taidanpa ostaa noita Baby Dry-vaippoja..meillä Liberossa nyt 12-22kg,joten taitaa olla toi junior 11-25kg parempi vai maxi plus 9-20kg..ääh..mutta kun on tollainen pulskempi,niin taitaa olla toi eka vaihtoehto se parempi kuitenkin :)

Meillä on kestojen rinnalla Pirkka- ja Lidlin Bambolina- kertisvaipat. Pirkka on falskannu kahesti, Bambolina ei koskaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
meillä ainoot mitkä ei oo falskannu kovin usein on kestot..

Näin myös meillä ;) Ainoa mikä falskaa on se perhanan tsi-aio, jossa imuna vanha froteepyyhe :/ En teiän neuvoista huolimatta saanu niistä huuhteluainetta pois. Taida purkaa imun pois ja tehä niistä taskuvaipat :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
asian vierestä mutta... fuskaa? miten vaipat voi fuskata? fuskaaminenhan tarkottaa huijaamista ja vilpillistä toimintaa :o

eikös se oon ennemminki falskaamista jos vaipat ei piä tavaraa sisällä? eli sillon vaippa falskaa :whistle:

No siis juu,tuota falskaamista tarkoitin :ashamed: Samalla kirjaimella se kuitenkin alkaa...nooh,vasta aamukahvit saanu juotua ja pojun syötettyä,niin aivot ( ai MITKÄ ne on? :laugh: ) vielä viikonlopputilassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

No siis juu,tuota falskaamista tarkoitin :ashamed: Samalla kirjaimella se kuitenkin alkaa...nooh,vasta aamukahvit saanu juotua ja pojun syötettyä,niin aivot ( ai MITKÄ ne on? :laugh: ) vielä viikonlopputilassa :D

no mie jo aattelin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Baby dry on just huippu nykyään ko seki joustaa niistä kiinnikkeistään, ni sopineen teinki poikaselle tosi hyvin. Ja siihen mahtuu enenmpi pissiä ko active fittiin:)

No mie kerran ostin kokeeks pienen paketin just Pamperseja,niin musta se tarrakiinnitys oli parempi jotenkin ku Liberoissa :) Joo,taidanpa laittaa isännän asialle kun kylillä käy muutenkin,tai sit pungerran itteni kyytiin ja käyn ostamassa itte :D

Baby dry on just huippu nykyään ko seki joustaa niistä kiinnikkeistään, ni sopineen teinki poikaselle tosi hyvin. Ja siihen mahtuu enenmpi pissiä ko active fittiin:)

No mie kerran ostin kokeeks pienen paketin just Pamperseja,niin musta se tarrakiinnitys oli parempi jotenkin ku Liberoissa :) Joo,taidanpa laittaa isännän asialle kun kylillä käy muutenkin,tai sit pungerran itteni kyytiin ja käyn ostamassa itte :D

Ja noissa pampsuissa se vaipan pituus yltää PLAJON pidemmälle selkään ko Liberoissa, monasti ei p*skakaan ehtiny tulla ulos asti noilla akoilla toisin ko Liberoissa.
Elä lähe mukkaan tuollon KYLYMÄ:D

Mut heissuli, tää lähtee likkoin kans ulos NYT :wave:

Ja noissa pampsuissa se vaipan pituus yltää PLAJON pidemmälle selkään ko Liberoissa, monasti ei p*skakaan ehtiny tulla ulos asti noilla akoilla toisin ko Liberoissa.
Elä lähe mukkaan tuollon KYLYMÄ:D

Mut heissuli, tää lähtee likkoin kans ulos NYT :wave:

Älä sä lähde ulos,ku siel on KYLMÄÄÄÄÄ!!! :D En mie omaa autoo ala lämmitteleen...