Vaipanpoistaja!!!

• Viestiketjun aloittaja Äite
  • Ensimmäinen viesti
Äite
Moron.

Onko muilla samaa ongelmaa lapsen kanssa: riisuu itse vaipan pois sängyssä ollessaan, ja pissii sitten unissaan sänkyyn? Meillä 1v3kk typy vaivihkaa aina poistaa vaipan itse. Ja pikkusiskonsa kun on 3kk ja vielä usein tissillä, niin en pysty koko ajan tilannetta tarkastamaankaan...
Onko joku keksinyt jonkun hyvän konstin?

Äite
Heh, meillä on sellainen epeli... =)

Hoikka tyttö. Luikertelee ulos yöpuvusta kuin yöpuvusta, jos ei vetskari tai nepit aukea, tulee kaula-aukosta. Ja vaippa pois. Bodya ei riisu, mutta vaipan poistaa siististi lahkeen kautta, ja alanepparit on edelleen kiinni! :LOL:
Taidanpa seuraavaksi kokeilla body-housuvaippa-yhdistelmää. Katsotaan vaan, niin typykkä luikertelee jälleen kaula-aukosta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 21:02 Äite kirjoitti:

Hoikka tyttö. Luikertelee ulos yöpuvusta kuin yöpuvusta, jos ei vetskari tai nepit aukea, tulee kaula-aukosta. Ja vaippa pois. Bodya ei riisu, mutta vaipan poistaa siististi lahkeen kautta, ja alanepparit on edelleen kiinni! :LOL:
Taidanpa seuraavaksi kokeilla body-housuvaippa-yhdistelmää. Katsotaan vaan, niin typykkä luikertelee jälleen kaula-aukosta...
Anteeks,mut mua alkoi naurattaan kun kuvittelen tytön luikertelevan vaatteistaaj ja vaipastaan =) Meillä ongelmana pyllyn raapiminen,saa kaivettua kätensä jotain kautta vaipan reunan alle ja alkaa rapsuttaan.....Nyt sellainen shortsipyjama,napit haaroissa,ei pääse rapsutteleen.Tytöllä ikää 1v ja 2 viikkoa =)

hihii
\

Ai kun ihana käärmetypy =) . Vaikee kuvitella miten tuo onnistuu, mutta ilmeisesti onnistuu varsin hyvin. Ja mulla ei siis ole ratkaisua asiaan, meillä ei ole tuollaista ongelmaa, vaippa on pysynyt päällä ainakin toistaiseksi =)

\

Meillä kun poika tykkäs koko ajan kaivella vaippojaan niin laiettiin ensin vaippa, sitten ohuet housut ja niiden päälle body. Aika kuuma näin helteillä, mutta ei päässyt enää mitenkään vaippaan käsiksi. ;)

Yhteistyössä