Vainoharhaisuuden vai hysterian huipentuma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Vai jotain muuta? Mutta nyt on kahdella näytöllä eri selaimissa auki lentokentän A lähtevät, lentokentän B saapuvat, lentokentän B lähtevät, lentokentän C saapuvat, lentokentän C lähtevät, lentokentän D saapuvat sekä lennon B-C seuranta satelliitin avulla. Pari purkkia Batteryä, suklaalevy ja tyynyjä selän takana. Nyt olisi muutama tunti aikaa ennenkuin parkkeeraan itseni koneelle seuraavaksi 30 tunniksi. Ai miten niin olen lentopelkoinen, mistäs niin päättelit? :xmas:

:hug:

Itse olen alkanut tuntea viehtymystä stoalaisuuteen. Epikurolaisuus on hyvä, mutta ei toimi, sillä kaikkea kipua en voi vältellä. Haluan eroon omista peloistani ja omista huolistani.

"Everything is right for me, which is right for you, O Universe. Nothing for me is too early or too late, which comes in due time for you. Everything is fruit to me which your seasons bring, O Nature. From you are all things, in you are all things, to you all things return." (Marcus Aurelius)

:hug:

Itse olen alkanut tuntea viehtymystä stoalaisuuteen. Epikurolaisuus on hyvä, mutta ei toimi, sillä kaikkea kipua en voi vältellä. Haluan eroon omista peloistani ja omista huolistani.

"Everything is right for me, which is right for you, O Universe. Nothing for me is too early or too late, which comes in due time for you. Everything is fruit to me which your seasons bring, O Nature. From you are all things, in you are all things, to you all things return." (Marcus Aurelius)

Tämä oli ihana, kiitos :flower:

Yhteistyössä