V
vierailija
Vieras
Lähisukulainen menehtyi tapaturmaisesti viime syksynä. Perinnönjako tehtiin asianmukaisesti ja sovussa ja siirryttiin kunkin oman surutyön pariin. Tallelokerosta löytyi kuitenkin salattu bitcoin-paperilompakko jonka otin toisen sukulaisen hyväksynnällä (ei kirjattu perunkirjoitukseen).
Nyt on kulunut yli puoli vuotta ja olen saanut salauksen avattua. Paljastui Bitcoin-lompakko missä on digitaalista rahaa yli 150000 euron edestä. Muistan että hän Brexitin aikoihin manaili pankkeja ja nyt näyttää siltä että hän on hankkinut tuohon aikaan bitcoineja muutamilla tuhansilla euroilla ja tallentanut ne kaikki samaan lompakkoon. Ne coinit on nyt minulla.
Mitä nyt tapahtuu? Kuuluuko minun jakaa ne muun perikunnan kanssa?
Nyt on kulunut yli puoli vuotta ja olen saanut salauksen avattua. Paljastui Bitcoin-lompakko missä on digitaalista rahaa yli 150000 euron edestä. Muistan että hän Brexitin aikoihin manaili pankkeja ja nyt näyttää siltä että hän on hankkinut tuohon aikaan bitcoineja muutamilla tuhansilla euroilla ja tallentanut ne kaikki samaan lompakkoon. Ne coinit on nyt minulla.
Mitä nyt tapahtuu? Kuuluuko minun jakaa ne muun perikunnan kanssa?