V
vieras
Vieras
olenko huono äiti, jos lapsi ei saa sisarusta? tuntuu vain siltä, että yksi lapsi ei ole oikein, pitää olla sisarus yms...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:et ole huono.minulla on yksi lapsi.elämä ei aina mene niin kuin haluaa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Niinpä. Ei mene elämä aina niin kuin haluaa.. Itsekin olin yhden lapsen äiti 7 1/2 vuotta. Ja ajattelin, että näin me sitten elellään kaksistaan. Mutta enpä sitten tiennyt, että saisin vielä kolme lasta lisää, myöhemmin.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mietin vain, tuleeko lapsesta kovinkin hemmoteltu ja itsekäs, kun ei ole sisarusta jakamassa huomiota...
Alkuperäinen kirjoittaja sieppari:Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Niinpä. Ei mene elämä aina niin kuin haluaa.. Itsekin olin yhden lapsen äiti 7 1/2 vuotta. Ja ajattelin, että näin me sitten elellään kaksistaan. Mutta enpä sitten tiennyt, että saisin vielä kolme lasta lisää, myöhemmin.. =)
poika on ekaluokkalainen ja olen eronnut.olen melkein 38v.tuskin tässä enää saan toista lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:No mä olin 38v. kun sain tän neljännen lapseni..![]()