VAIN TYÖKAMU?

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
höh
auttakaan nyt minua...pliiiis!!! Avomieheni on kyllä kiltti ja ihana mulle, MUTTA mieheni lipsahti yHDEN jutun... Hän sanoi että oli töissä taputtanu naista olkapäähän kun se nainen oli kertonu jonkin hauskan jutun... Mä kysyin mieheltäni että miksi sitä koskit, niin vastaus oli "että se vaan tuli luonostaan" :kieh:
Pitäiskö mun epäilä että tässä on jotain muuta kun pelkkä työkaveri??? Mut eipä mua taputa kun kerron hänelle jonkin jutun,se sit ei tule luonostaan,HÖH

Mun mies kyllä sanoi että ei kyllä toistu ja että on kiltisti töissä. Hän on kyllä ollut mulle erityisen kiltti sen keskustellun jälkeen :heart:

Mutta jokatapauksessa niin on sellainen epävarma olo :ashamed:

AUTTAKAAN!!!! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:23 höh kirjoitti:
auttakaan nyt minua...pliiiis!!! Avomieheni on kyllä kiltti ja ihana mulle, MUTTA mieheni lipsahti yHDEN jutun... Hän sanoi että oli töissä taputtanu naista olkapäähän kun se nainen oli kertonu jonkin hauskan jutun... Mä kysyin mieheltäni että miksi sitä koskit, niin vastaus oli "että se vaan tuli luonostaan" :kieh:
Pitäiskö mun epäilä että tässä on jotain muuta kun pelkkä työkaveri??? Mut eipä mua taputa kun kerron hänelle jonkin jutun,se sit ei tule luonostaan,HÖH

Mun mies kyllä sanoi että ei kyllä toistu ja että on kiltisti töissä. Hän on kyllä ollut mulle erityisen kiltti sen keskustellun jälkeen :heart:

Mutta jokatapauksessa niin on sellainen epävarma olo :ashamed:

AUTTAKAAN!!!! :flower:

Ole huoleti. Asiassa ei ole mitään ihmeellistä. On minuakin miespuolinen työkaveri taputtanut olkapäähän eikä todellakaan mitään muuta. Ja tapahtui ihan huomaamatta kun molemmat iloitsimme hyvin menneestä projektista.
 
Hih hih
Kääks, jos meidän työpaikalla jokainen vastakkaisen sukupuolen kosketus olisi aviorikos niin olisin pettänyt miestäni jo tuhat kertaa. Meillä kyllä taputellaan olalle, selkään ja jopa halaillaankin onniteltaessa, erottaessa ja lomien jälkeen tavattaessa. Työpaikkani on naisvoittoinen, mutta silti emme tee eroa miesten ja naisten välisissä kosketteluissa. Mitään lääppimistä tai puristelua se ei ole. Joten relaa...tuskin miehelläsi pettäminen oli mielessä. :hug:
 
Jos tuo ajatus leviäisi meidän työpaikalla, olisimme kaikki eronneita.
Meillä halataan onnittellessa tai myös surun kohdatessa työkaveria.Olkaapäälle taputetaan monesti.
Älä vain ala tuollaisesta tekemään numeroa, eikä varsinkaan riitaa.
 
kävijä
Voi hyvä sylvi sentään. Taidat olla aika nuori ihminen?
En edes osaa kommentoida tätä mitenkään, en vain voi käsittää miksi jostain olalle taputtelusta on noussut numero. Kannattaa tarkistella vähän omia käsityksiä ja miettiä missä menee sairaalloisen ja terveen mustasukkaisuuden rajat..
 
Ei kuulosta kyl ihan normaalilta jos ei saa vastakkaista sukupuolta edes olkapäälle taputtaa. Aika turhasta asiasta nyt huolestutaan. Mun mielestä toi ei ole edes mikään "lipsahdus" mieheltäsi vaan ihan normaalia elämää. Meillä olis erottu jo miljoona kertaa. Miehestä toi voi tuntua aika ahdistavalta jos sä tollasiin asioihin kiinnität huomiosi?!
 
höh
Kiitos kun vastasitte tähän hassuun viestiin, mutta ei ole oikein varma olo, kun olen joutunu pettymään mieheeni niin monta kertaa :ashamed:

Ja en kyllä muuten ole mustasukkainen ihminen vaikka olenki nuori (21vee)... :)

Kyllä noi teidän viestis/vastaukset teki mulle helpotuksen, TATTIS :hug:
 
Ajatellen
Hyvä, että osaat ajatella hieman suhteellisemmin tällaisia asiota, vaikka tällaisten viestien/vastausten/ns. "tyhmien kysymysten" jälkeen.

Viittaat, että olet joutunut monta kertaa pettymään mieheesi? Se tietysti selittää, miksi säpsähtelet olemattomista, MUTTA...
...MUTTA oletko onnellinen? Minulle luottamus on ihan ensisijainen asia parisuhteessa. Ilman sitä ei ole mitään. Miksi siedät pettymyksiä kerta toisensa jälkeen? Kysy näitä lähinnä vain itseltäsi...
 
höh
Kyllä mä onnellinen olen hänen kanssa, vauvakin syntyi tossa 5kk sitten... Mutta en kyllä luota häneen 100% koska mulla on siihen syytäkin. Ja sitähän se parisuhde on että LUOTTAA 100%, eli taidan itse olla se ongelma. Pitäiskö mun unohtaa koko se juttu ja oppia luottamaan häneen uudestaan? entä jos joudun TAAS pettymään? :ashamed:
Tää on vähän niinkuin sekavaa haluan luottaa häneen, mutta uskallanko?! että en taas joudu pettymään \|O
 
GRR
kyllä sulla on itsetunto nollassa! meillä ei olalle taputuksia tms. edes otettais puheeksi kotikeskusteluissa - sehän on ihan normaalia arkea töissäkin. hö! ja mitä lie mieheski miettinyt, kun piti sulle asiasta mainita - siinä mielessä ehkä hänellä onkin jotain taka-ajatuksia, mutta harvinaisen huono omatunto moisesta!
 
Tuo olan taputtelu ei kyllä kuulosta mitenkään hirveen vakavalta. Mun nykyinen mies soittelee töissä päivittäin "keskuksen tytöille" ja vitsailee niitten kans enkä näe siinäkään mitään pahaa. Mies kun on luonteeltaan sellanen sosiaalinen ja huumorintajuinen.

Edellisen miehen kans kävin tosin niin, että se löysi uuden työpaikaltaan. Itse asiassa me oltiin sillon kaikki kolme samassa työpaikassa ja silloinen mies ja tämä nainen kehittelivät suhdetta ihan nenäni alla. Tottahan siitä ero tuli ja 1kk sen jälkeen mies ja tämä uusi nainen olivat kihloissa!! Myöhemmin olen kuullut, että ex mies olis löytäny edelleen uuden toisesta työpaikastaan. Ei näemmä mies muualta uusia löydä. Hyvä että pääsi eroon =)
 
Meikku
Minulla on samatyyppinen tilanne työssä. Miespuolinen työkaverini tarttuu joskus olkavarsistani tai käsivarsistani kiinni, ei lujaa vaan "hellästi", joskus jää seisomaan taakseni ja pitää minusta kiinni vaikka puhuu ihan toiselle henkilölle. Joskus ohimennessään sipaisee selkää, katselee (olen yllättänyt hänet ....), hymyilee jne.

hän on varattu, mutta sen enempää en tiedäkään, hän ei puhu henk. koht.asioista, eikä ne kyllä minua kiinnostakaan. Eikä hänkään millään lailla ole kiinnostunut minusta.Muuten kyllä vitsaillaan ja jutellaan milloin mistäkin.

Yllätyin kun sitten eräs naispuolinen työkaverini vähän vihaisena sanoi minulla että lopettaisin tuon pelin pitämisen. En pidä omasta mielestäni mitään peliä, vaan kun tämä mies on minulle ystävällinen niin minä haluan myös hänelle olla samanlainen. Olen itse vapaa ja jos miesystävää etsisin, jonkun hänenlaisensa kyllä ottaisin...

Mitä mies sitten tämmöisellä käytöksellä meinaa? Voinko olla ns huoletta eli että hän vaan on sellainen että koskettelee? En kyllä koskaa ole huomannut työpaikalla hänen olevan samanlainen muita kohtaan, mutta en ole kyllä sen tarkemmin seuraillutkaan.
 

Yhteistyössä