L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Minä tietysti![]()
Ihana toi hymiö!
mistä tiedät joskus kuulunees?Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:Tiä sitten kuulunko enää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä tiedät joskus kuulunees?Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:Tiä sitten kuulunko enää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Mikä veetun sisäpiiri?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:Mä oon pyöriny täälä kohta 4v, ensiks nimim. WIIA ja viimist pari vuotta oon ollu Viiviliina mut emmä mihkään piiriin kuulu..Yleensä kukaan ei vaivaudu ees vastaa mun alotuksiin... *pöh*
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Vai sisäpiiri... No mie en ainakaan kuulu, mutta tosiasiahan on, että joka paikassa on näitä sisäpiirejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Vai sisäpiiri... No mie en ainakaan kuulu, mutta tosiasiahan on, että joka paikassa on näitä sisäpiirejä.
:kieh: :kieh: Nyt kuulut... Kirjasit itsesi sisäpiiriläisten pinoon!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin... olittekos te aikuisia vai ala-astelaisia...? Vaikka varmaan huumorilla tehty tää aloitus, mut kyllä tässä tosissaankin ollaan... Luojan kiitos en kuulu mihinkään kaksplussan sisäpiiriin! Kuulukaa te aivan rauhassa, en kadehdi![]()