VAIN SISÄPIIRILÄISILLE!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liinuska74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tietysti
c060.gif

Mä olen pyörinyt täällä ainakin kolme vuotta, ennen harmaalla nikillä puuro, sitten reilu vuosi sitten mustaannuin NaRikaksi, muistaakseni. Ja yhteenkään sisäpiiriin en silti kuulu. Sanottasko vaikka niin, et mulla on kuitenkin elämä palstan ulkopuolellakin, eikä siks ole tarvetta tänne alkaa sitä elämää rakentaa. Enkä mä oikeessa elämässäkään kyllä harrasta sisäpiirejä.

Mä oon pyöriny täälä kohta 4v, ensiks nimim. WIIA ja viimist pari vuotta oon ollu Viiviliina mut emmä mihkään piiriin kuulu..Yleensä kukaan ei vaivaudu ees vastaa mun alotuksiin... *pöh*

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mä oon pyöriny täälä kohta 4v, ensiks nimim. WIIA ja viimist pari vuotta oon ollu Viiviliina mut emmä mihkään piiriin kuulu..Yleensä kukaan ei vaivaudu ees vastaa mun alotuksiin... *pöh*

Nyt kuulut, kun laitoit itsesi sisäpiiriläisten pinoon!

Niin... olittekos te aikuisia vai ala-astelaisia...? Vaikka varmaan huumorilla tehty tää aloitus, mut kyllä tässä tosissaankin ollaan... Luojan kiitos en kuulu mihinkään kaksplussan sisäpiiriin! Kuulukaa te aivan rauhassa, en kadehdi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin... olittekos te aikuisia vai ala-astelaisia...? Vaikka varmaan huumorilla tehty tää aloitus, mut kyllä tässä tosissaankin ollaan... Luojan kiitos en kuulu mihinkään kaksplussan sisäpiiriin! Kuulukaa te aivan rauhassa, en kadehdi ;)

Kukahan tässä on tosissaan...
c028.gif

Yhteistyössä