Vain naisilta vastauksia kiitos !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vertaileva nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vertaileva nainen

Vieras
Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja mieheni on ensimmäinen ja ainoa kenen kanssa olen harrastanut seksiä, hänellä on ollut yksi seksisuhde ennen minua. Siksi haluaisin ihan vaan vertailun vuoksi tietää muilta naisilta seksiin liittyviä asioita. Kauanko esim. teillä rakastelutuokiot kestää. Minusta kun meidän tuokio tuntuu monesti liian lyhyeltä. Kun menemme sänkyyn meillä halailu, suutelu, rintojen hyväily, pillun nuoleminen yms kestää sellaisen 15-20 minsaa sitten itse yhdyntä kestää sellaisen 5-10 min. Eli puolessa tunnissa on homma ohi. Kauanko teillä leikitään esileikkejä ja kauanko itse yhdyntä kestää ?

Lisäksi kun mieheltäni tulee, niin hommat loppuu siihen, hän ei halua jatkaa enää toista kertaa. Tuleeko sun miehiltäsi useamman kerran yhden rakastelun aikana ?

Muuten mieheni rakastelutaitoon ja kalun kokoon (19cm / 5cm) olen ihan tyytyväinen (muusta kun en tiedä). Oletko sinä tyytyväinen miehesi kalun kokoon ja minkä kokoinen se on ? Minkä kokoisia ylipäätään miesten kalut ovat ? Saatko orgasmin yhdynnässä, minä saan vain kun mieheni nuolee minua.

Esileikkiä kymmenisen minuuttia ja itse akti 5-10 minuuttia.
Toista kertaa ei tarvita kumpikaan.
Tyytyväinen kalun kokoon (18-19 cm /14-14,5 cm)
Miesten kalut ovat keskimäärin hieman lyhyempiä 14-17 cm, mutta ainakin oman kokemuksen mukaan (+50 miestä) yli 19 sentin kalut ovat erittäin harvinaisia, ei kokemuksia ja näitä 19 senttisiä viitisen kappaletta.
Saan orgasmin kun mieheni hieroo klitoriksen aluetta rakastelun yhteydessä tai muuten.

Ei esileikkiä, Yhdyntä kestää noin 10 min. Harvoin olemme kahta kertaa peräkkäin yhdynnässä, jos olemme, mies ei laukea kuitenkaan toista kertaa. Kalun koko 15 cm/ 13 cm. En saa orgasmia, ellen itse tee sitä itselleni käsin joko yhdynnän aikana tai itsekseni.

Itse en ole naimisissa ja suhteeni on melko tuore. Esileikki saattaa meillä kestää tunninkin, silitellään, suukotellaan ja hitaasti siirrytään eteenpäin. Yhdynnän kestoa en ole kellosta koskaan katsonut. Joskus mennään niin hitaasti ja hartaasti että asentoa ehtii vaihtaa useamman kerrran. Eiköhän siinä parhaimmillaan ole 15-20 min mennyt. Toisaalta on niinkin kiihkeitä kertoja, että vaatteiden riisumisen ja orgasmin välillä on ollut viitisen minuuttia.

Poikaystävälläni ei ole juuri minkäänlaista "viivettä" laukeamisissa. Heti kohta edellisen jälkeen pystyy saamaan uudestaan - tätä olen ihmetellyt. Toinen kerta kestää luonnollisesti ensimmäistä kauemmin. Penistä en ole häneltä mittaillut, mutta silmämääräisesti ja tuntuman perusteella sanottuna hänellä on tähänastisista kumppaneistani suurin. Yhdyntä pitää aloittaa joka kerta tosi varovaisesti juuri tästä syystä.

Viimeksi kun seksiä harrastettiin, esileikki kesti periaatteessa koko illan, katseilla ja pienillä hipaisuilla. Kotiin tultua juuri tuollainen pikapano. Sen jälkeen minut nuoltiin orgasmiin, samalla g-pistettä hyväillen. Heti ku olin saanut, rakasteltiin vielä pitkään ja hartaasti, suurella hellyydellä. Yhdynnässä en saa orgasmia, ainakaan vielä, mutta eipä ole tarvis kun muuten saan.

Kaiken kaikkiaan olen äärimmäisen tyytyväinen seksielämääni, paljon tyytyväisempi kuin missään aikaisemmassa suhteessani. Kaikki on niin nappiin.

Kiitos asiallisista vastauksista. Kiva kuulla että muidenkin rakastelut on ihan samaa luokkaa ja miehelläni on siis selvästikin suurenpuoleinen kalu.....no ei pitäisi mun sitten valittaa :), enkä oikeastaan valitakkaan, olen ihan tyytyväinen. Joskus vaan tuntuu se "sessio" vähän lyhyeltä.

Meillä:
Yhteiseloa yli 20 vuotta.
Rakastelu esileikistä varsinaisen aktin loppumiseen kestää puolesta tunnista kahteen tuntiin, riippuen esim. siitä, onko arki vai viikonloppu. Viikonloppuisin tuo esileikkivaihe saattaa kestää yli puolitoista tuntia.
Meilläkään mieheni ei halua toista sessiota heti perään, mutta saattaa olla, että haluaa kaksi kertaa päivässä (aamulla ja illalla) ja joskus esim. viikonloppulomasella hotellissa jopa useammin. Mutta ei koskaan heti edellisen perään.
Kalun koko erektiossa 15 cm / 4 cm.
En saa aina orgasmia yhdynnässä, mutta useimmiten saan sitten avitettuna tai omin käsin.

Mielestäni teidän puolen tunnin sessio on kutakuinkin keskivertoa eli "normaalia". Taitaa tosi harva mies olla hetikohta valmis lauettuaan, kyllä siihen menee aikaa, sitä pidempään mitä iäkkäämpi mies on kyseessä - yleensä.

Miehesi on ihan hyvin varustettu vaikka on sanottava että eipä se koko ratkaise, pelkästään. Tosin nykyisellä miehelläni on kaikin puolin pienempi kuin exälläni joten isompaan tottuneena myönnän olevani hieman kaihomielinen.. ;)

Meillä sessio kestää keskimäärin tunnin kaikkineen, esileikki on usein liiankin lyhyt. Välillä innostutaan niin että menee pari tuntia ja sen jälkeen lakanat vaihtoon. Meidän ns. pikapano kestää noin 15 minuuttia. Emme asu yhdessä joten rakastelemme 3-6 kertaa viikossa.

Suunnilleen tunnin kestää kaikkinensa meillä. Aika usein mies jaksaa/ haluaa myös toisen kerran, mutta ei kolmatta. Tosin en minäkään toisen jälkeen halua. Orgasmin saan pääsääsntöisesti yhdynnässä ta sitten jo esileikissä kielipesun aikana.

Miehen kalu on tämän porukan pienin, eli noin 12 senttiä pitkä ja ympärysmitta vajaat 10 senttiä.

Riippuu ihan kerrasta, joskus kaikki voi olla ohi 5 - 10 minuutissa (ns. pikapano), joskus taas saatamme viihtyä vuoteessa parikin tuntia ja joskus jatkamme koko yön. "Normaali" rakastelukerta kestänee puolesta tunnista puoleentoista. Useimmiten rakastelemme yhdellä kerralla vain sen kerran, mutta ennätys taitaa olla seitsemän kertaa. Eli tämäkin vaihtelee :-) En ole ikinä mieheni kalua mitannut (ihan oikeastiko te mittailette?), mutta täyttää tarpeensa ihan mainiosti. Ai niin, tuosta orgasmin saamisesta kysyit vielä, joskus saan yhdynnässä orgasmin, joskus en.

jaa.. täytyy sanoa että kuulostaa jotta teillä tehdään samassa järjertyksessä kaikki ja mies ..hmm mitä sinä teet? kyllä naisen kuuluu myös tyydyttää miestä ei se yksin mieheltä onnistu ...ja erilaisia juttuja ..vaihtelua keksi sinäkin miehelle uusia juttuja niin todella kuule alkaa tapahtua seuraavaksi hän ehdottaa sinulle ..ja sitä rataa alkaa varmaan maistua seksi ..eikö kokeilemaan eri aikoja paikkoja ja malleja ..seksi iloja teille ...koko kyllä hyvä ja minä saan monta kertaa yleensä ..viimeksi 2 tuntia eilen