V
Vertaileva nainen
Vieras
Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja mieheni on ensimmäinen ja ainoa kenen kanssa olen harrastanut seksiä, hänellä on ollut yksi seksisuhde ennen minua. Siksi haluaisin ihan vaan vertailun vuoksi tietää muilta naisilta seksiin liittyviä asioita. Kauanko esim. teillä rakastelutuokiot kestää. Minusta kun meidän tuokio tuntuu monesti liian lyhyeltä. Kun menemme sänkyyn meillä halailu, suutelu, rintojen hyväily, pillun nuoleminen yms kestää sellaisen 15-20 minsaa sitten itse yhdyntä kestää sellaisen 5-10 min. Eli puolessa tunnissa on homma ohi. Kauanko teillä leikitään esileikkejä ja kauanko itse yhdyntä kestää ?
Lisäksi kun mieheltäni tulee, niin hommat loppuu siihen, hän ei halua jatkaa enää toista kertaa. Tuleeko sun miehiltäsi useamman kerran yhden rakastelun aikana ?
Muuten mieheni rakastelutaitoon ja kalun kokoon (19cm / 5cm) olen ihan tyytyväinen (muusta kun en tiedä). Oletko sinä tyytyväinen miehesi kalun kokoon ja minkä kokoinen se on ? Minkä kokoisia ylipäätään miesten kalut ovat ? Saatko orgasmin yhdynnässä, minä saan vain kun mieheni nuolee minua.
Lisäksi kun mieheltäni tulee, niin hommat loppuu siihen, hän ei halua jatkaa enää toista kertaa. Tuleeko sun miehiltäsi useamman kerran yhden rakastelun aikana ?
Muuten mieheni rakastelutaitoon ja kalun kokoon (19cm / 5cm) olen ihan tyytyväinen (muusta kun en tiedä). Oletko sinä tyytyväinen miehesi kalun kokoon ja minkä kokoinen se on ? Minkä kokoisia ylipäätään miesten kalut ovat ? Saatko orgasmin yhdynnässä, minä saan vain kun mieheni nuolee minua.