vain maitoallergia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos vastauksesta. Pojalleni on tosiaan kaikki muu toistaiseksi käynyt, tosin juuri tuo kananmuna on testaamatta. Sukurasitteena on nimittäin erittäin laaja-alaiset allergiat ja sen takia olen hiemna skeptinen, että vain tuo maito olisi allergisoiva meillä. Tietysti hieno juttu jos näin on!

Tuntuu vaan siltä näitä allergiapalstoja lukiessa, että maitoallergiset tuppaavat olemaan vähän kaikelle allergisia. Mietin sitä, että kuinka yleistä tuo on, että on vain maidolle ja sitten vaikka juuri tuolle kananmunalle allerginen. Löytyyko lisää??

ruoka-aineista vain maito meidän pienellä koululaisella. Hulluinta se että vauvana todettiin ja meni sitten muka ohi vähän yli 1 v. Sitten joskus todettiin uudelleen siinä syy ihottumaan ranteissa ja naamassa (jossakin välissä siinä 1 v jälkeen iho oli hyvässä kunnossa ainakin minun mielestäni eli ei olisi ollutkaan välillä allerginen,mutta sitten se "palasi")
Lisäyksenä siis se että pelkkä maito on todettu ja kun täysin maidottomana pysyy oireettomana niin niin kai se sitten on. <br><br>

Edelliseltä kysyisin, että onko lapsellanne siis todettu kokeilla maitoallergia? Joskushan pelkkä laktoosi-intoleranssi voi olla niin paha, ettei voi käyttää kuin täysin maidottomia tuotteita.

Mulla pojalla todettiin maitoallergia n. 2 vuotiaana, laktoosirasituskokeella todettiin.
Nyt lapsi on 6 vee ja allergia parantunut. Nyt olen antanut hänelle norm. maitotuotteita 3 vko:n ajan ja oireita ei ole tullut. Olen tosi onnellinen.
Mitään muita allergioita ei ole koskaan ollut.

Yhteistyössä