Vain lasten nukkuessa?

• Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Annatko miehesi hyväillä itseäsi myös silloin kun on hereillä olevia lapsia samassa huoneessa? Minä annan halitella ja silitellä vähän esim. peppuani, mutta siihen vedän rajan koska pelkään että lapset huomaavat eikä liika näkeminen ole hyväksi...

me
Kyllä meillä avoimesti halataan ja silitetään selkää, hiuksia, poskea..samoja alueita kuin lapsellakin hyväillään. Joskus suudellaan silleen kevyt moiskaus suulle lasten nähden, muttei todellakaan mitään kielareita. Kaikki muu mikä ei kuulu noihin mainitsemiini hellyyden osoituksiin tapahtuu vain ja ainoastaan lasten nukkuessa.

"minttupastilli"
meillä suukotellaan ja kyhnätään kylki kyljessä. Muu tapahtuu lasten nukkuessa, tosin pienin neideistä hankaloittaa tilannetta, kun tahtoo alinomaan nukkua vanhempien keskellä.

pomppija
Meillä tehdään reiluja köyrimisliikkeitä iltaisin vaimon kanssa olohuoneen sohvalla. Vaatteet päällä toki, ettei lapset häiriinny.Yöllä sitten ilman vaatteita.

"mies"
Joskus innostuneena olen päästänyt sormeni vaeltelemaan vaimoni pöksyihinkin, mutta olen pitänyt huolen siitä ettei lapsilla ole ollut suoraa näköyhteyttä tähän...

Yhteistyössä