Minäkin olen nyt ollut kotona jo vuodesta 2001, aloitin opintovapaan muodossa ja olen jatkanut kahden lapsen kotihoidon merkeissä. Hyvin olen viihtynyt ja mielestäni elän parhainta ja onnellisinta aikaa elämässäni. Tämä on oikeaa luksusta, kun saa vain olla kotona lasten kanssa. Eipä tätä ratkaisua ole tarvinnut juuri selitellä kenellekään. Meidän lasten kotihoitoa on arvosteltu kielteisesti ainoastaan jonkun satunnaisen vanhemman henkilön suunnalta. Esikoinen oli yksivuotiaana aika ujo, ja tuota ujoutta olisi pitänyt kuulemma hoitaa viemällä poika muiden lasten pariin.
Lasten hoitaminen kotona on meille mahdollista, koska mies voi elättää meitä tämän ajan. Asuntolainaa ei ole. Opintolainoja lyhentelen säännöllisillä kirpparituloilla, pari kertaa vuodessa pykään kunnon kojun pystyyn. Yritän olla surematta huomista ja työhönpääsyä/menoa.
Jaksamista kaikille äideille niin kotona kuin työelämässäkin! =)
PS. Eipä ole käynyt pienessä mielessäkään arvostella muiden päätöksiä, kaikki tekee kuten parhaakseen näkee. Vastaan tässä omasta puolestani ap:n aloitukseen, en halua puuttua turhaan kinaamiseen.
Lasten hoitaminen kotona on meille mahdollista, koska mies voi elättää meitä tämän ajan. Asuntolainaa ei ole. Opintolainoja lyhentelen säännöllisillä kirpparituloilla, pari kertaa vuodessa pykään kunnon kojun pystyyn. Yritän olla surematta huomista ja työhönpääsyä/menoa.
Jaksamista kaikille äideille niin kotona kuin työelämässäkin! =)
PS. Eipä ole käynyt pienessä mielessäkään arvostella muiden päätöksiä, kaikki tekee kuten parhaakseen näkee. Vastaan tässä omasta puolestani ap:n aloitukseen, en halua puuttua turhaan kinaamiseen.