M
Mä vaan..
Vieras
Omaa seiskaluokkalaista kiusataan koulussa, tyypillisesti jättämällä pois porukoista ja haukkumalla ulkonäköä.
Kuraattoriin otettiin yhteyttä ja hän kävi luokassa toteamassa että täysin pitää paikkaansa kiusaaminen: tietty porukka luokassa pitää muuta luokkaa "hallussa" eikä mu luokka oikein edes uskalla sanoa mitään tunnilla. Oma lapsi on nyt näiden silmätikkuna ja kiusaamisen kohteena
Kuraattori sanoi tytölleni että hän ei voi tehdä asialle mitään! Luokanvaihto sille luokalle jossa kavereita on ei onnistu koska se luokka on jo niin iso.
Uskomatonta.. mitä te tekisitte että lapsi pystyisi taas käymään normaalisti koulua?
Kuraattoriin otettiin yhteyttä ja hän kävi luokassa toteamassa että täysin pitää paikkaansa kiusaaminen: tietty porukka luokassa pitää muuta luokkaa "hallussa" eikä mu luokka oikein edes uskalla sanoa mitään tunnilla. Oma lapsi on nyt näiden silmätikkuna ja kiusaamisen kohteena
Kuraattori sanoi tytölleni että hän ei voi tehdä asialle mitään! Luokanvaihto sille luokalle jossa kavereita on ei onnistu koska se luokka on jo niin iso.
Uskomatonta.. mitä te tekisitte että lapsi pystyisi taas käymään normaalisti koulua?