Vaimoni tälläytyminen kuntosalille lähteissä?

  • Viestiketjun aloittaja aviomies83,
  • Ensimmäinen viesti
kinkku.
Miten se on sulta pois jos vaimo tälläytyy? "Eihän sun tarvii meikata kun sulla on jo mut"... Se on niin idioottimainen mustasukkaisen miehen kommentti. Ihan kuin nainen meikkaisi vain miestä varten ja ei voisi pettää muuten kuin meikattuaan. Meikkaaminen saa monen naisen tuntemaan olonsa mukavammaksi ja itsevarmemmaksi, mikset haluaisi että vaimosi voisi tuntea olonsa mukavaksi?

Nimimerkistäsi päätellen vaimosi on nuori. Jos hän käy jossain trendikuntokeskuksessa, totta kai hän meikkaa ja käyttää trendikkäitä urheiluvaatteita. Muut NAISET katsoisivat häntä nenänvarttaan pitkin jos hän ei niin tekisi.

Itsekään en oikein ymmärrä miksi joku erikseen meikkaa urheilemaan mennessään. Itse pesen meikit pois ennen liikkumista, myös niillä trendisaleilla, jos tiedossa on kunnon hikoilua. Mua häiritsis miettiä että onko ripsari levinny hiotessa, ja toisekseen iholle tekee hyvää ettei siinä ole pakkelikerrosta. Mutta ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia, enkä paheksu kenenkään salille/kauppaan meikkaamista. Enkä itsekään pese meikkejä jos menen suoraan töistä punttisalille, koska ei siinä niin hiki tule, että tarviis pelätä meikkien leviämistä. Mut mä olenkin tyyliltäni aika huoleton, siitä varmaan se, etten jaksa aina pynttäytyä.

Sitäkään en ymmärrä, että miten kukaan voi liikkua vanhassa (puuvilla)paidassa... Urheiluun on olemassa ihan omat tekstiilinsä, jotka päästävät hien lävitseen eivätkä hierrä märkänäkään. En ikinä menis hikiliikuntaan vanhalla t-paidalla. Ja olet varmaan huomannut, että sinä voit mennä sillä vanhalla t-paidalla moneen muuhunkin paikkaan, johon vaimosi ei todellakaan kehtaa eikä halua lähteä niin huonosti pukeutuneena. Suosittelen sinuakin panostamaan vähän enemmän pukeutumiseesi. Ei ole pakko käyttää t-paitaa ja tennissukkia kaupungilla liikkuessaan, vaikka naimisissa olisikin.

Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. Ihan järjetön ajatus, että naisen pitäisi peittää vartalonsa, jottei miehet katsoisi. Onneksi sillä salilla, jolla itse käyn, käy vain fiksuja miehiä. Ne moikkaa ja juttelee kuin kelle tahansa, eivät tunnu tuijottelevan persettäni kun esim teen sjmv:a. Voi niille miehille sanoa, jos kuulee kuinka ne puhuu "mehukkaita" juttuja naisista. Se on ainoastaan moukkamaista ja junttia ja mä en ainakaan kuuntelisi sellaista. Ei fiksu mies päästele suustaan semmosia juttuja ainakaan julkisesti. Puhukoon sitten keskenään kotonaan jos välttämättä haluaa. Kyllä munkin huomio kiinnittyy miesten hyviin kroppiin ja varmasti vilkaisen toisenkin kerran kun sellaisen näen. Mutta en todellakaan tuijota kuola valuen enkä varsinkaan kommentoi mitään idioottia.
 
sivhos
Kyllä tuo naisten meikkailu tuntuu todella järjettömältä.Kyllä miestenkin syytä alkaa meikkaamaan.Miksi tuota turhamaisuutta vain naisille?Meikattuna ollaan yhtä kauniita ja kohteliaita.Eikös tämä ole todellista tasa-arvoa?
 
kinkku.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että miehetkin meikkaavat niin halutessaan. Mielestäni kenenkään ei tarvitse meikata, mutta jos haluaa meikata, niin kyllä sekä miehet että naiset saavat tehdä niin. Meillä se vain on pitkään ollut naisten tapa, mutta on kulttuureita, joiden historiassa miehet ovat meikanneet. Eihän siinä ole mistään muusta kyse kuin tapakulttuurista.

Monet ihmisten tekemiset on aika "järjettömiä". Ei meillä olisi kovin kivaa, jos me tehtäisiin vain sitä mikä on järkevää. Mitä "järkeä" on esimerkiksi kravatin käyttämisessä, eikös se ole täysin tarpeeton vaatekappale? Mitä järkeä on korkokengissä, huvipuistoissa, elokuvissa, musiikissa, kulttuurissa?

Sorkki, tää meni jo aika off topic.
 
sivhos ole hiljaa
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Kyllä tuo naisten meikkailu tuntuu todella järjettömältä.Kyllä miestenkin syytä alkaa meikkaamaan.Miksi tuota turhamaisuutta vain naisille?Meikattuna ollaan yhtä kauniita ja kohteliaita.Eikös tämä ole todellista tasa-arvoa?
Prkle lopeta jo tuo samasta asiasta jankkaaminen, KETÄÄN EI KIINNOSTA ja samat jorinat on kuultu jo tarpeeksi pitkään. Ala meikkamaan jos olet naisille kateellinen, tai seurustele itse vain luomunaisten kanssa jos et meikattuja halua. Asia sillä selvä, ja meidän muiden ei tarvitse tuota jankkaamista enää kuunnella. Olet kuin rikkimennyt levysoitin joka pyörittää koko ajan samaa uraa.
 
Rinsessat poseeraa
Joo näitähän näkee aina salilla nmäitä 18 - 30 -vee muijia, joilla on kaikki niin tiptop kun olla ja voi, sitten kilkutellaan jossain reidenlähentäjäkoneessa ja taputellaan varovasti naamaa ettei vaan hiki levitä sitä kauheeta sotamaalausta. Lähinnä trendikkäämmillä sekasaleilla niitä riittää ja tyttökaverin mukaan myös naisten saleilla. Itsekin oon vetänyt kunnon tappotreeneja, niin eiköhän siihen tuu vähän väliä joku muija tunkemaan persettä naaman eteen tai venyttelemään niin että varmasti se kameltoe vilkkuu juuri oikeaan suuntaan..siis vaikka tilaa olis muuallakin ja omat tilat venyttelylle. ja todellakin, tissien nostaminen kaulaansaakka että varmasti näkyy on ihan yleistä. Ihan peruskamaa toi poseeraaminen miehille. Naisten saleilla se sit menee kuulemma toisten muijien kyyläämiseen kun ei oo miehiä joita yrittää saada kattomaan.. Painyuis aerobikkaamaan tommoset saliprinsessat. Jännä kun muijat sitten aina hermostuu jos sitä yletöntä meikkaamista kritisoi
 
kuntoilija-kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja mimmii_:
Ja samaa mieltä urheilupaidoista/housuista. Ihoa myötäilevät vaatteet toimivat paremmin urheillessa.
Miksi muuten miehille ei myydä moisia makkarankuoripaitoja ja -housuja, ainakin siellä salilla missä käyn, miehillä on löysemmät urheiluvaatteet kuin naisilla? Itse käyttäisin ennemmin löysähköjä paitoja enkä haluaisi esitellä läskejäni enkä tissejäni, mutta kun saatavuutta ei oikein ole..
 
8592809
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Alkuperäinen kirjoittaja lyhyttukkainen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja puolet ok:
Hyvät urheilupaidat ovat yleensä vartaloa myötäileviä. Ne ovat miellyttäviä myös hikisinä ja ne on helpompi pestä ja pitää hajuttomina kuin t-paidat. Se osuus on siis ok ja suositeltavaa.

Mitä tulee hiuslakkaan, niin en suosittele hajusteiden lisäämistä ennen urheilua. Aamulla laitettu deodorantti riittää. Jokaisen hiukset käyttäytyvät hikisenä omalla tavallaan, mutta hyvällä leikkauksella (tai ponihännällä) hiukset ovat hyvät myös kosteina.
OT mutta kyllä hyvinkin leikatut hiukset tarvii aineet että ne saisi nätin näköiseksi.
Mitä eroa on hyvinleikatuilla hiuksilla verrattuna huonosti leikattuihin?Mielestäni hiukset on leikattu hyvin jos ne on saatu poikki.Eiks niin?
toivottavasti et ole parturikampaaja! :D
 
sali-viivi
Alkuperäinen kirjoittaja gfbvc:
Minun mielestäni on todella outoa, jos salille meikkaa ja laittaa hiuslakkaa! :O Olen käynyt sekasalilla sekä vain naisten tiloissa, enkä ole kumpaankaan tälläytynyt, vaikka olinkin sinkku. En tod mene sinne muita miellyyttämään, vaan omaa kuntoani ylläpitämässä.

Tyköistuvat paidat kuuluvat kylläkin minunkin vakiovarustukseeni. Syynä tähän on se, että naisilla on tissit. Aerobicissa kun saatetaan tehdä kaikennäköisiä liikkeitä, niin ei ole kiva kun paita valahtaa niin, että tissit on siinä tarjottimella. Ne löysät paidat ei vaan sovi asiaan... En kyllä kotonakaan voisi kulkea rekkaleenan näköisenä. Mahdollisimman ohuet ja suht istuvat ovat siis jumppaamiseen sopivat.
Kä'ytän myös "makkarankuori" paitoja, koska muita ei ole saatavana. Mutta kyllähän se rintojen tukeminen hoituu urheilurintsikoilla eikä paidalla. En käytä mitään topattuja rintsikoita (vaikka en mikään Povi-andersson olekaan siis!) vaan ihan tavallisia hyvälaatuisia liiviliikkeestä ostettuja urheilurintsikoita. Myyjä on katsonut minulle oikean kokoiset liivit jotka tukevat mm. aerobik tyyppisessä urheilussa. Pitäisin ennemmin löysiä paitoja, mutta niitä ei oikein naisille ole. Sovinismia?
 
npl
Alkuperäinen kirjoittaja kuntoilija-kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmii_:
Ja samaa mieltä urheilupaidoista/housuista. Ihoa myötäilevät vaatteet toimivat paremmin urheillessa.
Miksi muuten miehille ei myydä moisia makkarankuoripaitoja ja -housuja, ainakin siellä salilla missä käyn, miehillä on löysemmät urheiluvaatteet kuin naisilla? Itse käyttäisin ennemmin löysähköjä paitoja enkä haluaisi esitellä läskejäni enkä tissejäni, mutta kun saatavuutta ei oikein ole..
Kyllä niitä miehillekin on, "lihaspaitoja" ja kyllä niille on käyttäjänsä. Ja naisillekin on löysemmänmallisia vaatteita, kun vain etsii. Mulla on ainakin Röhnischin suht löysiä vaatteita.
 
amistyttö joka katselee kyllä poikia
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. .
Ai amiksen käyneet miehet kyttää naisen perseitä salilla? No eikös se ole luonnolisempaa kuin se toinen vaihtoehto, eli kyttääkös Dippainssit sitten miesten ahtereita?

Eli mitä ihmettä tuo amis tähän liittyy?
 
kinkku.
Alkuperäinen kirjoittaja amistyttö joka katselee kyllä poikia:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. .
Ai amiksen käyneet miehet kyttää naisen perseitä salilla? No eikös se ole luonnolisempaa kuin se toinen vaihtoehto, eli kyttääkös Dippainssit sitten miesten ahtereita?

Eli mitä ihmettä tuo amis tähän liittyy?
amis oli sulkeissa ja kysymysmerkki perässä. Myönnän, että se oli turha lisä ja pyydän anteeksi. Ei toki kaikki amiksen käyneet käyttäydy noin, mutta jostain syystä itselläni on sellainen mielikuva (ehkä johtuu omasta rajoitteisuudestani), että amiksen käyneet miehet käyttäytyvät monesti karkeammin kuin esim. akateemiset. Ite käyn salilla, jossa asiakkaat on suurelta osin juurikin dippainssejä ja siellä käyttäydytään ainakin kauniisti. Eikö tullut sellainen vaihtoehto mieleen, ettei tarvitsisi kytätä kenenkään perseitä salilla, vaan keskittyä siihen omaan suoritukseen? :)
 
NotConanTheBarbarian
Minulla asia menee ihan päinvastoin. Käyn mieluummin naisten saleilla, koska minusta ei tunnu niin mukavalta mennä sekasaleille - haluan urheilla rauhassa ja sekasaleilla minua häiritsee, ujostuttaa parikin asiaa : 1) en halua että miehet tsekkailevat minua treenatessani, olen tullut urheilemaan, en olemaan tsekattavana ja 2) pienikokoisena en jaksa treenata kuin pienillä painoilla, jossakin laitteessa tankokin riittää, joten jotenkin "hävettää"/punastuttaa kun sitten miehet treenaavat vieressä Conan the Barbaareina ja näkevät vielä tämän kirpun huvittavat treenaukset tangolla. :D

Ja olen ollut sekasaleilla ja olen huomannut joidenkin miesten tsekkailevan kroppaani, tämä tuntui minusta kiusalliselta, en todellakaan mennyt pyllistelemään kenenkään miehen eteen ja pyöritellyt cameltoeta naamavärkkiensä edessä... Päinvastoin, tietoisuus miesten barbaarisesta olosta saleilla ujostutti jo alkujaan hieman, joten en ollut niin "vapautuneesti" kuin olisin ollut naisten salilla.

Nautin siis enemmän olostani ollessani naisten salilla, olen vapautuneempi ja voin keskittyä täysin urheilemiseen, voin pyllistellä ja ja vaikka mitä, eikä kenenkään mieleen tule, että tuossa nyt esitellään varustuksia vastakkaiselle sukupuolelle. Harmi vain että naisten saleja on harvassa, pääkaupunkiseudulla saisi olla niitä enemmän.

Onko kellään muulla näin? Ujoutta?
 
Sama homma
Sekasaleille en mene, raivostuttaa se tuijotus ja ahdistaa. Kovakuntoiset asiaa ennenkin harrastaneet katsovat tarpeeksi korkealta pitkin nenänvarttaan ihmetellen jo naisten vuorollakin, saati että pitäisi mennä vielä saamaan "kommentteja" katseilla kropastaan.
 
neiti d
Alkuperäinen kirjoittaja amistyttö joka katselee kyllä poikia:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. .
Ai amiksen käyneet miehet kyttää naisen perseitä salilla? No eikös se ole luonnolisempaa kuin se toinen vaihtoehto, eli kyttääkös Dippainssit sitten miesten ahtereita?

Eli mitä ihmettä tuo amis tähän liittyy?
Dippainssit tykkää (isoista) tisseistä :-D
 
neiti h- 77
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Alkuperäinen kirjoittaja amistyttö joka katselee kyllä poikia:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. .
Ai amiksen käyneet miehet kyttää naisen perseitä salilla? No eikös se ole luonnolisempaa kuin se toinen vaihtoehto, eli kyttääkös Dippainssit sitten miesten ahtereita?

Eli mitä ihmettä tuo amis tähän liittyy?
amis oli sulkeissa ja kysymysmerkki perässä. Myönnän, että se oli turha lisä ja pyydän anteeksi. Ei toki kaikki amiksen käyneet käyttäydy noin, mutta jostain syystä itselläni on sellainen mielikuva (ehkä johtuu omasta rajoitteisuudestani), että amiksen käyneet miehet käyttäytyvät monesti karkeammin kuin esim. akateemiset. Ite käyn salilla, jossa asiakkaat on suurelta osin juurikin dippainssejä ja siellä käyttäydytään ainakin kauniisti. Eikö tullut sellainen vaihtoehto mieleen, ettei tarvitsisi kytätä kenenkään perseitä salilla, vaan keskittyä siihen omaan suoritukseen? :)
OT mutta tuo on kyllä yleistystä. Kyllä niitä moukkia löytyy ihan joka koulutuspohjalta. Itse tunnen fiksuja ja ääliöitä akateemisesti koulutettuja. Ainakin joillain miehillä on tapana sovinistimaisesti käyttäytyä kaikkia naisia kohtaan jos sattuu olemaan itse korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen. Anteeksi myös yleistys, mutta juuri DI:eissä olen näitä ihmistyyppejä tavannut.

Olen sinkku amk-tason koulutuksen omaava nainen, ja jos tapaan korkeasti koulutetun, olen saanut halveksuvat katseet kun olen "vain" amk:n käynyt.

Ennemmin otan vaikka putkimiehen joka arvostaa mua naisena enkä mitään sovinistisesti käyttäytyvää korkeasti koulutettua joka kuvittelee korkealla palkallaan ja asemallaan voivansa nujertaa mut kotiin hellan ja nyrkin väliin. Amen.
 
peruskoulupohjalta
Alkuperäinen kirjoittaja neiti d:
Alkuperäinen kirjoittaja amistyttö joka katselee kyllä poikia:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. .
Ai amiksen käyneet miehet kyttää naisen perseitä salilla? No eikös se ole luonnolisempaa kuin se toinen vaihtoehto, eli kyttääkös Dippainssit sitten miesten ahtereita?

Eli mitä ihmettä tuo amis tähän liittyy?
Dippainssit tykkää (isoista) tisseistä :-D
siis miehillä vai naisilla?
 
No...........
Käyn salilla treenaamassa ihan tosissani ja en sinne kyllä ehosta itseäni. Muuten meikkaan kyllä aina arkisin ja viikonloppuisin ja olen tarkka ulkonäöstäni. Salille pukeudun kyllä niin, etten mitään kulahtanutta päälleni laita, eli sen verran ajattelen ulkonäköäni, mutta en kyllä meikkaa. Aurinkopuuteria tosin laitan.

Sen sijaan siirryin treenaamaan naisten omalle salille sen takia, että miehet eivät osaa käyttäytyä saleilla. Kyylätään kokoajan ja kytitään. Oksettavaa touhua. Minä ainakin haluan rauhassa tehdä hommani, ilman että joku katsoo tai arvostelee vierestä kokoajan.

Naisten salilla saa olla täysin rauhassa. Tosin siellä käy näitä naisia, jotka tekevät pienillä painoilla varmaan vartin yhdessä laitteessa ja samalla katselevat kun muut tekevät tai lukevat lehtiä. Se ärsyttää naisten saleilla.
 
nienke
Alkuperäinen kirjoittaja neiti h- 77:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Alkuperäinen kirjoittaja amistyttö joka katselee kyllä poikia:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. .
Ai amiksen käyneet miehet kyttää naisen perseitä salilla? No eikös se ole luonnolisempaa kuin se toinen vaihtoehto, eli kyttääkös Dippainssit sitten miesten ahtereita?

Eli mitä ihmettä tuo amis tähän liittyy?
amis oli sulkeissa ja kysymysmerkki perässä. Myönnän, että se oli turha lisä ja pyydän anteeksi. Ei toki kaikki amiksen käyneet käyttäydy noin, mutta jostain syystä itselläni on sellainen mielikuva (ehkä johtuu omasta rajoitteisuudestani), että amiksen käyneet miehet käyttäytyvät monesti karkeammin kuin esim. akateemiset. Ite käyn salilla, jossa asiakkaat on suurelta osin juurikin dippainssejä ja siellä käyttäydytään ainakin kauniisti. Eikö tullut sellainen vaihtoehto mieleen, ettei tarvitsisi kytätä kenenkään perseitä salilla, vaan keskittyä siihen omaan suoritukseen? :)
OT mutta tuo on kyllä yleistystä. Kyllä niitä moukkia löytyy ihan joka koulutuspohjalta. Itse tunnen fiksuja ja ääliöitä akateemisesti koulutettuja. Ainakin joillain miehillä on tapana sovinistimaisesti käyttäytyä kaikkia naisia kohtaan jos sattuu olemaan itse korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen. Anteeksi myös yleistys, mutta juuri DI:eissä olen näitä ihmistyyppejä tavannut.

Olen sinkku amk-tason koulutuksen omaava nainen, ja jos tapaan korkeasti koulutetun, olen saanut halveksuvat katseet kun olen "vain" amk:n käynyt.

Ennemmin otan vaikka putkimiehen joka arvostaa mua naisena enkä mitään sovinistisesti käyttäytyvää korkeasti koulutettua joka kuvittelee korkealla palkallaan ja asemallaan voivansa nujertaa mut kotiin hellan ja nyrkin väliin. Amen.

Olen pahoillani jos olet tormannyt tuollaiseen elitismiin. Itse akateemisena koen kanssaopiskelijapojat kohteliaina, mutta tuollainen aliarvioiminen kuulostaa ikavalta. Voihan olla etta itse olet asialle herkka, ja kuvittelet ainakin puolet lisaa, mutta kai sellaista tapahtuukin.

Voit joskus kokeilla miten erilailla sinun suhtauduttaisiin jos sanoisit olevasi akateeminen:) Tosin pidempaa suhdetta siita tuskin syntyisi, valhe kun ei pitkalle kanna.
 
justiina x
Syitä "tälläytymiseen":

-Naisesi lähtee salille iltapuolella/työpäivän jälkeen, aamulla laitettu meikki voi olla rapissut eli ripsiväriä varissut poskille tms. (se on tavallista), hän siis korjaa meikin ennen ulos lähtöä kuten korjaisi myös kauppaan, kaupungille, kahville tms. lähtiessään. Ei mitään outoa.

-Vaikka ei olisikaan mikään narsisti, salilla tosiaan ON paljon peilejä, ja on yksinkertaisesti kivempi olla, kun hikisenä ja punaisena puhkuessa on edes jotenkuten ihmisen näköinen eli sentään meikit pysyvät hyvin naamassa. Jos ei muutenkaan meikkaa tai ei asiasta välitä, fine. Jos taas meikkaa ja on tottunut näkemään itsensä meikeissä, meikkaaminen myös salille ei ole mitenkään outoa.

Tajutkaa jo miehet vihdoin, että naiset eivät meikkaa vain teitä varten. Itse meikkaan, koska näytän pirteämmältä ja huolitellummalta, ja mielestäni meikki kuuluu työlookiini. Jos olen jo aamulla meikannut töihin, olisi typerää illalla lähteä mihinkään puolimeikissä, eli osittain karisseessa ja varisseessa ilmeessä. Meikkiä voi joutua korjailemaan päivän mittaan, eikä se tarkoita, että nainen erityisesti suunnittelisi sillä jotain, että lisää ripsaria tai kajalia iltapäivällä jonnekin lähtiessään. Se on vain sama asia, kuin että tarkistaa välillä peileistä/ikkunoista, onko tukka vielä kuosissaan eikä esim. hapsota oudosti jostain.

Tyköistuva treenipaita ei ole outo, vaan se on asu, joita naisille treenausvaatteiksi myydään. Käy vaikka kierros jossain urheiluliikkeessä ja totea itse.

AINOASTAAN se olisi outoa, jos naisesi käytös on muutenkin muuttunut, esim. on aina ennen mennyt salille meikkaamatta ja vanhassa paitulissa, ja nyt yllättäen laittautuu. Jos taas hän on yleensäkin tarkanpuoleinen ulkonäöstään ja laittautuu vähän joka paikkaan, salille meno ei ole siinä mikään poikkeus eikä myöskään aiheuta mitään hälytystilaa.

Eikös se ole vain hyvä asia, että naisesi pitää ulkonäöstään huolta ja muutkin miehet voivat ajatella, että onpas siinä beibe? Vai haluaisitko, että naisesi alkaisi näyttää nyt kulahtaneelta, kun hänellähän on jo mies eli sinut? Miehet, kannattaa miettiä mitä toivoo.





 
muutua voi
Nainen voi muuttaa käytöstään ihan naisellisista syistä.
Hän on käynyt jonkun aikaa salilla ja huomaa, että muutkin naiset ehostavat itseään. Hän seuraa mallia, ettei näyttäisi koko salin huolittelemattominta naamaa.

Nainen voi myös innostua tuloksista. Kun keho näyttää upeammalta, se on kiva tuoda paremmin esiin meikkiä myöten.

Vinkkinä kysyjälle: lähde kumppanisi mukaan salille.
 
Tukehtuisin ap kanssa
Herätkää tähän päivään! Olen käynyt vuosia ison kaupungin , "isossa"liikuntakeskuksessa..ja keskuksissa..
Kaikissa naiset tälläytyvät enemmän tai vähemmän. Vähemmistö treenaa ilman meikkiä. Sporttivaatteet ovat yleensä ajankohtaisia, käytönnöllisiä, tiukkoja, trikoita ja toppeja jopa hameita ja sortseja ja napatoppeja.
Meikkaus ja hyvä treenivaatetus tekevät treeniin motivaatiota, sekä hyvän perusolon itselle. Ja onhan se ympäristönkin kunnioittamista.
Minusta olet heikko ja epävarma kun ajattelet naisestasi noin. Antaisit naisesi nauttia ja tehdä mistä hän pitää. Mustasukkaisuutesi on tosi rasittavaa..onneksi en ole se joka rinnallasi kulkee. Tukehtuisin!! Mietippä sanojani!
 
no hätä
Alkuperäinen kirjoittaja aviomies83:
Vaimoni käy välillä kuntosalilla, mikä on tietysti positiivinen asia. Itsekin harrastan urheilua. Minua mietityttää kuitenkin hiukan, vaimoni itsensä "tällääminen" salille. Hän lähtee kohta taas sinne, ja hiuslakkaa laitettiin, ja jotain meikkiäkin naamaan. Olen ehkä vähän mustis mutta ihmettelen sitäkin kun sinnekin pitää puketua tyköistuvaan urheilupaitaan, miksi joku vanha t-paita ei kelpaa kuten esim. mulle? En kehtaa keneltäkään kysyä suoraan, joten voisiko joku anonyymisti mulle vastata onko tämä yleistä vai mikä on? En haluaisi uskoa että vaimollani olisi mielessä muut miehet, menee kylläkin sekasalille vaikka naisten vuorojakin tässä kaupungissa olisi. Ei hän kuitenkaan sieltä kotiin lähteissään meikkaa tai laita itseään, eli kyse ei voi olla siitä ettei kehtaisi liikkua bussissa meikittä.

Ja vaimoni todellakin kuntoilee, ei mene vain sinne lehtiä lukemaan tms.

Jos hän menee likkakaverin kanssa lenkille, ei mitään tälläytymistä tapahdu.
lohdutukseksi voin sanoa, sillä salilla on sellainen kulttuuri, että sinne mennään ns. tip top. Hankala selittää, mutta muutkin varmasti tekee niin ja hän ei tuntisi kuuluvansa joukkoon, jos hän ei menisi sinne silleen sopivasta tälläytyneenä. Vähän niin kuin lentoemolla ei olisi työvaatteita.

 
eräs vain
Alkuperäinen kirjoittaja nienke:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti h- 77:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Alkuperäinen kirjoittaja amistyttö joka katselee kyllä poikia:
Alkuperäinen kirjoittaja kinkku.:
Ja mua inhottaa ne miehet salilla, jotka kyylää naisten perseitä. Ei se ole naisen vika, vaan idioottien (amis?)miesten. .
Ai amiksen käyneet miehet kyttää naisen perseitä salilla? No eikös se ole luonnolisempaa kuin se toinen vaihtoehto, eli kyttääkös Dippainssit sitten miesten ahtereita?

Eli mitä ihmettä tuo amis tähän liittyy?
amis oli sulkeissa ja kysymysmerkki perässä. Myönnän, että se oli turha lisä ja pyydän anteeksi. Ei toki kaikki amiksen käyneet käyttäydy noin, mutta jostain syystä itselläni on sellainen mielikuva (ehkä johtuu omasta rajoitteisuudestani), että amiksen käyneet miehet käyttäytyvät monesti karkeammin kuin esim. akateemiset. Ite käyn salilla, jossa asiakkaat on suurelta osin juurikin dippainssejä ja siellä käyttäydytään ainakin kauniisti. Eikö tullut sellainen vaihtoehto mieleen, ettei tarvitsisi kytätä kenenkään perseitä salilla, vaan keskittyä siihen omaan suoritukseen? :)
OT mutta tuo on kyllä yleistystä. Kyllä niitä moukkia löytyy ihan joka koulutuspohjalta. Itse tunnen fiksuja ja ääliöitä akateemisesti koulutettuja. Ainakin joillain miehillä on tapana sovinistimaisesti käyttäytyä kaikkia naisia kohtaan jos sattuu olemaan itse korkeakoulutettu ja hyväpalkkainen. Anteeksi myös yleistys, mutta juuri DI:eissä olen näitä ihmistyyppejä tavannut.

Olen sinkku amk-tason koulutuksen omaava nainen, ja jos tapaan korkeasti koulutetun, olen saanut halveksuvat katseet kun olen "vain" amk:n käynyt.

Ennemmin otan vaikka putkimiehen joka arvostaa mua naisena enkä mitään sovinistisesti käyttäytyvää korkeasti koulutettua joka kuvittelee korkealla palkallaan ja asemallaan voivansa nujertaa mut kotiin hellan ja nyrkin väliin. Amen.

Olen pahoillani jos olet tormannyt tuollaiseen elitismiin. Itse akateemisena koen kanssaopiskelijapojat kohteliaina, mutta tuollainen aliarvioiminen kuulostaa ikavalta. Voihan olla etta itse olet asialle herkka, ja kuvittelet ainakin puolet lisaa, mutta kai sellaista tapahtuukin.

Voit joskus kokeilla miten erilailla sinun suhtauduttaisiin jos sanoisit olevasi akateeminen:) Tosin pidempaa suhdetta siita tuskin syntyisi, valhe kun ei pitkalle kanna.
Siis sä puolustat todellakin että jos joku amk-tasoinen nainen on saanut DI:ltä huonoa kohtelua että hän ylireagoi??? Herää hetkeen ja ymmärrä että kyllä niitä sikoja on ihan kaikilla koulutuspohjilla olevissa ihmisissä! Et voit tietää mitä hän on mahdollisesti saanut sietää tai kuulla. Ties vaikka olisi väkivaltaakin, ja sä vain sanot että kuvittelee puolet lisää. No pitäisikö siitä nyrkin iskusta sitten näkö lähteä ettei kuvittelisi?
 
Tziisus
Laitan aina salille tai jumpaan hiuslakkaa, eikä se ole tälläytymistä, vaan ihan käytännön sanelema pakko. Muuten ponihännältä karanneet suortuvat liimautuvat hikisiin poskiin. Ja ne vartaloa myötäilevät jumppapaidat ovat myös käytännössä paremmaksi todettu juttu. Aiemmin kuljin salilla ja jumpassa vanhoissa, isoissa puuvillaisissa t-paidoissa, kun ajattelin, että ne peittävät paremmin makkarat ja takapuolen. Mutta ei ne todellakaan käytännöllisiä olleet. Kastuivat hiestä ja valuivat eri liikeissä pois paikaltaan, aina piti olla helmasta kiskomassa, ettei pusero kumartuessa tai esim. selkälaudassa valunut kainaloihin ja paljastanut kaikkea sitä hikistä paljasta ihoa ja makkaraa, jota yritin sillä peittää.
 

Yhteistyössä