vaimoni syyttää minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja einarii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

einarii

Vieras
Olemme keväällä menneet vaimoni kanssa yhteen ja hän on raskaana. Nyt vaimoni syyttää minua aina riidellessä että olen hänen kanssa vain sen takia..miksi helvetissä???

Olisko pitäny jättää menemättä yhteen sit.olisko se tyytyväinen siihen.kesällä mentiin naimisiinki.hitto vie en jaksa kuunella tuollaista syyttelyä enää.

Mistä syystä sitten olette hänen kanssaan yhdessä? Oletko sen vaimolle kertonut... ja jos olet osaatko yhtään arvella miksihän ei luota siihen että syy voisi olla joku muu kuin perheenlisäys?

Ettei olis vaan kaikki tapahtunu liian nopeella tempolla teillä? Keskustelua, avoimesti ja rehellisesti. On varmaan ollu sun vaimolle isoja elämän muutoksia ja voi olla mukana menettämisen pelkoa. Eli purkaa sitä suhun kiukkuna ja syyttämällä. Koita jaksaa ja ota vaikka kiukkuava vaimo kainaloon ja halaa oikein kunnolla. Itselläni kiukku katoo, kun mieheni ottaa ja vaan halaa kunnolla. Alkaa aina hymyilyttää ja pyydän kiukkuamistani anteeksi :).

Nokun oon yrittäny kertoa että avoimuus ja rehellisyys on se tärkein mutta kun se ei puhu mulle.hirveästi rakastan sitä mutta kun ei sano sanaakaan mulle kun yritän keskustella jonku riidan sillai että se riita saadaan päätökseen. Sitte alkaa vaan se mun virheiden etsiminen.sen takia olen hänen kanssaan kun kerran rakastan häntä. Ikinä en ole näin tuntenu mutta menee jo hermot ja kaikki.tänään sain kuulla että ainut asia mitä haluan läheisyydeltä on seksi. Ja 2 viikkoa sitte se manas ku ei tiedä että kiinnostaako hän mua siinä mielessä.

Ja kyllä ilmeisesti on tapahtunu liian nopeasti.. oon yrittäny olla hyvä mies en ole juoppo,tällä hetkellä tipattomalla kun asiasta mainitsi.kaikin puolin olen yrittänyt kohdella häntä etten tekis mitään väärin kun molemmilla huono suhde takana.en halua mitään muuta kuin vakaan suhteen missä ei kohdella toista väärin.

Osallistu kotitöihin, hiero hänen jalkojaan, tuo voileipä jne. Nainen tuntee raskaana olonsa välillä turvattomaksi ja tarvii hellyyttä paljon (ei aina seksiä). Ole kuunteleva tuleva isä. Tuo kortesi kekoon: olethan töissä jne. Raskaanaolokin käy työstä.. Huh huh ja vielä pitää raahautua, vaikka mihin :-) Hei, laita raskas reppu sun mahan päälle keikkuun niin voit kuvitella miltä tuntuisi elää repun kans 9kk!! Aika raskasta! :-) Samalla on huoli tulevan lapsen terveydestä, perheen toimeentulosta.. On liikaa, jos tuleva isä heittäytyy lapsellisen vaativaksi esim. anna mulle pimppiä jne. Työtä on jo itsensäkin kanssa. Kannattaa jutella välillä muiden pienten lasten isien kans ja naisen naisten kans.. Voi päästellä kumpikin höyryjään. Keskinäinen juttelu kannattaa laittaa muotoon: 'Toivoisin, että tehtäisiin yhdessä näin' tai 'Meillä olisi mukavampaa, jos sovittaisiin heti asiat'. Puhutaan nätisti kumpikin yrittäen ymmärtää toista :-) Me harjoteltu miehen kans nyt 17v :-) Elämä on jatkuvaa 'opiskelua', asioiden oppimista..

Turha edes yrittää ymmärtää, naisiin tepsii vain "oireiden mukainen hoito" eli yritä olla mielinkielin ja poissa silmistä silloin kun hän on vihainen. Valehtele, nainen ei ikinä halua kuulla totuutta vaan vain sen minkä haluaa kuulla.

Yhteistyössä