Ex-vaimoni liikkuu saatananpalvojien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Mikko21
  • Ensimmäinen viesti
Mikko21
[QUOTE="vieras";26930801]en tiedä mitään mutta osaan puolustaa itseä! En lyö jos et lyö itse! Taiji on se mitä haluan harrastaa![/QUOTE]

Harrasta taijia ihan rauhassa. Taiji on kiva harrastus! Olen itsekin melkoinen peto kyseisessä lajissa :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26930801]en tiedä mitään mutta osaan puolustaa itseä! En lyö jos et lyö itse! Taiji on se mitä haluan harrastaa![/QUOTE]

Oletko sä se... erikoislaatuinen persoona tällä palstalla?

mies33
Rukoilen päivittäin ja olen pyytänyt myös seurakunnalta apua. Meillä on yhteishuoltajuus. Pyysin seurakuntaan kuuluvalta asianajajaltakin mielipidettä voisinko saada itselleni yksinhuoltajuuden mutta hän ei halunnut asiassa auttaa :( Miten saatanallista musiikkia ja saatananpalvonnan symboleita käyttäviä ihmisiä voi olla vanhempina? Saatananpalvontaan kuuluu ihmisuhrit, pitääkö lapseni joutua uhriksi ennenkuin asialle voidaan tehdä jotakin? Olen syvästi järkyttynyt mielipiteistänne!
saatanallista musiikki?eli sinusta kaikki metalli musiikki on saatanallista?keronpa että aika pieni osa on..ja enemmän minä olen huolisssani kaltaisistasi lahkolaisista joita lapsesta lähtien aivopesty tohon paskaan.ja oikeita SAATANANPALVOJIA suomessa ei oli kuin muutamia .vai luuletko tosiaa että kaikki mustaa pukueutuvat ja metallia kuuntelevat palvovat saatanaa?ite olen just sellanen ja ateisti.iso osan just väittäsin oelvani kaltaisiani ateisteja .ja vai pitäs lapsi ottaa pois jos kuuntelee jotain metallia :D huh,huh.

"vieras"
Joo, olen ihan murtunut... Käsikin on jo kipeä ristinmerkkien tekemisestä... :)
Hei mutta voisitko vastata mulle? Siis en kysy nyt riidanhaastomielessä tms., vaan vilpittömän kiinnostuneena asiasta; mistä sä tiedät että tyypit joiden kanssa eksäsi liikkuu, ovat saatananpalvojia? Katsos kun vaikka metallia kuuntelevien tyyliin usein kuuluukin mustat vaatteet ja vaikka musiikki on "mustanpuhuvaa", niin ei ne useinkaan mitään saatananpalvojia ole. Lisäksi, tiesitkö että todella monilla "saatananpalvojien merkeiksi" kutsutuilla/ajatelluilla merkeillä on täysin erilainen merkitys? Monikaan metallisteista ei välttämättä edes tiedä ko. merkkien merkitystä, ei sitä että ne liittyvät uskovien mielestä saatananpalvontaan tai niitä muitakaan merkityksiä, ja pitävät niitä koruissaan yms. koska ne ovat heidän mielestään hyvän näköisiä, tyyliin sopivia, yms. Ja metallimusiikki... No, onhan kristillinen ja hengellinen musiikki todellakin siitä erilaista, ja sellaisen rinnalla metallimusiikin voikin ajatella jos minkälaisena pahojen henkien tuotantona. Mutta monesti metallimusiikissa esitetyt sanat eivät kuitenkaan kerro mistään saatananpalvonnasta tai siihen liittyvistä asioista, Jumalan pilkasta tms., vaan aiheina voivat olla rakkaus, suru, henkinen kipu,... Ja onhan sitä kristillistä rokkiakin. Jos pelkkä musatyyli ratkaisee, niin sitten kai se kristillinen rokkikin on saatanasta?

lastenhoitaja uskossa
Olen uskossa oleva lastenhoitaja. Asiakasperheissä on vuosien varrella löytynyt monia vanhempia pukeutuen mustiin hirviöpaitoihin ja kuunnellen metallia. Lapset silti hyvin kasvatettuja ja hyvin huolehdittuja.

Onkohan ex-vaimollasi nyt menossa irtiotto kaikesta vanhasta ja halu kokeilla vastakkaista elämää. En olisi huolissani hänestä enkä lapsesta. Uskonratkaisut ehtii lapsi hyvin tehdä vanhempanakin.

Mikko21
saatanallista musiikki?eli sinusta kaikki metalli musiikki on saatanallista?keronpa että aika pieni osa on..ja enemmän minä olen huolisssani kaltaisistasi lahkolaisista joita lapsesta lähtien aivopesty tohon paskaan.ja oikeita SAATANANPALVOJIA suomessa ei oli kuin muutamia .vai luuletko tosiaa että kaikki mustaa pukueutuvat ja metallia kuuntelevat palvovat saatanaa?ite olen just sellanen ja ateisti.iso osan just väittäsin oelvani kaltaisiani ateisteja .ja vai pitäs lapsi ottaa pois jos kuuntelee jotain metallia :D huh,huh.
Jos olisit lukenut tämän ketjun olisit saattanut jättää kirjoituksesi väliin :)

Yhteistyössä