Vaimoni sisko puutteessa ja ihastunut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 36 v mies ja vietän iltaa vaimoni ja hänen siskonsa kanssa kolmestaan.
Jo aikaisemmin on vaimoni antanut luvan panna siskoaan. Sisko elää seksuaalisesti puutteellisessa avioliitossa. Sisko vierailee meillä melko usein ja tarkoituksella.
Eräänä lauantaina otettiin pientä kuppia ja pelattiin aliasta.
Kello läheni puoltayötä kun sisko katseli minua ihailevasti kuten sanotaan ,"liian pitkiä katseita".
Katsoi myös vaimoani anovasti.
Vaimoni sanoi "menkää vain".
Minä vierashuoneeseen siskon kanssa peiton alle ilkialastomana.
Kiihottavat halailut ja suutelut ja klitoriksen nuolut ja kutittelut.
Siitä pian 18 senttinen nuoren äidin liukkaaseen pilluun.
Sisko sanoi että "tuntuu niin kiihottavalta kun kerroit sen 18 s olleen viime yönä siskonsa pillussa mellastamassa ja nyt minun pillessani.
Vastasin että " tuntuu paremmalta olla sinun sisällä, varsinkin kun sinä tykkäät niin kovasti".
Haluan niin kovasti tyydyttää ja antaa hyvää mieltä.
Vaimoni on kanssani samaa mieltä että kyllä vaimoni siston pitää saada kunnon panot aina kun tulee viikoksi kyläilemään.
Siis paljasta pallia aina yksi yö kerrallan. Olemme keskustelleet myös ikääntymisen myötä tulevista seksuaalimuutoksista.
Niin kauan harrastamme seksiä kun ikä suinkin sallii, niin sitten "vanhana" ei tarvitse katua kun ei nuorempasa tullut harrastettua seksiä enemmän.

Jo aikaisemmin on vaimoni antanut luvan panna siskoaan. Sisko elää seksuaalisesti puutteellisessa avioliitossa. Sisko vierailee meillä melko usein ja tarkoituksella.
Kello läheni puoltayötä kun sisko katseli minua ihailevasti kuten sanotaan ,"liian pitkiä katseita".
Sisko sanoi että "tuntuu niin kiihottavalta kun kerroit sen 18 s olleen viime yönä siskonsa pillussa mellastamassa ja nyt minun pillessani.
Vastasin että " tuntuu paremmalta olla sinun sisällä, varsinkin kun sinä tykkäät niin kovasti".
Vaimoni on kanssani samaa mieltä että kyllä vaimoni siston pitää saada kunnon panot aina kun tulee viikoksi kyläilemään.
Siis paljasta pallia aina yksi yö kerrallan. Olemme keskustelleet myös ikääntymisen myötä tulevista seksuaalimuutoksista.
Niin kauan harrastamme seksiä kun ikä suinkin sallii, niin sitten "vanhana" ei tarvitse katua kun ei nuorempasa tullut harrastettua seksiä enemmän.
Näitä vaimon siskon panemisjuttuja on niin paljon, että tuskin ovat totta, ehkä joku. Onhan se unelmana aivan ihana, varsinkin niin, että sisko on nuorempi, kauniimpi, tiukempi ja kiihkeämpi.

Just niin kun vaimon sisko on kovassa puutteessa niin pitäähän häntä auttaa. Jokainen terve nainen haluaa paljasta pallia sisäänsä. Se on aivan normaalia.
Ehdoton uskollisuus kutistaa näitä panoreissuja ja sitten märehditään kun ei aikoinaan tullut oltua vapaamielisempi.
olisi paljon enemmän hyväntuulisia naisia kun antaisivat esim. Siskon miehen panna julki ja salaa.
Yleensä ehkäisyasiat ovat kunnossa joten pallia sisään vaan ja hyvä mieli.

Vaimoni siskoa en kyllä ikänä panis, mulla on se itseäni 13 vuotta nuorempi sisarus jo. Saman ikäinen kuin minä oleva sisko ei houkuta. Ihana liukas tiukka pillu kaunis nainen isoine rintoineen on mun vaimo. Siskot saa nussia muualla kiitos 🤣

Näitä vaimon siskon panemisjuttuja on niin paljon, että tuskin ovat totta, ehkä joku. Onhan se unelmana aivan ihana, varsinkin niin, että sisko on nuorempi, kauniimpi, tiukempi ja kiihkeämpi.
Minun kohdallani vaimon siskon panohommat ovat kuitenkin tosijuttuja.
On tyllut ikäänkuin tavaksi, panojen aloitus on helppoa ei mitään rituaaleja. Riittää kun sanoo että nyt alkoi panetuttamaan, sitten vaimoni sisko tuo jo lujaa kuppia alle ettei vaan mene spermat hukkaan.. Ja se juppi on sitten ihana just sopivan tiukka ja osaa puristella eli lypsää spermat talteen. Vaimoni sisko ei enää tule raskaaksi kun on ikää kertynyt ja yli 40 vuotta.
Tykkää saada siemeniä sisään vaikka joka yö.

Juu, aina on vaimon sisko muka ns herkumpi. Tai anoppi kiimainen. Eiköhän nämä ole kuvitelmia/toiveunia.
JUU NÄIN VASTAA HENKIL JOKA EI OLE KOSKAAN SAANUT VAIMONDA SISKOA TAI ANOPPIA PANNA.. ON PALJON MIEHIÄ JOTKA OVAT NAINEET VAIMONSA LISÄKSI HÄNEN SISKOAAN JA LESKI ANOPPIA.
MYÖS OMAA SISKOA ON TULLUT PANTUA KUN MOLEMMILLA MENI VÄHÄN YLI. ONNEKSI EI OLI TAUTEJA TULLUT EIKÄ JÄLKIKASVUA.
NIUHOTTAJAT PYSYKÖÖT SIVUSSA.

JUU NÄIN VASTAA HENKIL JOKA EI OLE KOSKAAN SAANUT VAIMONDA SISKOA TAI ANOPPIA PANNA.. ON PALJON MIEHIÄ JOTKA OVAT NAINEET VAIMONSA LISÄKSI HÄNEN SISKOAAN JA LESKI ANOPPIA.
MYÖS OMAA SISKOA ON TULLUT PANTUA KUN MOLEMMILLA MENI VÄHÄN YLI. ONNEKSI EI OLI TAUTEJA TULLUT EIKÄ JÄLKIKASVUA.
NIUHOTTAJAT PYSYKÖÖT SIVUSSA.

Haha, nämä on niitä peräkammarin poikien unia. Toki voi olla että äitinsä siinä tulee apuun kun ei muuten mitään saa aikaan.

Vieläkin muistan vuosia jälkeenpäin kuinka ollin pillun huulilla aloittamassa tätä edelläkertomaani ikimuistoista herkkupanoa. Ei tullut raskaaksi vaikka paljaalla pantiin.

Yhteistyössä