T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tunnustus:myy itseään kuulemma välil...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:en maksanut viimeksikään. kehu vaan, kuinka kiva saada kerranki kunnon miestä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:en maksanut viimeksikään. kehu vaan, kuinka kiva saada kerranki kunnon miestä
Itseluottamus kohillaan... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:en maksanut viimeksikään. kehu vaan, kuinka kiva saada kerranki kunnon miestä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:en maksanut viimeksikään. kehu vaan, kuinka kiva saada kerranki kunnon miestä
Olet siis ap?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:en maksanut viimeksikään. kehu vaan, kuinka kiva saada kerranki kunnon miestä
Pyh. mitään luottamusta tartte, vaan 100e, minkä ap:n vaimo jätti mulle kunnon kyydistä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:en maksanut viimeksikään. kehu vaan, kuinka kiva saada kerranki kunnon miestä
Pyh. mitään luottamusta tartte, vaan 100e, minkä ap:n vaimo jätti mulle kunnon kyydistä
Eli olitkin se huora itse!
No, mitäs siun vaimo tuumaa lisäansioistasi?![]()
Musta miesystäväni polkee minua kuin tulpatonta mopoa!
t. persumies