Vaimon suutelut siskonsa poikaystävän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiilenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiilenä

Vieras
Ensi kertaa pettänyt muutama kuukausi seurustelun alkamisen jälkeen. Suutelua ravintolaillan päätteeksi seuraavaan aamuun asti.

Nyt oltu 16 v yhdessä( 3 lasta). Kuukausi sitten selvisi seuraavaa:

-(v. 2006/5)Siskon mies nyhjännyt jalalla vaimoni jalkaa pöydän alta mökillä ollessamme.(humalassa molemmat)
-(v. 2006/8)Kotonamme vaimo ja siskon mies silmäilleet ja ryhtyneet suutelut itseni ja vaimoni siskon mentyä nukkumaan (varttitunnin verran).(humalassa)
-Seuraavana aamuna siskon mies seurannut läheisen kaupan parkkipaikalle aistimaan tunnelmaa. Saanut kielteisen vastauksen ja todennut suunnilleen että jaaha.
-(v. 2007)Siskon mies seurannut vaimoni työpaikalle.
-Seuraavana aamuna tekstari: "Näytit hyvältä eilen"
-Vaimolta ei vastinetta viestiin.
-(v. 2008)Vaimoni lähti siskonsa ja sen mulkun kanssa viihteelle. Illalla ravintola nurkkauksessa suutelua.(humalassa)
-Muutama päivä tapahtuneesta, vaimoni sanoi mulkulle että nyt sai riittää.
-(v. 2009/8) Mökillä saunassa(uimapuvut päällä) yrittää ottaa vaimoani kädestä.

Vihdoin tunnustus, itse tanan rikki, mitä mieltä muut?

Mun mies olisi käynyt jo hoitelemassa tuon marjanpoimijan, siis siskon ukon.

Eiköhän tuo ole helppo ruotia. Puhut tämän vaimon siskon kanssa asiasta, vai tietääkö jo. Sitten vaan heität pihalle tämän ex-vaimosi.

Vaimon siskon kanssa juteltu joo. Reaktiota ei juuri ollenkaan. Jalan nyhjäykset sun muut näköjään muistuu kun tarpeeksi pitää asiaa tapetilla eikä lakaise maton alle heti koko paskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Muistaako joku jotkut jalan nyhjäämiset vuosien takaa? Mitenkään vähättelemättä...

Näköjään. Eikä siinä vielä kaikki, vaan kuukaudetkin on tarkassa muistissa. Varmaan päivät ja kellonajatkin on puristettu vaimosta ulos?

Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Muistaako joku jotkut jalan nyhjäämiset vuosien takaa? Mitenkään vähättelemättä...

Näköjään. Eikä siinä vielä kaikki, vaan kuukaudetkin on tarkassa muistissa. Varmaan päivät ja kellonajatkin on puristettu vaimosta ulos?

:D Just meinasin tulla sanomaan, että kuka hitto muistaa jotain jalan nyhjäämisiä noin tarkkaan jos vielä on ollut humalassakin?

Alkuperäinen kirjoittaja hiilenä:
Vaimon siskon kanssa juteltu joo. Reaktiota ei juuri ollenkaan. Jalan nyhjäykset sun muut näköjään muistuu kun tarpeeksi pitää asiaa tapetilla eikä lakaise maton alle heti koko paskaa.

Mutta onko semmoisilla jalan nyhjäämisillä jotain merkitystä?

Nyhjäämisestähän se kaikki on lähtenyt liikkeelle. Utelin tosiaan aika tarkkaan kaikki koska mielessä oli että mulkulla oli vähän pidemmän tähtäimen suunnitelmat ollut mielessään. Kyllähän tuo siihen viittaa aika pahasti.

Mun mielpiteeni tulee tässä: Vaimo on päästäny asiat mun mielestä liian pitkälle, toisin sanoen olisi voinut tehdä touhulle stopin jo aikasemmin, vaikka tietysti usein jos osapuolet ovat läheisiä/sukulaisia kynnys voi olla iso koska voi pelätä välien menetystä ym. samankaltaista.. Ja tuo siskon mies saisi kyllä olla siskon ex-mies! Kai nyt vaan yritätte puhua asiasta ja ehkä päästä sen yli :|

Alkuperäinen kirjoittaja hiilenä:

Mutta onko semmoisilla jalan nyhjäämisillä jotain merkitystä?

Mulle nyt ainakaan ei olisi. Ja olisihan vaimo varmaan heti kertonut jos kokisi tuon miehen toiminnan jotenkin ahdistavaksi ja kamalaksi, että tuntuu että ap:n on ainakin ihan turha pelkästään sitä miestä syyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Vastaan, kuten kaikki vastais, jos kyseessä olis mies, heitä se ämmä pihalle. Mutta koska nyt on kyseessä nainen, joka vosuilee, täällä ehdotetaan miehen hakkaamista, ja eukolle uuden tilaisuuden antamista, erikoista :whistle: :whistle: :whistle:

No voihan sen eukon tietty hakata sit jos se helpottaa. :saint:

Kertoko sun eukko pettämisistään sulle noin yksityiskohtaisesti......hyi helv....varmasti kamala olla sulla.Pettäjä haluaa vaan pahan olonsa toiselle kertomalla.Jaksamista!Heivaa helvettiin tuo eukkos ja HETI!

Vastaan, kuten kaikki vastais, jos kyseessä olis mies, heitä se ämmä pihalle. Mutta koska nyt on kyseessä nainen, joka vosuilee, täällä ehdotetaan miehen hakkaamista, ja eukolle uuden tilaisuuden antamista, erikoista :whistle: :whistle: :whistle:

Joo, ihan kaksinaismoralistista. Jos miehen saa hakata niin saako sitten vaimonkin? Mä en kyllä ollenkaan käsitä, että ongelmia lähdetään väkivallalla parantamaan. Mä näkisin että tuon miehen käytös on ennenkaikkea hänen ja hänen puolisonsa (ap:n sisko) välinen asia, ja vaimon toiminta sitten taas hänen ja ap:n välinen asia.

Kyllä vaimosi on omalla tavallaan pitänyt siskon ukon piirittämisestä, kun ei siitä ole kerralla loppua tehnyt sen nyhjäämisen jälkeen. (Ja kyllä mun mielestä tuollaiset asiat jää hyvin mieleen, mikäli niistä on järkyttynyt ollut sen tapahtuessa). Vaimo ollut ilmeisen imarreltu asiasta ja siksi kännipäisää aina vehtaamaan myös ryhtynyt. Siskon ukko on aloitteentekijänä ehdottomasti ollut törkeä, mutta niin on ollut vaimosikin, joka on aina ajoittain mennyt mukaan. Turhaa sitä ukkoa yksin syyllistää, vaikka se varmasti helpointa olisi. Siitä kuitenkin vaimollesi pisteet kotiin, että ilmeisesti housut ovat pysyneet jalassa? Suuteleminen toisen kanssa on mielestäni hyvin loukkaavaa omaa puolisoaan kohtaan, mutta en siitä nyt omaa miestäni ulos ole heittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Joo, ihan kaksinaismoralistista. Jos miehen saa hakata niin saako sitten vaimonkin? Mä en kyllä ollenkaan käsitä, että ongelmia lähdetään väkivallalla parantamaan. Mä näkisin että tuon miehen käytös on ennenkaikkea hänen ja hänen puolisonsa (ap:n sisko) välinen asia, ja vaimon toiminta sitten taas hänen ja ap:n välinen asia.
No eiköhän se ole se perinteinen tapa tuo turpaan veto.
Näin se on ollu aina ja niin se tulee olemaan.
Ja siis tuommonen miesten välinen yhteenotto ku naisesta kisataan... Kerran turpiin nii johan helepottaa ja pöytä on puhdas.

Mä en kestäis katella jos mun ukko satunnaisestikin sekoilis jonkun tyrkyn kanssa. Passittaisin tyrkyn matkaan, jo heti ekasta kerrasta.

Sitäpaitsi, väkivalta ja riehuminen ei koskaan auta mitään, välinpitämättömyys taas satuttaa sitäkin enemmän. Kokemusta on. Ei tosin nykyisen kanssa (eihän se kyllä nykyinen oliskaan jos olis sattunu...), tuo tuskin mua koskaan pettäis.

Mulle on ihan sama paljon rakastan, osaan sulkea ihmiset pois mielestäni erinomaisesti, ja olla välittämättä paskan vertaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja torakat:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

No eiköhän se ole se perinteinen tapa tuo turpaan veto.
Näin se on ollu aina ja niin se tulee olemaan.
Ja siis tuommonen miesten välinen yhteenotto ku naisesta kisataan... Kerran turpiin nii johan helepottaa ja pöytä on puhdas.

Joo, kyllä tuo taitaa olla miesten perinteinen tapa hoitaa homma pois alta. Meillä sain pidellä miestä kaksin käsin kiinni, kun kerroin hänelle työkaverini ehdotteluista lähempään tuttavuuteen. Työkaveriani olisi väkisin pitänyt päästä niistämään nekkuun. Kerroin asiasta heti, sillä en halunnut meidän välillä olevan salaisuuksia ja olinhan torjunut työkaverin heti alkuun.

Yhteistyössä