Vaimolle vierasta

• Viestiketjun aloittaja Tapsa71
  • Ensimmäinen viesti
Anselmi
Hmmm... alkoipa taas ajatukset laukkaamaan... Pitääkin antaa vaimolle vinkki että toisi tänään jotain "spesiaalia" mukanaan tullessaan kotiin... Saa vaikka jäädä etsimään sitä vähän pidemmäksi aikaa :)

mies-66
milloin olet Leena antanut miehesi maistaa viimeksi kunnolla ajeltua rouvaa
ja oletko ajellut tandemilla, vai oletko kenties kokeillut kolmipyöräistä.silleen
K_U_N_N_O_L_L_A ja perusteellisesti.

Iines
Tämäpä mielenkiintoinen keskustelu... Mieheni alkoi muutama vuosi sitten vihailemaan myös minulle "luvalla vieraissa" käymisistä. Alkujaan ajatus kammoksutti, mutta ajan oloon muuttui myös minulle kiihottavaksi. Nyt olen sitten käyttänyt muutamia kertoja oikeutta hyväkseni ja täytyy tunnustaa että nautimme molemmat tästä todella paljon, kunhan vaan pitää tämän "mausteena" eikä itse tarkoituksena.

Tuntuu todella kiihottavalta palata kotiin täytettynä kun tietää mikä siellä odottaa... Ihanan kiihkeä oma mieheni kiimasta sekaisin :)

Neiti
Täällä myös nainen joka haluaisi vierasta miestä oman miehen nähden. Mies haluaa katsella... Peppuseksikin käy... Aah, stringit on kosteena kun kuvittelen ja nännit törröttää :). Ikää mulla alle 30 v, sopusuhtainen vartalo ja tiukka pillu, kiinnostaako?

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Jallu
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti:
Täällä myös nainen joka haluaisi vierasta miestä oman miehen nähden. Mies haluaa katsella... Peppuseksikin käy... Aah, stringit on kosteena kun kuvittelen ja nännit törröttää :). Ikää mulla alle 30 v, sopusuhtainen vartalo ja tiukka pillu, kiinnostaako?
Tuota, kelpaisiko tällainen 50+ aikamies, mittaa pari metriä, painoa autovaaan verran ja varustettuna tömäkällä lähes 20-senttisellä. Ja kävisikö, että miehesi siinä katsellessaan painaisi vieressä vaimoani? Meinaan, että saataisiin kaikki kunnon kiimat?

vierailija
Olen itse jonkun vaimo ja voi että kun toivoisin että mieheni ehdottaisi tuollasta mulle! On todella kiihottava ajatus että vieras mies nuolee ja nai mua oman mieheni silmien edessä, jos vielä mieheni voisi filmata kaiken että voitaisiin yhdessä sitten katsella sitä jälkeen päin.
Minä (mies) ehdotin aikanaan vaimolleni tuosta fantasiasta kun sain itse kestämisvaikeuksia tyydyttää vaimoni tarpeita. Esitin kai asiani oikein kun vaimoni pikkuhiljaa suostui tai hän sitten saattoi olla myös bi. Löysimme kontaktipalstan kautta saman ikäisen aviossa olevan miehen jolla ei kotona ollut vaimon puolelta seksielämää. Tästä kyllä sitten kehittyi todella hyvä tuttavuus ,hän osotautui hyvin kestäväksi ja hyväksi rakastelijaksi, vaimoni antoi kuvata videolle kaiken ja videota katsottiin aina kun rakastelija ei ollut meillä kyläkäynnillä. Se oli todella kiihottavaa katsoa kuinka oma vaimo nauttii toisen miehen alla ja orgasmia tuli toinen toisensa jälkeen.......Jos mennään ensi kertaan rakastalu alkoi lähentyä jo saunareissulla ja suihkussa kaveri jo välillä tyydytteli kielellä vaimoani kun pesimme häntä kumpikin toinen toiselta puolen. Illasta alkoi vuorotellen rakastelut ja väsyttyämme nukahdimme . Yöllä tunsin kun vaimoni nukkui kainalossani ja tunsin hänessä pieniä heilahteluja ja hämmästykseni totesin kaverin olevan vaimoni pyllyn kimpussa taas uudelleen ja tyydytteli häntä kielellä . .....Jonkin ajan päästä vaimoni kääntyi selälleen ja kaveri työnsi työkalunsa vaimooni ja alkoi taas pitkä rakastelu jota katsoin kiimaisena viesestä kuinka kauan taas kestää ennen kuin he luovuttavat . Aamulla herättyäni mulle sanottiin että et edes herännyt kun otimme jo aamunumerot ja olivat ottamassa sitä taas jo uusiksi kun sain silmäni kunnolla auki. Tämä on jatkunut ja on myös lujittanut meidän liittoa rakkaus elämää paljon. Ei ole kaduttanut ja tämä mieskin kuuluu tänään minun parhaisiin kavereihin !!!

Yhteistyössä