Vaimolle vierasta

• Viestiketjun aloittaja Tapsa71
  • Ensimmäinen viesti
Mies 22v
Eilen panin naapurin 30+ vaimoa B-rappuun pihamaalla. Ilman kortsua ei piparia kuulemma saanut, kun muuta ehkäisyä ei ollut.

Takertui kylkeen kuin takiainen paikallisesta. Äijä makasi sammuneena kotona, kun muija sai pihamaalla peppuun......

Vieraan hinmossa
Tosi kiihottavaa olisi saada rakastella vaimoasi luvallasi ja kun olet katselemassa. Olen itsekin naimisissa joten turvallisuus, luotettavuus ja riippumattomuus oli taattu. Kävisikö sunulle ja vaimollesi?

Anselmi
Pelkkä tietoisuus siitä että vieraan miehen kädet vaeltavat levottomana vaimon vartalolla saa sen kiihkon jo täyteen mittaan... :) Ja tänään joku onnekas mies pääsee ainakin siihen saakka hänen kanssaan ja jos hyvin hoitaa leiviskänsä, niin vielä paljon pidemmälle...

M38
Leena: nämä haaveet ja unelmat tuskin ovat harvinaisia....se on harvinaista, että löytyy nainen, joka haluaa myös toteuttaa ne. Minulla ja miehelläsi on käynyt todella hyvä tuuri!

uusiksi
Vaimoni sai ystävättären mieheltä,hän asui meillä viikon viimeisnä iltana tapahtui. Lihaksikas 35v mies nai 42v xl vaimoa,kiihoittavaa katsoa kun pääsin liukkaille en kauaa kestänyt.

Vaimo
Olen itse jonkun vaimo ja voi että kun toivoisin että mieheni ehdottaisi tuollasta mulle! On todella kiihottava ajatus että vieras mies nuolee ja nai mua oman mieheni silmien edessä, jos vielä mieheni voisi filmata kaiken että voitaisiin yhdessä sitten katsella sitä jälkeen päin.

ERäs mies
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimo:
Olen itse jonkun vaimo ja voi että kun toivoisin että mieheni ehdottaisi tuollasta mulle! On todella kiihottava ajatus että vieras mies nuolee ja nai mua oman mieheni silmien edessä, jos vielä mieheni voisi filmata kaiken että voitaisiin yhdessä sitten katsella sitä jälkeen päin.
Kuten huomaat, moni mies haluaisi tuota, mutta ei ole sellaisia naisia. Tai sitten naiset eivät uskalla tunnustaa itselleenkään, että voisivat pitää tuollaisesta.
Seurausten pelkoako lienee? Miehet ehkä rohkeampia siinä, että edes uskaltavat myöntää ajattelevansa sitä.

mies-66
kuuman oloinen kissa tuo leena.on se hurjaa miten mies kiihottuu ajatuksesta että vaimo saa kunnon vierihoitoa ja rasvausta silloin tällöin.olette te naiset aika
kiihottavia olentoja.

mies-66
ole hyvä vaan.aikuinen nainen joka tietää miten miehen saa aivan sekaisin
ansaitsee arvostusta.on aivan upeaa ,että on rohkeutta nauttia eläämän elkisiireistä.kunnon pitkät...pitkät esilämmittelyt ja ajatus tuhmista leikeistä
saa mielikuvituksen valloilleen...namia...aivan namia

mies-66
kerran täällä vain ollaan.se vain on niin mahtava asia kun se halu iskee
koko voimalla.viikonloppuna piti nuolla vaimoa oikein urakalla ja kyllä teki
hyvää.olis vielä ollut se toinen mies pitämässä paikkoja avoinna niin olis
ollu maanpäällinen paratiisi.entä itselläsi viikonloppu ,oliko se antelias

Yhteistyössä