Turvotus lähtee liikkumalla.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Turvotus lähtee liikkumalla.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Vaimokin lähtee kun liikkuu pois sen luotaAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26168387:Turvotus lähtee liikkumalla.
Niin! Ongelma ratkaistu.Vaimokin lähtee kun liikkuu pois sen luota
Kyllä se taitaa olla, sillä yleisesti suklaalevyistä suurin osa on puhdasta sokeria. Sitä terveellistä oikeaa kaakaota on vain joku 20%.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26168357:Jotkut tykkää suklaasta. Sallittakoon se heille, jos se ei oikeesti ole uhka terveydelle.
No joo. Niin on.Kyllä se taitaa olla, sillä yleisesti suklaalevyistä suurin osa on puhdasta sokeria. Sitä terveellistä oikeaa kaakaota on vain joku 20%.
Taas kohta yksi niiiiiiiiiiiin ihana mies vapaana nälkäisten naisten jahdattavaksi.Laiska&läski.
No mikset ole siis tehnyt tänään ruokaa vaimollesi?Laiska&läski.
Minusta ei kyllä vastaanotto ole kovinkaan sukupuolesta riippuvainen tällaisissa asioissa. Se kun on kuitenkin jokaisen oma asia mitä suuhunsa pistää. Jos aloituksen olisi tehnyt ihminen, joka on oikeasti huolissaan puolisonsa terveydestä, voisi vastauksetkin olla eri tasoa. Nyt tässä vaan joku narisee kun puoliso syö suklaata. Niin, mitä sitten?Onpa ihmeellisiä vastauksia täällä. Jos kyseessä olisi mies, olisi vastaanottokin varmaan toinen.
Puhu ap suoraan naisellesi asiasta, ja kysy mikä on ongelma. Vetoa terveyspuoleen ennemmin kuin läskistymiseen. Lähtekää yhdessä reippaalle lenkille ja sen jälkeen kokkaat teille kunnon ruoan? En ikinä voisi olla kumppanin kanssa, jolla on tuollaiset elämäntavat, vaikka itsekin syön herkkuja. Mutta en sentään noin sairaalloisesti. Levy päivässä on todellakin jo pimahtanutta.
Minä saatan joskus syödä päivässä jopa kaksi levyä suklaata, silloin tosin kyseessä on tällainen:No huh. Mä oon syöny tänään 2 fazerinaa, yhden tuplan ja kolme Twixiä.
Mutta en sentään kokonaista levyä suklaata
he he, mulla samantyylinen taktiikka myös...No huh. Mä oon syöny tänään 2 fazerinaa, yhden tuplan ja kolme Twixiä.
Mutta en sentään kokonaista levyä suklaata
Se on helppo masennuslääke, vaikkei fiksu olekaan. Suklaalla on tosi helppo lievittää pahaa mieltä, mutta siihen pitäis ehdottomasti löytää joku parempikin ratkasu. Jutelkaa. Olkaa läsnä.Masennustako se.. Ei ole fiksun masennuslääke, ei.
Mua ainakaan mikään masenna. Suklaalla vaan saa nopsaan verensokerit töissä ylös, kun ei siellä muuta ehdi syömään.Masennustako se.. Ei ole fiksun masennuslääke, ei.