Vaimo viihteellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä tehdä62
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä tehdä62

Vieras
Hei,
tilanne on seuraava:
vaimoni on lähdössä vuodenvaihteen jälkeen käymään kotiseudullaan ja menossa siellä viihteelle siskonsa ja tämän uudehkon miesystävän kanssa. Tämä sisko elää nyt jonkinlaista kadotettua nuoruuttaan ja käyttäytyy suorastaan törkeästi sekä lapsellisesti. On jo aiemmilla kerroilla yrittänyt saada vaimoani pettämään minua toisten miesten kanssa.
Kehottaa häntä ottamaan kerrankin ilon irti elämästä ym.
Kun ovat aiemmin olleet viihteellä, niin tämä sisko kehuu vaimoani suureen ääneen paikalla olijoille (vaatetusta, vartaloa jne.).

Vaimoni kokee tällaisen hyvin kiusalliseksi mutta ei kuitenkaan haluaisi loukata sisartaan.
Toisaalta hänkin kuitenkin mielellään käy viihteellä tilaisuuden tullen.
Haluaisin kyllä luottaa vaimooni, mutta siskon käytös on alkanut arveluttamaan tosi paljon.
Myönnän olevani tilanteesta mustasukkainen ja pelkään että vaimoni tekee jotakin typerää siskonsa painostuksesta. Varsinkin päihtyneenä.
Tiedän ettei vaimoni ole minua aiemmin pettänyt, mutta pelko sen suuntaan on kasvanut.

Asia vaivaa minua jo todella kovasti, ja mietin mahdollisia tulevia tapahtumia päivittäin vaikka siihen menoon on vielä lähes kuukausi.

Mitä tällaisessa tilanteessa oikein voi tehdä?
Toivon oikeasti asiallisia vastauksia ja neuvoja.

Eihän sulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa.
Joko alat riitelemään asiasta, ja yrität kahlita vaimosi kotiin (jolloin hän lähtee taatusti luotasi)
tai annat mennä ja luotat. Olet itse mukava, huomioiva jne. jolloin tarvetta pettämiselle ei tule.

Ei kai vaimon uskollisuus ole mikään palkinto? Jos noin ajattelee naiset itsekin, niin kovin hataralla pohjalla on koko suhde ja yleensäkin se miksi ollaan yhdessä.

Jos sisko sanoo/tekee jotakin, se on sisko, ei sinun vaimosi.
Miksi epäilet vaimoasi, onko hän jotenkin jälkeenjäänyt ja muiden miten vain vietävissä?
Jos näin on, anna mennä ja ota täysipäinen tilalle.
Jos taas ei ole, mieti omaa mielenterveyttäsi.

Onko vaimosi tosiaan kertonut sinulle että kälysi haluaa hänen pettävän sinua? En usko.
Jos vaimosi ei petä sinua, hän ei edes lähtisi noihin sisarensä hommiin mukaan. Jos taas haluaisi pettää, hän ei kertoisi sinulle.

Ei kai vaimon uskollisuus ole mikään palkinto? Jos noin ajattelee naiset itsekin, niin kovin hataralla pohjalla on koko suhde ja yleensäkin se miksi ollaan yhdessä.

Hö. Ei uskollisuus ole palkinto, eikä rakkaudenosoitusten ja toisen hyvänä pitäminenkään saisi olla sellainen, vaan sen pitäisi kuulua parisuhteeseen niin selviönä, ettei pettäminen tulisi mieleenkään.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä tehdä62;11567533:
Hei,
tilanne on seuraava:
vaimoni on lähdössä vuodenvaihteen jälkeen käymään kotiseudullaan ja menossa siellä viihteelle siskonsa ja tämän uudehkon miesystävän kanssa. Tämä sisko elää nyt jonkinlaista kadotettua nuoruuttaan ja käyttäytyy suorastaan törkeästi sekä lapsellisesti. On jo aiemmilla kerroilla yrittänyt saada vaimoani pettämään minua toisten miesten kanssa.
Kehottaa häntä ottamaan kerrankin ilon irti elämästä ym.
Kun ovat aiemmin olleet viihteellä, niin tämä sisko kehuu vaimoani suureen ääneen paikalla olijoille (vaatetusta, vartaloa jne.).

Vaimoni kokee tällaisen hyvin kiusalliseksi mutta ei kuitenkaan haluaisi loukata sisartaan.
Toisaalta hänkin kuitenkin mielellään käy viihteellä tilaisuuden tullen.
Haluaisin kyllä luottaa vaimooni, mutta siskon käytös on alkanut arveluttamaan tosi paljon.
Myönnän olevani tilanteesta mustasukkainen ja pelkään että vaimoni tekee jotakin typerää siskonsa painostuksesta. Varsinkin päihtyneenä.
Tiedän ettei vaimoni ole minua aiemmin pettänyt, mutta pelko sen suuntaan on kasvanut.

Asia vaivaa minua jo todella kovasti, ja mietin mahdollisia tulevia tapahtumia päivittäin vaikka siihen menoon on vielä lähes kuukausi.

Mitä tällaisessa tilanteessa oikein voi tehdä?
Toivon oikeasti asiallisia vastauksia ja neuvoja.

Luotat vaimoosi.

ja minkähän ikäisistä ihmisistä tässä on kyse?

Jos kyse on aikuisista, niin eiköhän jokainen vastaa itse omasta käytöksestään.

Jos vaimosi on kännissä niin muiden vietävissä, että hän ei kykene tekemään parisuhteenne kannalta oikeita ratkaisuja, niin pitäisikö hänen vähentää viinan kiittamista tai jos siihen ei pysty, mennä katkaisuhoitoon?

Yhteistyössä