Vaimo väittää sovinistiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olenko sovinisti?

Vaimo kotona lasten kanssa, lapset koulussa. Vie lapset kouluun ja menee jumppaan joka päivä. Itse olen duunissa tosi paljon ja elätän perheen, kaiken vapaa-ajan olen perheen kanssa. Nyt olen lomalla, vaimo sanoi että mun pitää viedä lapsi kouluun. Vastasin etten jaksa kun kerrankin lomalla. Vaimo syyttää sovinistiksi ja sanoo että hänellä on niin rankkaa kun pitää viedä ja hakea lapset jokapäivä, vaikkei ole edes töissä.

Olenko sovinisti?

Laita akkasi kuriin jos se perheen päätä tuolla lailla luulee voivansa nimitellä. Moni nykymies on nössö eikä tajua, että vaimo tarvitsee rajat ihan siinä missä lapsikin.

Nyt kuulemma alennan sitä ja sanon kun kerroin miten hyvin sillä on asiat. kaikki on viimesen päälle ja monen ihmisen unelmatilanne. Ei kelpaa. Joutuu kuulemma huolehtimaan myös kodin siisteydestä.

Et ole. Jos menet mukaan siihen kaikkeen tasa-arvo höpinään niin kohta huomaat että vaimos pettää sua sellaisen "tosimiehen" kanssa kun kotoa ei löydy Miestä enään.

Kuulemma myös materialisoin asioita kun kerroin miten hyvin sen elämä on ja että 99% naisista ottais sen paikan koska vaan. Asutaan hienossa asunnossa ulkomailla, ajaa tosi hienolla autolla, käy yhdessä maailman parhaiksi valituissa kuntosaleissa, matkustellaan, lapset helppoja ja terveitä… kaikki sairaan hyvin. Minä materialisoin.

vaimot ja äidit tekevät monesti myös niitä "näkymättömiä" kodin askareita, jotka eivät kantaudu muun perheen korville.
Hyvässä suhteessa kuitenkin tehdään niitä kompromisseja puolin ja toisin, etten ehkä tilanteessasi alkaisi enempää vastustelemaan.

Ehkä tuo ei riitä vaimollesi.
Itse olin lapsen kanssa kotona 2vuotta ja vaikka rakastan lastani yli kaiken, oli todella ihana ja miten sen sanoisi helpottava henkisesti, kun pääsi takaisin töihin.

Kotielämä oli siivoamista, lapsenhoitoa, kävin liikuntaa harrastamassa, tapasin kerhossa muita äitejä silloin tällöin.
siinä se.
lapsi viihtyi hyvin hoidossa, isä omassa työssään ja minä työpaikallani.
nyt lapsi on jo koulussa ja hyvin on mennyt vaikka 2v ikäisenä meni tarhaan.

jos vaimosi kaipaa elämäänsä työpaikkaa, aikuiskontakteja, uraa.
Yritä itse oleskella kotona, ilman töitä, siivota ja kuskata lapsia ja olla päivät kuntosalilla ja kuluttaa aikaa, kun lapset ovat koulussa.
voi olla henkisesti aika rankkaa.

ajattele vaimoasi tässä
sinä pääset töissä paljon helpommalla.

[QUOTE="vierailija, post: 31241334"
Yritä itse oleskella kotona, ilman töitä, siivota ja kuskata lapsia ja olla päivät kuntosalilla ja kuluttaa aikaa, kun lapset ovat koulussa.

ajattele vaimoasi tässä
sinä pääset töissä paljon helpommalla.[/QUOTE]

OHO. Kyllä mulle kelpais vaan kulutella aikaa jos elintaso olisi hyvä. Töissä helpommalla? Riippuu mitä tekee. Itse en ainkaan perse ruvella tekisi nykyistä duuniani ja kärsisi jatkuvasta vapaa-ajan puutteesta jos siitä ei maksettaisi niin hyvin. Unelma: kotirouva.
Apn hommaan en niin ota kantaa. Siinä mielessä ymmärrän vaimoa että on tylsistyttävää tehdä samat rutiinit joka päivä, oli sitten töissä tai kotona.

Ehkä tuo ei riitä vaimollesi.
Itse olin lapsen kanssa kotona 2vuotta ja vaikka rakastan lastani yli kaiken, oli todella ihana ja miten sen sanoisi helpottava henkisesti, kun pääsi takaisin töihin.

Kotielämä oli siivoamista, lapsenhoitoa, kävin liikuntaa harrastamassa, tapasin kerhossa muita äitejä silloin tällöin.
siinä se.
lapsi viihtyi hyvin hoidossa, isä omassa työssään ja minä työpaikallani.
nyt lapsi on jo koulussa ja hyvin on mennyt vaikka 2v ikäisenä meni tarhaan.

jos vaimosi kaipaa elämäänsä työpaikkaa, aikuiskontakteja, uraa.

ajattele vaimoasi tässä
sinä pääset töissä paljon helpommalla.
Ja tämä ajattelutapa ajaa naisesi tosimiehen syliin kun kotoa ei löydy kuin tohvelieläin enään.

Yhteistyössä