vaimo raskaana ja kummallisia oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut mies

Vieras
Vaimo on tosiaan 14 viikolla raskaana ja n. pari viikkoa sitten on alkanut oireilemaan niin, että ei pysty kävelemään tai seisomaan kuin hetken aikaa muuten lähtee taju. Neuvolassa sanoivat että on normaalia jos heikottaa , mutta ei se minun mielestäni ole normaalia ettei hän pysty poistumaan asunnosta yksin mihinkään kun taju lähtee.

Olen itse päivät töissä ja pelkään joka päivä kotiin tullessani että löydän vaimoni lattialle tuupertuneena. Niin on jo kaksi kertaa käynytkin.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tai tietäisikö kukaan mikä mahtaisi olla kyseessä?

Kiitos jo etukäteen.

Mahtaakohan sun vaimo olla puhunut neuvolassa ihan tosissaan näistä oireista? Vaikea uskoa, että kukaan terveydenhoitaja sivuuttaisi nuo, jos tilanne on niin paha kuin kerroit. Kyllä heikotus on normaalia, mutta ei nyt sentään ihan tuossa mittakaavassa. Jos ei neuvolan terkka tee lähetettä äitipolille, menisin yksityiselle lääkäriin.

T. Terveydenhoitaja

No ei se kyllä ole normaalia että taju lähtee.
Heikotus ja huijaus ovat.
Jos tuollalailla kaatuilee niin on riski jo sikiölle. Soitto neuvolaan, josta päivystyslähete polille.
Mars mars!!

mitäs jos veisit vaimosi lääkäriin kun noin huolettaa. Täältä sevaimokulta ei apua saa vaivaansa etkä sinä vastausta kysymykseesi. Kukaan ei voi tietää mikä vaimoasi vaivaa

Olen ollut itse mukana neuvolassa ja kyllä vaimoni kertoi oireista vähättelemättä. Siksi ihmettelenkin neuvolatädin käyttäytymistä, koska on muuten niin mukava. Muuten vaimoni on ihan perusterve nuori nainen.

Aina pitää laittaa joku tylyttävä disss-kommentti perään. Onko paha olo henkisesti?? Onko ongelma?
Tämä mies ihan asiallista neuvoa kaipaa ja saikin yhtä
lukuunottamatta.
On se kiva kun saa nimimerkin takaa huudella. Tai sitten olet naamatustenkin tuollainen Urpo.

Verenpaine oli ainakin viime käynnillä ihan normaali. (torstaina) Juo ja syö minun mielestäni riittävästi. Niitä raskausajan vitamiineja on syönyt ihan raskauden alusta alkaen.

Matala verenpaine ainakin mulla saa aikaa heikotuksen tunteen, silmissä sumenee ja jalat meinaa mennä alta. Itse kyllä raskaana olevana vaimona soitan aika pienistäkin asioista neuvolaan, jos he eivät osaa auttaa niin pyydän lähetettä polille. Aina ovat ottaneet minut tosissaa, viimeksi tänään mitattu rauta-arvoja kun on ollut pari viimeistä päivää todella huonovointinen ja väsynyt. Kaikki on muutoin ok, mutta yläpaine tuppaa olemaan monasti liian alhainen.