Vaimo lihonut nopeasti :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miekkonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jospa rupeaisitte tekemään yhdessä niitä kotitöitä niin siten voisi olla helpompi innostaa vaimoa mukaan lenkeillekin. Liika valitus ja ulkanäön haukkuminen voi johtaa siihen, että vaimoa alkaa ottamaan päähän ja syö lisää vaan sun kiusaksi. Yritä keksiä yhteisiä liikunnallisia harrastuksia ja kannustaa ja kehua, jos laihtumista rupeaa tapahtumaan.

No niimpä! Täyttä asiaa! Itsekin vastasin vähän samalla tavalla. Ja se on oikeasti todella epämiellyttävää panna läskiä naista(vaan minun mielipide) koko ajan pitää olla tarkkana ettei muna lerpahda ja miettiä jotain ihan muuta kuin sitä tilannetta. Jälkeen päin koko tilanne inhottaa - hyi saatana kun sitä miettii!

Suosittelen lämpimästi ottamaan avioeron. Kukaan nainen ei tarve puolisokseen miestä, joka ei häntä arvosta ja ajattelee hänestä näin rumasti. Väittäisin, että em. ajatuksella ei kyllä tosiaakaan arvosta saati rakasta puolisoaan.

Se moittiminen ei ketään motivoi, vaan kannattaisi kenties kannustaa terveellisempiin elämäntapoihin ja esim. yhdessä alkaa harrastaa joitain molemmille mielekästi liikuntaa.

Kommentoinpa tähän, vaikkakin epäilen minäkin aloitusta provoksi. Entäs kun aviomies muuttuu urheilullisesta, itsestään huolta pitävästä iloisesta miehestä läskiksi, haisevaksi sohvalla löhöäjäksi? Ei halua tehdä mitään yhdessä. ei käy suihkussa tarpeeksi usein. Läskiä on niin, että hyvä että muna näkyy sieltä ihran alta. Että näinkin päin voi olla. Olen samassa tilanteessa kuin aloittaja, jos siis hänen tilanteensa on tosi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25491072:
Tai sitten hällä ei ole hyvä olo- vaikkapa siinä suhteessa, masennuksen vuoksi, kotona tylsistymsien....
Kai sitä vois syytäkin koettaa selvittää, että kulta rakas, mikä sun on?
Haukkua vasta sitten.
Oli syy missä tahansa, niin toisen muuttuneesta olemuksesta ja ulkonäöstä ei tarvitse tykätä.

Kai jokainen vähänkin fiksu selvittelee muutoksen syitä, sekä asianosainen itse että tämän puoliso. Tukee muutokseen, yrittää auttaa. On ap:kin vaimoaan lenkille kanssaan pyytänyt.

Mutta tosiaan, tykätä ei tarvitse, tai tukea sitä sohvalla makaamista, kaljan kittaamista, mikä sitten mättääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25491117:
No en mä nyt sanonutkaan, että tykätä tarttee......
Mutta ei lytätäkään tarvinne!
Mun kärsivällisyys tuskin olisi rajaton.

Jos mulla olisi mies, joka on ennen ollut iloinen ja sporttinen, ja sittemmin muuttunut läskiksi sohvalla löhöäväksi henk.koht. hygieniansa laiminlyöväksi laiskaksi olutsiepoksi, joka vastaa "emmätiiä, emmäjaksa, emmähaluu" kaikkiin ehdotuksiini yhteisistä tekemisistä & kyselyihini siitä mikä on hänessä tuon muutoksen aiheuttanut, niin voi olla että jossain vaiheessa tulisi sanottua rumasti, todettua että ole sitten rauhassa säälittävä laiska persreikä mutta mua et vedä mukanasi pohjalle, ja mietittyä että olisikohan ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.

Joku raja kärsivällisyydellä ja tukemisellakin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25491117:
No en mä nyt sanonutkaan, että tykätä tarttee......
Mutta ei lytätäkään tarvinne!

No kyllä joskus 'tough love' toimii! Ite vittuilin ja haukuin lihonutta vaimoani usein ja kas kummaa, se alkoi liikkua tosi paljon ja laihtui! Pitää vaan olla oikealla tavalla oikeesti julma ja systemaattinen siinä vittuilussa/huomautteluissa. Vaimo saattaa purskahtaa itkuun, mutta se pitää miehen kestää! Tuo on kuitenkin molempien parhaaksi!

ymmärrän sua ap;vaikka olenkin nainen ja vaihdoin mieheni hoikempaan,urheilullisempaan ja isompi munaiseen mieheen.Ei sitä isomahaista nahjusta viittinyt katella kun kaljaa vaa kittas ja veti pizzaa,sekstaillessa hiki vaa virtas...siis siltä ku ähki päällä viimesiä hengenvetojaan enkä siltikään tuntenut sitä neulakyrpää....katsoin siis oikeudekseni vaihtaa parempaan;)
kyllä me kauniit ja sexyt tarvitaan parempaan joten älä tyydy ällöttävään läskipersevaimoosi!
symppikset siis sulle:)

Oli syy missä tahansa, niin toisen muuttuneesta olemuksesta ja ulkonäöstä ei tarvitse tykätä.

Kai jokainen vähänkin fiksu selvittelee muutoksen syitä, sekä asianosainen itse että tämän puoliso. Tukee muutokseen, yrittää auttaa. On ap:kin vaimoaan lenkille kanssaan pyytänyt.

Mutta tosiaan, tykätä ei tarvitse, tai tukea sitä sohvalla makaamista, kaljan kittaamista, mikä sitten mättääkin.

Olen asiasta hieman eri mieltä. Vaikka se ulkonäkö muuttuisikin, jos syynä ei sairaus/masennus (jotka voi vaikuttaa voimakkaastikin persoonaan), niin kyllä siellä muuttuneen ulkokuoren alla kuitenkin likimain entinen ihminen on. Vain toisessa kuosissa. Ja jos rakkaus on perustunut parisuhteessa muuhunkin kuin pelkkään ulkokuoreen, niin kyllä sitä ihmistä rakastaa ihan samallalailla kuin ennenkin.

Oma puolisoni lihonnut sairauksien + lääkitysten vuoksi lyhyessä ajassa rajusti, mutta se ei ole meidän parisuhteeseen vaikuttanut millään lailla negatiivisesti. Sama ihana ihminen on kilojensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25491148:
No kidding? :D

Palstalla saa usein sen käsityksen, että vaikka vaimo lihoisi millaiseksi ryhävalaaksi, niin siitä ei saa pahaa sanaa sanoa...pitää TUKEA, RAKASTAA ja YMMÄRTÄÄ. Ja ilmeisesti sokeutua.

Miehen sen sijaan saa viskata pihalle pienimmästäkin virheestä :D. Poikien kanssa kaljalle = ulos sellainen sika.

Mitäs teet itse sillä välin, kun vaimosi tekee kotitöitä? Ilmeisesti vaimokin käy kuitenkin töissä? Jos sua ei kiinnosta kotityöt, niin miksi sitten vaimoa pitäisi kiinnosta rasittaa itseään vielä sunkin kanssa?

Ehkä voisitte laittaa hommat puoliksi, sinä kokkaat vaikka jotain hyvää (ja kevyttä) ruokaa ja vaimo taas siitä hyvästä lähtee lenkille. Lisäksi voisit yrittää luoda sitä liikunnan iloa vaimoosi muuten kuin houkuttelemalla lenkille, vaikka joku kiva päiväretki kevätjäille kahvin kanssa tms?

no en mäkään haluaisi läskiä miestä-itse olen aina ollut hoikka ja rakastan urheilua;heivaisin miehen jos se lihoisi paljon ja vätystelisi vaan sohvalla lihomassa.

En ole provo, en jaksaisi tuhlata aikaa provoamiseen - elämä se mullakin. Niin no, kyllä niitä epätoivoisia että läskifetisistejä maailmasta löytyy. Enkä sanonut että se ylipaino häiritsisi kaikkia maailman miehiä. Se häiritsee vaan minua.

Eli muhun ihastuneet/rakastuneet miehet ovat vain epätoivoisia läskifetissejä? Yksi jopa halusi mun kanssa lapsia ja niitä saimme.

Teitpä melkoisen typerän yleistyksen.

[QUOTE="mirkku";25491156]ymmärrän sua ap;vaikka olenkin nainen ja vaihdoin mieheni hoikempaan,urheilullisempaan ja isompi munaiseen mieheen.Ei sitä isomahaista nahjusta viittinyt katella kun kaljaa vaa kittas ja veti pizzaa,sekstaillessa hiki vaa virtas...siis siltä ku ähki päällä viimesiä hengenvetojaan enkä siltikään tuntenut sitä neulakyrpää....katsoin siis oikeudekseni vaihtaa parempaan;)
kyllä me kauniit ja sexyt tarvitaan parempaan joten älä tyydy ällöttävään läskipersevaimoosi!
symppikset siis sulle:)[/QUOTE]

Kiitos symppiksistä! Pitää miettiä joo et vaikka rakastaakin vaimoaan niin pitäisikö oikeasti ettiä itelleen parempaa ja ei tyytyä. Meillä on vain yksi elämä! Ihailen sun rokeuttas!

Jos rakastaa oikeasti niin ulkonäöllä ei ole väliä. tottakai sillä on väliä siinä vaiheessa kun sitä paria etsitään ja näin, mutta minä ainakin kun olen mieheni valinnut niin olen valinnut sen niin, että vaikka munat leikattas tai naamaa ei olis (tai jos lihois kuinka paljon) niin olen hänen rinnallaan enkä jätä. Viesteistäsi päätellen et ole kenenkään naisen arvoinen.

[QUOTE="pia";25491268]Jos rakastaa oikeasti niin ulkonäöllä ei ole väliä. tottakai sillä on väliä siinä vaiheessa kun sitä paria etsitään ja näin, mutta minä ainakin kun olen mieheni valinnut niin olen valinnut sen niin, että vaikka munat leikattas tai naamaa ei olis (tai jos lihois kuinka paljon) niin olen hänen rinnallaan enkä jätä. Viesteistäsi päätellen et ole kenenkään naisen arvoinen.[/QUOTE]

Niin no helvetin helppoahan se on vaahdota sisäisestä kauneudesta niin kauan kun mitää ei ole tapahtunut. Ja miten ulkoinen kauneus eroaa sisäisestä kauneudesta kriteerinä - jos joku tulisi palstalle ja kertoisi että puolisosta on tullut hirveä kusipää niin varmasti moni sanoisi että ero on oikeutettu! Ja että etsi itsellesi parempaa. Sitten kun epämiellyttävyys ei tulekaan käytösestä vaan ihroista niin sitten se on jotenkin tosi pahaa ja tuomittavaa valittaa aiheesta!

Pitäsköhän perustaa vertaistukiryhmä julmien ryhävalaiden miesuhreille, jossa vois jakaa tuntojaan, purkaa petetyksi tulemisen vihaansa ja katella oikeesti kuumia mimmejä? :D

[QUOTE="pia";25491352]no olettaen vaimosi 20kg ei vittuile sinulle eikä käy käsiksi? ei aiheuta ruumillisia vammoja?[/QUOTE]

Onneksi ei käy käsiksi! Sen allahan vois tukehtua tai jopa murskaantua! :O

Yhteistyössä