Vaimo kieltää master-siltauksen muuttamisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turboinnin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turboinnin

Vieras
Meidän tietokone meni juntturaan, kun siihen asennettiin uusi dvd-asema. Olen ihan varma, että liikkeessä on kovalevy ja uusi asema molemmat laitettu masteriksi. Ei se silloin voi toimia. Mutta vaimo vänkää, että koko kone on rikki eikä anna edes yrittää korjata, että takuu ei purkaudu. Minä se tässä talossa olen kurssit käynyt ja varsinainen turbo kaikkien muidenkin teknisten vimpainten kanssa! Millä saisin vaimon uskomaan?

Ei kestä parisuhde kahta päällepäsmäriä, eikä tietokone kahta masteria. Sanotaanhan jo Sanassakin, että kukaan ei voi palvella kahta herraa - ei siis konekaan kahta masteria.
Ja tunnetusti: ""Ihminenhän ei ole kone!""

Hei sulle näitten viestien kirjoittaja!

Nämä on ihan hauskoja aloituksia, varsinkin ne, joista ei heti huomaa tätä pilaa. Mutta pitääkö niitä olla kerralla näin paljon? Jää vain moni hyvä juttu kesken, kun siirtyvät liian nopeasti tuonne kakkossivun puolelle.

Sovittaisko, että näitä sais olla vaikka pari/sivu?

Pls.

Aluksi hymyilytti minuakin, mutta enää ei jaksa. Rupeaa tosissaan jo ärsyttämään. Kymmenen ensimmäisen ketjun joukossa on neljä tällaista pila-aloitusta... Loppuja en jaksanut enää laskea. Ihminen joka näitä tämmöistä tahtia väsää, on jo idiootti, ei huumorintajuinen.

Kyllä kaksi kovalevyä voi olla mastereina, mutta toinen on first ja toinen second master. DVD:t voi sitten laitella vaikka first ja second slaveksi.
Näinpä olen joskus tehnytkin ja jo vain vorkki niin että.

Kyllä pitää olla vain yksi master. Kaksi masteria, arvoiltaan erilaisia, aiheuttavat vain sekaannusta parisuhteelle. Vie kone kauppaan korjattavaksi ja vaimo illalliselle.

Yhteistyössä