P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et ole ainakaan mun mies joka "valittaa" palstailusta kun mies kuortaa jo =)
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ei mitään salasanoja, ja nyt äijä hus! tää on mun aluettani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja passat:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ei mitään salasanoja, ja nyt äijä hus! tää on mun aluettani![]()
pakko tulla kurkkimaan välillä mitä täällä höpistään...
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja passat:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ei mitään salasanoja, ja nyt äijä hus! tää on mun aluettani![]()
Kuinkas mä arvasin heti otsikosta kenestä on kyse![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja passat:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ei mitään salasanoja, ja nyt äijä hus! tää on mun aluettani![]()
kyllä täällä muutkin istuu aina, eikös vaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja passat:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:ei mitään salasanoja, ja nyt äijä hus! tää on mun aluettani![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meillä on se salasana. :| :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meillä on se salasana. :| :xmas:
ei toimis meillä, mä varmaan kävelisin naapuriin![]()