Vaimo ei suostu mihinkään paitsi tavalliseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies_45_v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaihtaminen voi mennä pahasti pieleen, sillä-

-joten, jos makuukammarin puolella yleensä jotain tapahtuu on syytä olla tyytyväinen.

Naisilla tilanne on tietenkin toinen.

En oo tyytyväinen kun kamarin puolella tapahtumat liittyy vaan siihen että mikä paikka on tänään kipeä.

Ja kiveksettömän kuninkaan kommentteja tähän ei kaivata.

Viimeksi muokattu:
No niin siinä sitten kävi kuin mies palasi reissusta.
En saanut (muuta kuin riidan aikaiseksi). Ei halunnut minua pääruuaksi joten tein sienikeittoa (söin myös itse) Aamulla sitten pikaiset takaa. Ja taas jäin miettimään että tässäkö se nyt sitten oli. Miten mies voi muuttua niin paljon alkuajoista. Ennen pitkät esileikit ja kokeiluja nyt vaan hoidetaan omat halut, voi vit*u sanon minä.

Mitäs tykkäisit minun"tyylistä"?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10996076:
Mitäs tykkäisit minun"tyylistä"?

Pitänee varmasti vastata kuten Mies_45_v liian hyvä ollakseen totta!
Kuullostaa herkulliselta mutta en usko että pystyisit antamaan minulle sarja orgasmeja jos edes sen yhden. Olen melko hankala tapaus. Mutta voinhan kuvitella sinun ehdotusta ajatuksissani omissa askareissa : D

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10995069:
Höpö,höpö.Haluttomia ja kylmiä naisia ei ole olemassakaan,on vaan kyvyttömiä,tietämättömiä ja taitamattomia miehiä.

Vaimoni haluaa harvemmin kuin minä, mutta laadusta ei ole valittanut.

Oletko ihan oikeasti jutellut hänen kanssa? Onko ollut muita ja onko silloin onnistunut? Onko anatoominen vika vai psyykkinen. Vai eikö seksi ylipäätään kiinnosta, voihan näinkin olla ja silloin sitä ei tule kyllä myöhemminkään. Sorry. Avoin keskustelu ja jos ei onnistu niin pyydä vaikka kirjoittamaan kirjeenä sinulle.

No ei se minusta erityisen ahtaalta tuntunut ainakaan. Minusta tuntuu että olen törmännyt erittäin epäseksuaaliseen naiseen. Pidän itseäni myös hivenen epäseksuaalisena. Vaikuttas siis siltä että ei sängyssä paljon tapahdu. Onhan se kyllä osa-alue, jonka puutteita on vaikea korvata muilla asioilla. Haluaisin kyllä että seksi olisi suunnilleen jokapäiväistä. Aikaisempien naisten kanssa homma on toiminut helpommin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10996399:
Kuvailemani asiat ovat totta.

En tietenkään epäillyt. Voisin luopua kuohuviinistä jos saisin kiihkeitä suudelmia oikein kunnon kielareita. Suudelmia kaulalle ja niskaan, näykintää ja kielen lipaisuja rinnoille. Siitä minä lähden käyntiin. Niskan koskettelu on erittäin eroottista minulle.
On jopa käynyt niin että tanssilattialla vieraan miehen käsittelyssä (siis hän ei tiennyt minun heikkouteni) olin niin valmis että olis vaikka saanut viedä vessaan pikaisille. Mutta petturi kuin en ole niin piti vain pidätellä.

En tietenkään epäillyt. Voisin luopua kuohuviinistä jos saisin kiihkeitä suudelmia oikein kunnon kielareita. Suudelmia kaulalle ja niskaan, näykintää ja kielen lipaisuja rinnoille. Siitä minä lähden käyntiin. Niskan koskettelu on erittäin eroottista minulle.
On jopa käynyt niin että tanssilattialla vieraan miehen käsittelyssä (siis hän ei tiennyt minun heikkouteni) olin niin valmis että olis vaikka saanut viedä vessaan pikaisille. Mutta petturi kuin en ole niin piti vain pidätellä.

Tuosta tanssimisesta mieleen, kun siellä on tullut käytyä,muutamalla miehellä on alkanut jöpöttämään.
Mitähän tuo on sitten niinkun meinannut. hmmmmm.
Se on muuten erittäin kiusallinen tilanne,ainakin minulle ollut.

Viimeksi muokattu:
Minäpä sanoisin että "näkyy" ;)) Menepä siinä mielentilassa tanssipaikalla niin huomaat millainen kuhina alkaa käydä ympärilläsi ;))

Olen ollut monesti tanssipaikalla ei siinä "mielentilassa" ja kuhinaa on kuitenkin ollut. Ja totta kai nautin naisena siitä että saan huomiota (joskus myös harmitellut ettei ole ollut vapaa kokeilemaan). Ongelma on että haluan sitä huomiota omalta mieheltä. Tuntuu vain että hänen mielestä ei tarvitse enään vikitellä kuin on jo saanut mitä halusi.
Itse asiassa baari/ tanssilattialla tämäkin suhde on syntynyt ; ) Kun sen tunteen saisi pidettyä yllä suhteessa niin voilà.

Ja taas miehet sorry

Viimeksi muokattu:

Sinun kanssasi tähtisilmä taitaisi vanhanajan"Lapualainen futlaritango"olla elämys?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10996699:
Sinun kanssasi tähtisilmä taitaisi vanhanajan"Lapualainen futlaritango"olla elämys?

Jos liittyy pelkästään tanssimiseen niin tango on ainut tanssi mitä en osaa. Mutta jos on hyvä viejä niin ehkä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10996801:
Lienen kohtalainen viejä.Väitätkö muka osaavasi mm.jitterburgia ja karibialaista salsaa?
Tango on rules!Varsinkin se lapualainen futlari!

Salsaa kyllä. Ei ihan oikeasti mutta kyllä sitä on lantioo pyöritelty musiikin tahdissa. Tarkoitin ihan lähinnä näitä Suomessa lavalla ja ravintelissa tansittavia. Valssi, humppaa ym.

Kävi kerran niin että olin ravintelissa istuskelin pöydässä ja joku siinä sitten koputteli olkapäälle. Käännyin ja iskähän se siinä haki tanssimaan. Oli sen ilma kiva kuin käännyin : 0 Ei mitään palautui aika nopeasti ja vei lattialle. Hetken päästä huokaili etää ; olisi pitänyt opettaa sinua tanssimaan lapsena, tanssi oli tango.

Salsaa kyllä. Ei ihan oikeasti mutta kyllä sitä on lantioo pyöritelty musiikin tahdissa. Tarkoitin ihan lähinnä näitä Suomessa lavalla ja ravintelissa tansittavia. Valssi, humppaa ym.

Kävi kerran niin että olin ravintelissa istuskelin pöydässä ja joku siinä sitten koputteli olkapäälle. Käännyin ja iskähän se siinä haki tanssimaan. Oli sen ilma kiva kuin käännyin : 0 Ei mitään palautui aika nopeasti ja vei lattialle. Hetken päästä huokaili etää ; olisi pitänyt opettaa sinua tanssimaan lapsena, tanssi oli tango.

Haluasisitko oppia lapualaista futlaritangoa?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10996945:
JUMAL SIUNAKKOON!EKKÖS SÄÄ TIERÄ MITÄ TARKOTTAA KUN JÖPÖTTÄÄ?

J.JOONAS, Enhän minä nyt sitä tarkottanu, kai minä nyt täällä iällä jo sen tierän.
Eikun minä vaan sitä,että mitähän niiden miekkosten päässä sillon liikkunu,kun heillä
on alkanu JÖPÖTTÄMÄÄN ja ihan kovana vielä.!!!!!

J.JOONAS, Enhän minä nyt sitä tarkottanu, kai minä nyt täällä iällä jo sen tierän.
Eikun minä vaan sitä,että mitähän niiden miekkosten päässä sillon liikkunu,kun heillä
on alkanu JÖPÖTTÄMÄÄN ja ihan kovana vielä.!!!!!

No mitäpä typykän päässsä liikkuu kun alkaa"liekkivesi"housuja kastelemaan ja polvia heikottaa?Olisiko niillä jotakin yhteistä?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10997028:
No mitäpä typykän päässsä liikkuu kun alkaa"liekkivesi"housuja kastelemaan ja polvia heikottaa?Olisiko niillä jotakin yhteistä?

Täytyy kyllä tunnustaa,että ei ole tuommosia tuntemuksia tullut, mulla ainakaan,mutta kai niillä miekkosilla on ollut jotain sekstailu juttuja mielessä.Sekstailuun tarvitaan ihan jotain muuta kuin hinkkailua reittä vasten. Onhan sitä tuntenut joskus ihan vaan halailusta miehen kanssa,että jotain sieltä on purkautunut ,siltä mieheltä....hmmmm

Yhteistyössä