V
Vaimoaan rakastava mies
Vieras
Meillä on ihan todellinen ongelma vaimon kanssa. Kertokaa naiset onko teillä samanlaisia kokemuksia. Aina kun hän on tosi kiihottunut ja rakastelemme niin hän alkaa nytkähtelemään eikä orgasmi tule, hänen omien sanojensa mukaan hänellä "nyppii" klitoriksessa ja emättimessä. Tällaisessa tilanteessa minun ei tarvitse kuin hieman puhaltaa hellästi klitorikseen päin niin hän nytkähtää. Siinä menee hänellä kuulemma koko fiilis ohi eikä orgasmi "nouse". Joskus harvoin saattaa käydä niin että orkku lähtee hänen sanojensa mukaan "nousemaan" ja nyppiminen lakkaa.
Minä kirjoitan tätä tänne siksi että vaimo ei usko näihin palstoihin eikä halua täällä edes käydä. Kertokaapa naiset hyvät mitä voisimme tehdä. Gynellä hän on jo käynyt mutta ei kuulemma saanut mitään neuvoja asiaan (en tiedä kysyikö edes).
Minä kirjoitan tätä tänne siksi että vaimo ei usko näihin palstoihin eikä halua täällä edes käydä. Kertokaapa naiset hyvät mitä voisimme tehdä. Gynellä hän on jo käynyt mutta ei kuulemma saanut mitään neuvoja asiaan (en tiedä kysyikö edes).