Vaimo ei saa orkkua kun "nyppii"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimoaan rakastava mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimoaan rakastava mies

Vieras
Meillä on ihan todellinen ongelma vaimon kanssa. Kertokaa naiset onko teillä samanlaisia kokemuksia. Aina kun hän on tosi kiihottunut ja rakastelemme niin hän alkaa nytkähtelemään eikä orgasmi tule, hänen omien sanojensa mukaan hänellä "nyppii" klitoriksessa ja emättimessä. Tällaisessa tilanteessa minun ei tarvitse kuin hieman puhaltaa hellästi klitorikseen päin niin hän nytkähtää. Siinä menee hänellä kuulemma koko fiilis ohi eikä orgasmi "nouse". Joskus harvoin saattaa käydä niin että orkku lähtee hänen sanojensa mukaan "nousemaan" ja nyppiminen lakkaa.

Minä kirjoitan tätä tänne siksi että vaimo ei usko näihin palstoihin eikä halua täällä edes käydä. Kertokaapa naiset hyvät mitä voisimme tehdä. Gynellä hän on jo käynyt mutta ei kuulemma saanut mitään neuvoja asiaan (en tiedä kysyikö edes).

Koetapa edetä vähän hitaammin hyväilyissäsi äläkä mene suoraan erottisesti voimakkaisiin kohteisiin kosketellessasi vaimoasi. Nähtävästi hän saa liian nopeasti liian voimakkaita stimulansseja..

Hyväilet klittaa liian kauan kerrallaan. Jätä se välillä rauhaan ja hyväile sormin ja/tai kielin pillun sivuja ja ympäristöä. Sormilla voi hangata pillun etureunaa, g-pistettä ja taivuttaa välillä sormet taaksepäin ja hyväillä pillun takareunaa. Vaihtele paikkoja, niin ei pääse eri paikat ja klitta puutumaan. Sieltä voit sitten tehdä uusia hyökkäyksiä klitan hyväilyyn. Monesti olen huomannut sellaisen, että jos orkku ei tahdo lähteä klitan yllättästä voimakkaammasta hyväilystä, niin parenpi vaikutus on sivellä kielellä klittaa höyhenenkevyesti. Jos tämäkään ei auta, niin siirry takaisin muiden erogeenisten paikkojen hyväilyyn ja kokeile myöhemmin uudestaan. Kyllä se siitä joskus lähtee.

Sama"vaiva"täällä Mutta minusta se"nyppiminen"tuntuu kuin saisin joka kerta pienen orkun Tuntuu kuin saisin pieniä sähköiskuja kun mun kaveri nuolee mua, joskus riittää pelkkä pieni puhallus mun klitorikseen Meillä kyllä käytetään rakasteluun aikaa, tunti ei siihen hommaan riitä Joka kerta se kunnon orkku on tullut, mutta yleensä vasta sitten kun mies on mun sisällä

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimoaan rakastava mies:
Meillä on ihan todellinen ongelma vaimon kanssa. Kertokaa naiset onko teillä samanlaisia kokemuksia. Aina kun hän on tosi kiihottunut ja rakastelemme niin hän alkaa nytkähtelemään eikä orgasmi tule, hänen omien sanojensa mukaan hänellä "nyppii" klitoriksessa ja emättimessä. Tällaisessa tilanteessa minun ei tarvitse kuin hieman puhaltaa hellästi klitorikseen päin niin hän nytkähtää. Siinä menee hänellä kuulemma koko fiilis ohi eikä orgasmi "nouse". Joskus harvoin saattaa käydä niin että orkku lähtee hänen sanojensa mukaan "nousemaan" ja nyppiminen lakkaa.

Minä kirjoitan tätä tänne siksi että vaimo ei usko näihin palstoihin eikä halua täällä edes käydä. Kertokaapa naiset hyvät mitä voisimme tehdä. Gynellä hän on jo käynyt mutta ei kuulemma saanut mitään neuvoja asiaan (en tiedä kysyikö edes).

Musta tuntuu kuvauksesi perusteella että emäntäsi on just saamassa, mutta se varsinainen (ISO) orkku jää jostain syystä tulemata, tai sitten saa jo orkun muttei tunnista sitä siksi.
Tai saa ns. pikkuorkkuja, kuin sähköiskuja, joita ainakin mä saan esim. klittaa kauan hiplaamalla. Se iso O onkin erilainen, siinä nytkähtelee koko kroppa, ja pillu ja peppu supistelee.

Kysypä vaimoltasi, että siinä tilanteessa tuntuuko hänestä, että koskettelet häntä liian kovaa? Ainakin itselläni voi tuntua tosi hyvältä (esim. suuseksi), jolloin rakastajani alkaa nuolla kovempaa. Klitoris turtuu ja kova nuolenta alkaa sattumaan, jolloin orgasmiinpääsy on mahdotonta.

Rakastajaani olen opastanut, että klitorista voi kiihottaa hieman toisesta kohtaa tai esim. kielellä voi "piirtää" kirjaimia tms, jolloin kiihotus on oikeassa kohdassa, mutta hieman laajemmalla alueella. Kannattaa myös muistaa, että joskus painaminen isommalta alueelta auttaa, sillä klitorishan on iso elin, josta vain "huppu" on näkyvissä. Kun painaa esim. 2-3 sormella (koko sormen pituudelta eikä siis vain sormenpäillä) klitorista ja hieroo sitä, niin myös se näkymättömissä oleva klitoriksen osa saa hyväilyä.

Joskus klitoris saattaa myös kuivua eli kitka aiheuttaa ikävää tunnetta. Tällöin hyväily esim. satiini/silkkipikkuhousujen läpi auttaa tai liukuvoiteen käyttö. Jos nainen kostuu hyvin, vaginasta voi levittää nesteitä klitorikselle.

Yhteistyössä