T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin turpaan tulisi ja lujaa. .
Hyi helvetti, jos mua sanottas emännäksi, muijaksi, akaksi, meidän äiteeksi tms niin turpaan tulisi ja lujaa. Samate nää väkisin väännetyt vaimokkeet ja avokit särähtää korvaan. Avokki tai vaimoke en tosin ole ollut enää reiluun 20 vuoteen.
Etunimi on ihan hyvä. Jos on pakko jollain tavalla tuoda esille suhteen laatu, vaimo kelpaa mainiosti.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;29722938:Olen pyrkinyt opettamaan äijäni käyttämään ilmaisua "akka perkele", paino mieluiten jälkimmäisellä sanalla.
luulen että mullekki tulis nekkuun jos sanoisin emännäksi, muija läpällä heitettynä saattas ehkä mennä läpi
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29723677:Koitaha miehistyä sinäkin =)
Akka, muija, emäntä, ämmä, nää on kaikki vanhojen naisten nimityksiä. Joku sanoo vaimoaan mammaksikin.
Onneks mua ei kutsuta tollasilla nimillä, en oo mikään tantta jota saa nimitellä ja halveksua.
Siis saako sinun mielestä vanhoja naisia nimitellä ja halveksua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älä kehtaa;29723650:Onko naisille sitä lyömätöntä linjaa? Ällöttävää puhuakaan tuollaista.
Mulle on ihan sama millä nimillä muut äijät vaimojaan kutsuu.
En minä sitä kysynyt.
Nyyh ja byääh. Yritä päästä yli.
Et sinä mitään järkevää kysynytkään. Vääristelijä.
Alkuperäinen kirjoittaja älä kehtaa;29723719:Okei, hämmästyin vain, kun et yleensä noin mauttomia kirjoittele.
Turpaan voi antaa myös verbaalisesti, lyömisestä tai fyysisestä väkivallasta en maininnut sanallakaan. Termi "tulee turpaan" kuulostaa tässä yhteydessä tehokkaamalta kuin "kyllä mä mököttäisin pitkän aikaa".
Alkuperäinen kirjoittaja -"-;29723158:pks:lla