vaimo ajattelee exää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies036
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies036

Vieras
Hitto kun kismittää. Ja masentaa. Vaimo (siis avovaimoni) ajattelee ex miestään. Monta kertaa päivässä tavoitan hänet haaveilemasta. Hänelle tulee vähän väliä mieleen jos minkäkin asian kautta, mitä ex sanoi, mitä kertoi,jne.

Kaiken lisäksi hänen ex on aika mahdoton: Alkoholisoitunut ja rikollinen. Muutoinkin vastuuton, ei huolehdi lapsista,jne.

Ilmeisesti hänellä on jäänyt exän kanssa jotain kesken (ei ollut kuin vajaan vuoden hänen kanssaan, ennen kuin ihastui minuun)

Mitä teen? Miten jaksan tämän? On todella syövää, kun kuulee, kuinka exällä on kuuluisan näyttelijän silmät, ja kuinka hän on niin mainio tyyppi, jne..

Tunnen, kuinka vaimoni ajattelee tunteellisesti. ja hän kertoikin, jotta oli ajatellut häntä seksimmekin aikana. Vaikka kertoo minulle, jotta seksi on 10 kertaa parempaa minun kanssa.

vaimo sanoo rakastavansa minua yli kaiken, ja uskon sen. Mutta en jaksa panostaa suhteeseemme, kun hän ajattelee jotain muuta. Mielestäni tämä ei ole oikein. Ja toisaalta hänkään ei mahda asialle mitään. Ajatukset vaan tulee.

Tuntuu kuin olisi tullut petetyksi.

Kokemuksia?

Kannattaa tietty jutella siitä avovaimon kanssa ja vaikka ihan kysyä, että onko hän päässyt yli siitä eksästään. Toinen vaihtoehto on vihjailla sinun ex-tyttöystävästään tms, sillä olen varma, että ei hänkään halua kuulla, miten ex-tyttöystävälläsi oli upeat rinnat, hän oli hyvä pano, hän osasi laittaa maailman parasta ruokaa jne. Joko avovaimosi on moukka (= ei tajua, että ketä tahansa ärsyttää jatkuva eksästä puhuminen) tai sitten hän jotenkin kierolla tavalla yrittää tehdä sinua mustasukkaiseksi (= hän antaa osoittaa, että hänelle löytyy ottajia) tai kiusaa tahallaan.

Sanopa vaimolle, että menette yhdessä juttelemaan tästä asiasta perheasiainneuvottelukeskukseen. Varaa teille molemmille sopiva aika. Tai menkää jollekin parisuhdekurssille.

Kirjoita vaimollesi kirje. Kerro, miltä sinusta tuntuu, kun hän ajattelee exäänsä.

Kostopuheet eivät kannata, ne vain pahentavat molempien oloa.

Anna perkele ajatella! Ellithän täällä aina sanovat, että ajatella saa mitä tahansa, kunhan tekojen tasolla housut pysyvät jalassa!

Miehet eivät saa edes ajatella...

Vaihtoehtoja tasan kaksi.Pidä tai et.Sinuna heivaisin naisen pihalle lopullisesti.Älä nolaa itseäsi.Vapaita tai pettäjä naisia pilvin pimein.Älä jää kaihoilemaan tollasta naista.Hänen saatava mennä rakkaansa luokse.Tämä on oikeus ja kohtuus.Hanki itellesi nainen kuka ei kaipaile entisiään.

Avovaimo ei ole todennäköisesti vielä päässyt exästään henkisesti ja emotionaalisesti eroon. Vaikka mies oli alkoholisoitunut ja rikollinen, rakkaus on sokea. Sinun pitäisi auttaa vaimoasi irtipäästämisessä, epäitsekkaasti ja pyyteettömästi.

Ei pidä alistua kerjäämään.Ihmisellä pitää olla itsekunnioitus.Miltä tuntuu rakastelu vaimon kanssa jos tietää että hän saa orkut ajatellessaan x-miestänsä.Mielestäni ei kannata itseään kiusata.Vapaita kivoja naisia on.

Alkuperäinen kirjoittaja ajatuksenvapaus (M):
Anna perkele ajatella! Ellithän täällä aina sanovat, että ajatella saa mitä tahansa, kunhan tekojen tasolla housut pysyvät jalassa!

Miehet eivät saa edes ajatella...

Totta kai saa ajatella. Mutta kun ajatus putkahtaa suusta ulos, siitä on tullut puhetta. Ja aikuisen ihmisen pitäisi tajuta, että ihan kaikkea ei kannata ajatella ääneen ihan kenen tahansa kuullen.

Tässä avovaimo on jo rikkonut niin paljon, että hänellä on työtä saavuttaa luottamus. Sillä vaikka hän lopettaisi puhumisen, hän on tehnyt selväksi, että ajattelee yhä.

Aikuinen ihminen sanoisi suoraan, että moinen käytös loukkaa ja satuttaa ja käskisi valita. Sille on syynsä, miksi eksä on eksä ja nyksä on nyksä. Nyksästä tulee hyvin nopeasti yksi eksistä, jos tuommoinen toisen kunnioittamattomuus jatkuu nykyisellään.

Jos mieheni puhuisi jatkuvasti eksästään, ja tämmöistenkin kanssa olen seurustellut, alkaisin kyllä epäillä todella, että rakastaako minua ja onko tosissaan. Ja ei ole ollut, voin sanoa.
Tuommoinen haaveileminen ja eksästä puhuminen on sairasta! Uuden suhteen pilaa nimenomaan se, jos puhutaan siitä eksästä jatkuvasti, ihan niin kuin se olisi joku pyhä lehmä.
Tuntuu kyllä siltä, että olet tuolle eukolle vain joku laastarisuhde, ja jos tilaisuus tulisi, niin hän kyllä valitsisi sen eksänsä, jos mahdollista olisi.
Heivaa tosiaan mäkeen tommonen nauta, ei ajattele näköjään sun tunteitas ollenkaan.
Tai sano edes suoraan, että jos et jatka jauhamista siitä eksästäs, niin eiköhän tämä ollut tässä. ENTINEN ON ENTINEN ja that's it!

Jumalauta millasta porukkaa tää maa päällään kantaakaan...

Lainaus

"Kaiken lisäksi hänen ex on aika mahdoton: Alkoholisoitunut ja rikollinen. Muutoinkin vastuuton, ei huolehdi lapsista,jne".

Siis kenen lapsista??? rikollinen eli linnassa???? alkoholisoitunut ja vastuuton ... mikähän tässä exässä kiinnostaa ??? jos olivat vuoden niin miten

voihan tsiisus ...........ehti lapset vääntää ..........??????????

Hyvä provo!

Olen kuullut että x- on pakkorakosessa mustiksen ikeen alla.Ei savua ilman tulta.Pari kertaa eksäni kanssa tarinoitu.Kaiken aikaa hän pelkää jos ukko sattuu näkemään.Kerran tyyppi alkoi uhkailla.Teki mieli laittaa tyyppi umpisolmuun.Sekin olisi voimien puoleen riittänyt.Kuitenkin olen rauhaa rakastava tyyppi.Kyllä pitäisi rohkeasti häippästä omille teilleen jos olo kumppanin kanssa on ahdistavaa.

no-joo. kiitokset vastauksista. Ei tämä mikään provo ollut. Eikä tuo vaimoni ole lapsia pyöräyttänyt sen exän kans. Ne ovat exän entisestä suhteesta. Vastustan väkivaltaisia ratkaisuja, jättämistä ja muuta ahdistelua, vaatimista. Asiat tulee mieleen ja toivottavasti menee. Itsetuntoani tämä ei paljoa syö, koska olen paljon parempi monessa kuin tämä ex. V***ttaa vaan, eikä oikein tee mieli panostaa tähän suhteeseen. Aika korjaa haavat. Ehkä. Ja saattaahan asia mennä joskus niinkin päin, jota minä ihastun johonkin toiseen. Mut tuo ex on vaikeampi ymmärtää, kuin ulkopuolinen ihastus. Ja tuo hänen ex on jatkuvasti (muutaman viikon välein) yhteydessä. Laittaa suoraan tekstiviestejä: Aletaanko seurustelemaan. Ei kunnioita tätä meidän juttua ollenkaan.

Tilannekatsaus: Vaimo kertoi, jotta hän ei tiedä pystyykö olemaan minun kanssa. hän on sekaisin asian suhteen. Joku kipeä puoli houkuttaa tässä linnakundissa. Hitto kun on oikeasti petetty olo. vasta viime viikolla kertoi, kuinka haluaa vanheta minun kanssani, ja elämämme on juuri sellainen, kuin hän on haaveillut.Yksi syy hänen ajatuksiin on se, että hän tuntee aiheuttavansa minulle pahaa oloa. toinen syy on kaipuu exää kohtaan.

Mikä näitä naisia vaivaa? Vannotaan ikuista rakkautta, ja sitten ollaan kuitenkin haahuilemassa muiden perään. Rakkaus on sokeaa, ja oikein sivullista hirvittää, miten asiat vääristyy vaaleanpunaisessa verhossa.

Käytännössä on itsestään selvää, jotta hän loukkaa itsensä tämän linnakundin kanssa. Ja lapsensa myös. Tuntuu olevan aika epäilyttävä tyyppi. Joutuu olemaan aseen kanssa kotonaan, kun on jotain vainoajia perässä. Jopa minuakin on pelottanut, jotta tämä tyyppi saa jonkun siepin, ja tulee rähjäämään kotiini.

Ainoa selitys minkä keksin: Tämän linnakundin kipeät puolet (narsistisuus, tunnevauriot) vetää vaimoani puoleensa siksi, koska hänellä itsellään on myös vaurioita. Ja on helppoa elää, ei tarvitse mennä tunteisiin ja olla vastuussa, kun toinen on pahemmin vaurioitunut. Voi syyttää toista kaisesta, jos niikseen tulee. Voi tuntea itsensä hyväksi. Ja ei tarvitse kohdata itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja mies036:
Ainoa selitys minkä keksin: Tämän linnakundin kipeät puolet (narsistisuus, tunnevauriot) vetää vaimoani puoleensa siksi, koska hänellä itsellään on myös vaurioita. Ja on helppoa elää, ei tarvitse mennä tunteisiin ja olla vastuussa, kun toinen on pahemmin vaurioitunut. Voi syyttää toista kaisesta, jos niikseen tulee. Voi tuntea itsensä hyväksi. Ja ei tarvitse kohdata itseään.

Olet kyllä kovasti viisas. Rikkinäisillä on taipumus kerätä ympärilleen rikkinäisiä, ja naisilla vielä itseään rikkinäisempiä ihmisiä. On niin paljon helpompaa kääntää fokus toisen ongelmiin, ja tuntea itsensä tarpeelliseksi sitä kautta, kuin kohdata omat vajeensa ja kipupisteensä. Olet selvästi sitä ehjempää tyyppiä. Anna vaimosi mennä. Löydät varmasti arvoisesi!

Alkuperäinen kirjoittaja MeeJoo:
...Löydät varmasti arvoisesi!...

Just joo miksi helevetissä pitää loppuneen parisuhteen jälkeen etsiä jotain uutta, parempaa? Ei terve ja lisääntymisvelvotteensa täyttänyt mies välttämättä mitään uutta parisuhdetta kaipaa. Erottuani huoraavasta exästäni olen käynyt itse seksitarpeen yllättäessä huorissa - ilmaisissa tai maksullisissa - ja elänyt sinkkuna. Kokemuksena ihan yhtä hyviä kuin exä!