A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sanokaapa te jotka heti olette huutamassa että ei muiden asiat kuulu muille, et miksi täällä kuitenkin arvostella aivan jatkuvasti muiden tekemiä valintoja ja elämäntapaa? En mainitse sitä nikkiä mutta aivan varmasti jokainen tietää ketä mä tarkoitan jos sanon et se alkaa S-kirjaimella. Hänen elämänvalintoja kritisoidaan hyvinkin kovilla sanoilla. Entäpä ne naiset ketkä tekee tänne aloituksia "salaa raskaaksi?" ? Yksikään teistä ei ole näihin aloituksiin vastannut tai ihmetellyt? Miksi ette niihin vastaa samalla tavalla, muiden asiat ei kuulu muille. Tai vielä paremmin, ei kaikki asioita voi päättää järjellä vaan tunnella pitää mennä, kerranhan sitä vaan eletään?
Mun tarkoitus ei ollut nostaa mitään nimimerkkiä esiin eikä ketään varsinaisesti haukkua. Ihmetellä vaan sitä, että mikä siinä vauvakuumeessa on niin vahvaa, että vauva pitää saada sellaisessakin tilanteessa jossa kuka tahansa ulkopuolinen pitäisi sitä ei niin suotavana?
no..ite oon ajatellu asian olevan niin ettei lapsiluku eikä ajankohta kuulu muille. AINA on joku jonka mielestä "just nyt" ei oo se hetki. eiköhän se pitäis riittää että vanhemmat/vanhempi haluu sen lapsen..? vaikka olis vaan 1 ihminen maailmassa joka rakastaa, huolehtii, antaa ja tekis mitä vaan lapsen puolesta niin se on jo tarpeeks. :heart:
No totta tuokin, kuten jo sanoin eihän noi asiat varsinaisesti muille kuulukaan. Äläkä nyt loukkaannu, mutta siis sitä ihmettelen et miten ihmiset haluaa tai joutuu niin raskaaseen tai vaikeaan tilanteeseen. Tätä mä tarkoitin sillä et ihmettelen, siis sitä miten ihminen ei itse näe miten vaikea tuo tilanne on tai et ei tule olemaan helppoa tai... no en ehkä osaa selittää sitä niin hyvin joten en taida edes yrittää