Vaikuttajapaneeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuhka

Vieras
Onko täällä joku muu mukana vaikuttajapaneelissa? MC-Info Oy:n paneelissa.
Aloin äsken vastaamaan yhteen heidän kyselyyn ja sitten yhtäkkiä kesken kyselyn tuli ilmoitus, että "Olemme jo saaneet tarpeeksi vastauksia tähän kyselyyn... ". Mitä järkeä on vaivautua edes aloittamaan, jos systeemi stoppaa kohta ja palkkio jää saamatta? :|

Mulla käy niin melkein joka kerta, että ensin kysellään ikää, sukupuolta, asuinpaikkaa tai jotain muuta, ja sitten tulee, että en sovi vastaamaan kyselyyn. Joskus ihmettelin kun vastasin jo moneen kysymykseen, niin kesken kaiken tuli ilmoitus, että en sovi kyselyn vastaajaksi/on jo tullut tarpeeksi vastauksia (en muista tarkasti, mitä siinä luki). Ärsyttää, kun jää palkkiot saamatta.

Netissä on monia kyselyitä, joihin pyydetään vastaamaan !! Kyseessä on mielestäni ihmisten henkilötietojen keruu, jotka myydään sitten eri yrityksien asiakastietoihin.
Eli mitä useampaan eri kyselyyn vastaat, sen enemmän saat roskapostia sähköpostiisi. HUIJAUSTA !! Itse kyselyllä ne ei tee yhtään mitään, vaan henkilötiedot kiinnostavat niitä. Minua HARMITTAA niitä firmoja kohtaan, jotka ovat OIKEALLA ASIALLA kyselyidensä kanssa ja yrittävät auttaa kuluttajaa OIKEASI !! Itse en vastaa enää yhteenkään kyselyyn, kun en tiedä onko ne ASIALLISIA vai HUIJAUSTA. Nää huijarit sais pistää elinkautiseen, kun ne sotkevat OIKEALLA asialla olevien yritysten toimintaa. Vastaisin mielelläni kyselyihin jos tietäisin ovatko ne TODELLISIA vai HUIJAUSTA.
Vastailin aikoinaan kyselyihin ja seurauksena oli, että saan päivittäin tarpeetonta roskapostia (Olet voittanut... , Sinut on valittu... , Vastaa nopeasti... ym.), jotka häiritsevät VIRALLISTA viestintää. Älkää vastako edes kysymykseen haluatko lopettaa kyselyt, vaan tuhotkaa viestit heti. Itse olen säilyttänyt viestejä roskapostissa, mahdollisia jatkotoimenpiteitä varten.

Onko MC-Info Oy lopettanut tai mennyt konkurssiin? Tilasin kaksikuukautta sitten ansaitsemani lahjakortin. Sitä ei ole tullut ja nyt heidän sivuilleen ei enää pääse.

Yhteistyössä