Vaikuttaako tekotapa kumpi syntyy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Utelias

Jäsen
23.07.2004
399
0
16
Olen monesti miettinyt vaikuttaako tekotapa siihen kumpi syntyy. Meillä on neljä lasta. Kolme on tyttöä ja yksi on poika. Kun olen miettinyt teko asentoa niin tytöt on saanut alkunsa perinteisessä asennossa eli nainen alla ja mies päällä. Poika sai alkunsa kun mies otti takaa päin. Uskon siihen teoriaan että tekotavalla on valiä. Odotan nytten viidettä lasta ja mieheni kanssa nauroimme että sieltä tulee varmaankin tyttö kun muistimme miten tämä raskaus sai alkunsa. Innolla odotamme pitääkö teoriamme paikkaansa. :)

Olen kuullut vanhan kansan sanovan että jos haluat lapsia laita hevosenkenkä patjan alle. Jos haluat tytön laita ompelutarvikkeet sängyn alle ja jos pojan haluat laita työkaluja sängyn alle. Kyllähän nyt jokainen joka lasta kauheasti haluaa merkkaa aina kalenteriinsa ovulaation ajan kohdan ja sen onko ollut yhdynnässä minäkin päivänä. Siitähän se on sitten helppo muistaa asennotkin ja milloin on lapsi saanut alkunsa. On hyvin paljon sanontoja siitä kumpi tulee. Esimerkiksi minkä muotoinen maha on niin siitä ihmiset veikkaa onko lapsi tyttö vai poika. Sama voi päteä myös asennosta. Itselläni on kaksi lasta ja muistan aikoinaan miettineen minä päivänä lapsi sai alkunsa. Aika hyvä teoria toi on.

MEIDÄN TYTTÖMME SAI ALKUNSA KUN OLIMME LOMAILEMASSA ÄITINI LUONA JA KYLKIASENNOSSA JA POIKAMME SAI ALKUNSA ISÄNI LUONA KUN OLIMME SIELLÄ VIIKONLOPPUA VIETTÄMÄSSÄ JA MIEHENI SYLISSÄ ISTUSKELLEN. :laugh: :heart: ;)

Yhteistyössä