Meillä on harrasetttu seksiä viimeksi joskus reilusti ennen joulua! Ei naurata, ei :-( Varsinkin nyt kun olen raskaana (IVF-raskaus, ei tarvittu seksiä) niin tekisi mieli koko ajan, mutta mies ei halua. Silloin joskus kun tavattiin niin noin 2 kk kesti se "normaali" seksi elämä eli noin 2-4 kertaa viikko. Mutta sit se lopahti. Nyt ollaan tilanteessa noin 2 krtaa vuodessa :-( Oltiin erossa jossain vaiheessa muutama kuukausi ja sen jälkeen seksi luisti taas 1kk, mut sit taas lopahti.
Nyt olenkin pohtinut taas väliaiksen eron mahdollisuutta, jos se vaikka vähän piristäisi tätä seksi elämää.
Mies on muuten aivan ihana ja raskan häntä kovasti ja hän minua. Hän on luotettava, turvallinen ja varmasti hyvä iskä (meille tosiaan tulossa esikoinen marraskuussa).
Välillä itken yksin tätä kohtaloa. Olen vain tullut siihen tulokseen, että kaikkea ei voi saada. Olen elänyt ennen tätä miestä useissa parisuhteissa ja aina on jotain vikana (päihteiden käyttö, fyysinen ja henkinen väkivalta yms.). Nyt kuitenkin olen muuten täysin onnellinen, mutta vain seksi puuttuu. Läheisyyttä ja hellyyttä meillä on. Ollaan kainalokkain, pusutellaan ja kuljetaan käsikädessä yms.