Vaikuttaako rintojen koko oikeesti seksiin ?

• Viestiketjun aloittaja Otanko silikonit?
  • Ensimmäinen viesti
Otanko silikonit?
Vaikuttaako rintojen koko ihan oikeasti seksin laatuun ? Meneekö se niin, että pienirintaisten pitää oikeasti alkaa hankkimaan silokooneja vai eikö tarvitse ?

Eikö sillä pepun koolla ja muodollakin ole jotakin tekemistä ? Kompensoisiko hyvä peppu rintojen pienuuden?

Mitä mieltä olette ?

man
Vaikuttaako rintojen koko ihan oikeasti seksin laatuun ? Meneekö se niin, että pienirintaisten pitää oikeasti alkaa hankkimaan silokooneja vai eikö tarvitse ?

Eikö sillä pepun koolla ja muodollakin ole jotakin tekemistä ? Kompensoisiko hyvä peppu rintojen pienuuden?

Mitä mieltä olette ?

Minun mielestäni et tarvitse silikooneja. Ja muutenkin ajattelen samoin kuin sinäkin.

Viimeksi muokattu:
tutu
Ei vaikuta. Oikeastaan olisi hassua edes ajatella etta se kemia, intohimo ja tunnelataus mika seksissa on, lahtisi miehen reaktiosta rintoihin, olisi ne millaiset tahansa. Siina olisi jo jokin pahasti vialla. Eri asia jos mies runkkaa naiskuvalle, mutta seksissahan on oikea ihminen lasna, ei sita toisen kehoa silloin nae objektina!

paavox

Mitä mieltä olette ?
ei todellakaan rintojen koolla ole merkitystä seksiin, ei peniksen koollakaan ole merkitysta, itse pidän sellaisista rinnoista kuin naisella, johon olen muuten kiintynyt, ovat

Viimeksi muokattu:
anonyymi A
Onhan se mukavaa, kun kilojen kertymisen myötä on myös rinnat vähän paisuneet. Mutta toisaalta, kun on kohtuu pienirintainen, voi huoletta olla miehen päällä ilman että rintojen paino haittaa liikehdintää ja nautintoa.

En usko, että rintojen ulkonäöllä on hirveän suurta merkitystä, jos seksikumppanit on muuten kiihottuneita toisistaan ja aktista.

xfoleyx
Rintojen koolla ei ole merkitystä. Tokihan nainen voi laittaa kunnon rintatoppaukset päälle ja näyttää seksikkäältä vaatteet päällä mutta seksin aikana rintojen koolla ei ole merkitystä. Koen että isoista rinnoista on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Kyllä se nainen sytyttää muuten kuin jonkun rintojen mittojen mukaan.

Onnistuva mies.
Ei rintojen eikä pepun koolla ole merkitystä seksin laatuun.

Tärkeitä on, kun nainen uskaltaa esiintyä alastomana.

Kummasti tuo alastomuuden näkeminen toimii innostavasti.
Jonkinaikaa kun vaatteet peittävät alastomuuden, niin uudelleen sitä haluaisi nähdä mitä vaatteiden alta löytyy, vaikka sen sisällön on nähnyt tuhansia kertoja.

karisma
Viimeksi muokattu:
karisma
Alkuperäinen kirjoittaja vä;10853879:
Taidat pannakin sitten rintojen väliin?

En kai maininnut sen tarkemmin minkä kokoisten rintojen pitäisi olla.

Toiset tykkää pienirintaisista naisista, toiset isorintaisista. Ompa miehiä joiden mielestä seksin laatuun vaikuttaa ihan kokonainen nainen, mutta sitähän tässä ei kysytty.

En kai maininnut sen tarkemmin minkä kokoisten rintojen pitäisi olla.

Toiset tykkää pienirintaisista naisista, toiset isorintaisista. Ompa miehiä joiden mielestä seksin laatuun vaikuttaa ihan kokonainen nainen, mutta sitähän tässä ei kysytty.

Juups, ihan koko n a i n e n. Minkähän kokoinen sen pippelin sitten pitäisi olla? No ymmärrän kyllä, makunsa kullakin. ;)

Viimeksi muokattu:
karisma
Alkuperäinen kirjoittaja vä;10854031:
Juups, ihan koko n a i n e n. Minkähän kokoinen sen pippelin sitten pitäisi olla? No ymmärrän kyllä, makunsa kullakin. ;)
Sano sinä.

Harvase päivähän täällä kysellään, onko koolla väliä. Viimeisetkin millitkin venytellään ja mittaustuloksista kiistellään.

Aikamiehet kuulema ottaa askelmitalla.

Sano sinä.

Harvase päivähän täällä kysellään, onko koolla väliä. Viimeisetkin millitkin venytellään ja mittaustuloksista kiistellään.

Aikamiehet kuulema ottaa askelmitalla.

Ja hyvin kookkaita kaluja tuntuu porukoilla olevan?? Kai se sama juttu luulisi olevan kuin kokonaisillakin, että kokomies? Mikä muuten on "miehen mitta"?

Viimeksi muokattu:
karisma
Alkuperäinen kirjoittaja vä;10854099:
Ja hyvin kookkaita kaluja tuntuu porukoilla olevan?? Kai se sama juttu luulisi olevan kuin kokonaisillakin, että kokomies? Mikä muuten on "miehen mitta"?

(miehen kengänumero + 3 x miehen nenän pituus) : miehen paino x 35

Tokion naistenyliopiston tiedehenkilöiden mukaan tuolla selviää miehen mitta.

Juso
Kuules mua,,,makuja on monia mut ainakin musta pienet rinnat on ok mut pepun PITÄÄ OLLA sexy jos sulla on seksikäs puoreä ei läski peppu oot onnen tyttö,,,joillain on isot tisulit mut peppuu ei yhtään,,,mauton

Tissimies
kylläpäs oli paljon valheita tässäkin ketjussa. Toki niitäkin on jotka tykkää pieneistä pileistä ja AA-koon naisista. Toki hyvällä perseellä voi koko homman kompensoida kun takaa päin jyystäessä ei niitä rintoja kuitenkaan nää.

Mutta! Isot, pyöreät ja jumalaisen muhkeat rinnat saavat miehen kuin miehen viisarin värähtämään. Ihana katsella kadulla isoja tissivakoja ja seksissä imeskellä naamat täydeltä kun nainen ratsastaa!

anonymousX
Olen mies ja kyllä rinnoilla on väliä. Ei toki vaikuta itse yhdyntään, mutta esileikkiin ja seksin laatuun. Toiset miehet tykkää pienistä, toiset isoista, joten ei hätää. Tärkeintä että jokainen on tyytyväinen omaan vartaloonsa. Itse en enää ota pienirintaista, koska isotissiset kiihottaa enemmän.

Yhteistyössä