Ä
äippä
Vieras
itse tässä koko palapelissä hyvin pieni osanen mutta jos matka peruuntuu niin harmittaahan tuo kaiketi.
Meillä on kolme lasta, minä hoitovapaalla, mies duunari, asuntolaina jne.
Saatiin säästettyä että päästäis reissuun koska tykätään matkustella, isommat lapset jo osaavat odottaa matkaa.
Miehellä toukokuu lomaa ja loma olis varattu toukokuun lopuksi.
Summa summarum, rahoja ei saa takaisin ennen kuin lento ilmoitetaan peruuntuneeksi.
Jos itse perumme tätä ennen menetämme varausmaksun 600?.
Ja jos reissu peruuntuu niin kaunkohan kestää ennenkuin rahat saa takaisin? Taidetaan puhua viikoista.
Eli silloin lomarahat motissa ja miehen loma menee ohi eli ei tarvitse lähteä esim. kiertämään suomea tai lahden taakse lautalla :/
näin meillä. Tiedän että ollaan onnekkaita kun ei olla jumissa missään etc.
Toivotaan että kääntyy asiat parhain päin!
Meillä on kolme lasta, minä hoitovapaalla, mies duunari, asuntolaina jne.
Saatiin säästettyä että päästäis reissuun koska tykätään matkustella, isommat lapset jo osaavat odottaa matkaa.
Miehellä toukokuu lomaa ja loma olis varattu toukokuun lopuksi.
Summa summarum, rahoja ei saa takaisin ennen kuin lento ilmoitetaan peruuntuneeksi.
Jos itse perumme tätä ennen menetämme varausmaksun 600?.
Ja jos reissu peruuntuu niin kaunkohan kestää ennenkuin rahat saa takaisin? Taidetaan puhua viikoista.
Eli silloin lomarahat motissa ja miehen loma menee ohi eli ei tarvitse lähteä esim. kiertämään suomea tai lahden taakse lautalla :/
näin meillä. Tiedän että ollaan onnekkaita kun ei olla jumissa missään etc.
Toivotaan että kääntyy asiat parhain päin!