vaikuttaako edelliset synnytykset seur.synnytykseen eli siis

  • Viestiketjun aloittaja blackjack
  • Ensimmäinen viesti
blackjack
tarkoitan sitä että onko se niin että jos aiemmat lapset on syntyny etuajassa ni mahtaako kolmaskin syntyä ennen aikojaan vai vaikuttaako edelliset synnytykset mitenkään,mitä luulette?

mulla ensimmäinen syntyi 3pn ennen laskettua aikaa ja toinen syntyi 2viikkoa ennen aikojaan. mietin vaan että mahtaako tää kolmas tulla kans ennenmmin kuin pitäis =)
 
Kannattaa muistaa että se laskettu aika on vain ja ainoastaan arvio ja keskimääräinen heitto on +- 2 viikkoa.

Ja ei ilmeisesti tilastoja tuijotellessa voida vetää mitään johtopäätöksiä että sisatukset syntyisivät aina etuajassa tai yli lasketun vaan jokainen tulee hiukan "miten sattuu". Omasta kokemuksesta en osaa sanoakun esikoisen synnytys käynnistettiin toksemian takia tasan rv40, kakkonen syntyi spontaanisti 40+4 ja kolmosta odotellaa syntyväksi tammikuun puolivälin tienoilla :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2006 klo 06:37 blackjack kirjoitti:
tarkoitan sitä että onko se niin että jos aiemmat lapset on syntyny etuajassa ni mahtaako kolmaskin syntyä ennen aikojaan vai vaikuttaako edelliset synnytykset mitenkään,mitä luulette?

mulla ensimmäinen syntyi 3pn ennen laskettua aikaa ja toinen syntyi 2viikkoa ennen aikojaan. mietin vaan että mahtaako tää kolmas tulla kans ennenmmin kuin pitäis =)
Minulla viikot tällä hetkellä 40+2, kolmatta odotan, ensimmäinen syntyi kun viikot oli 39+3, toinen syntyi kun viikot oli 38+3. Elikkä ei näköjään vaikuta edelliset synnytykset, niin kuin minäkin ensin luulin.
Koska sulla on LA ?
Oon kans 06-alueelta.
:xmas:
 

Yhteistyössä