vaikkei toisten vaatteita saisi arvostella, niin kyllä pistää silmään jos vaatteet ihan eri sarjaa keskenään. eilen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei häiritse eri tyylien yhdistely, mutta värisillisalaatit pistää silmään pahasti. Joskus näkee ihmisiä, joilla sukat, kengät, hame, paita ja takki kaikki eri värisiä ja osa varusteista vieläpä kuviollisia eli lisää värejä. Pukeutukoon kukin kuten haluaa, mutta huomiota kiinnittämättä en voi olla.

Jotkut tekee niin ihan tahallaan. ;) Kaikki ei oo kaavoihin kangistuneita.

Nimim. eripari sukat, raitahame, pallopaita ja kukkahuivi. B)

Mulla oli teininä eripariset polvisukat jalassa hameen kanssa :D

Mutta nyt oon vähän tarkempi, mitä tässä nyt lasten kans lähtiessä ennättää, hyvä jos puhtaat vaatteet ehtii vaihtaa kun ne jo mennä kirmasee :D

pallopaita ja revityt farkut ok. hippipaita ja muotifarkut ok. mutta jos ei osaa päättää onko gootti vai muodikas ja nuorekas... eli tunkee jotai goottimalliston paitaa vaaleanpunaisten farkkujen kanssa... tulee olo että tyypillä identiteettikriisi ! mutta nyt tämä lähtee mökkeilemään...

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
pallopaita ja revityt farkut ok. hippipaita ja muotifarkut ok. mutta jos ei osaa päättää onko gootti vai muodikas ja nuorekas... eli tunkee jotai goottimalliston paitaa vaaleanpunaisten farkkujen kanssa... tulee olo että tyypillä identiteettikriisi ! mutta nyt tämä lähtee mökkeilemään...

No mutta ethän säkään osaa päättää että halterneck vai tavis niin vedät molempia; paita halterneck ja liivit tavis ;)

Kiva ketju :D..

Lidlissä minun edessäni oli nainen, n 50 vuotias, jonka karderoopi seuraavanlainen:

¤ Lurexkimalteinen musta-hopea lyhythihainen toppi
¤ Nahkalaukku, joka oli kietaistu tuosta sivulta yli, juunou...
¤ Korkokengät

JA VERYTTELYHOUSUT RESORILAHKEIN :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua ei häiritse eri tyylien yhdistely, mutta värisillisalaatit pistää silmään pahasti. Joskus näkee ihmisiä, joilla sukat, kengät, hame, paita ja takki kaikki eri värisiä ja osa varusteista vieläpä kuviollisia eli lisää värejä. Pukeutukoon kukin kuten haluaa, mutta huomiota kiinnittämättä en voi olla.

Saman olen huomannut. Yleensä ihmiset pukee lapsensa näin.
EN tarkoita, että pitäisi olla kauluspaitaa ja pikkutakkia lapsilla arkena, mutta jokaisella mukulalla on varmaan senverran vaatetta, että edes SUUNNILLEEN samansävyiset voisi laittaa päälle.

Muutama päivä sitten oli kauhea helle. Eräs äiti toi kirpputorille tyttölapsen, jolla oli 3 numeroa liian isot mustat veryttelykankaisetmaastokuviolliset housut, violetti perhospaljettitoppi ja kirkkaanpunaiset kumisaappaat.

Samoin näitä sylivauvoja näkee talvella; siniset tumput, vihreä lakki, puna-violetti ulkoilupuku ja keltaiset kengät :o.
Ihan kuin olisi oikein hakemalla haettu päälle ne kaikista vähiten yhteen sopivat :D.

No mutta kaikkihan sen tietävät, että suomalaiset eivät osaa pukeutua! Osa osaa, mutta valitettavasti liian harva! Oli pakko tuokin laittaa, ettei nyt mene sitten yleistyksen puolelle...

Alkuperäinen kirjoittaja onneksi osaan pukeutua!:
No mutta kaikkihan sen tietävät, että suomalaiset eivät osaa pukeutua! Osa osaa, mutta valitettavasti liian harva! Oli pakko tuokin laittaa, ettei nyt mene sitten yleistyksen puolelle...

Minä en oikeasti edes ole mikään muotipelle ja minusta kauppaan voi mennä verkkareissa, jos seurana on lenkkarit ja urheilullinen yläosa, mutta täydelliset ylilyönnit kyllä herättävät tyrskähdyksiä :D.

Yhteistyössä